Lantionpohjalihakset - Terveys ja hyvä olo

chifitz

Ihan simppeli kysymys, millaisia kuulia suosittelisitte ekoiksi kuuliksi?

En ole juurikaan treenannut lantiopohjan lihaksia. Tai siis olen yrittänyt, mutta en pysty pitämään niitä kauaa jännittyneenä, vaan ainaostaan pikaisesti jännittämään. Mistäköhän tämä johtuu? Haluaisin kuitenkin harjoitella ja olen kuullut, että kuulilla se voisi olla suhteellisen helppoa?

Eli siis mahdollisimman hyvät ja mielellään myös edulliset, näin opiskelijana kun ei rahaa ole suuremmin ylimääräistä.

Itse olen katsellut vähän Smarballs-kuulia, mutta en tiedä kaipaanko sitä "hierontaominaisuutta" vaan lähinnä että saisi noille lihaksille harjoitusta. Lisäksi kuulien suurehko koko epäilyttää, mutta sitten taas jossakin selitettiin, että pienemmät on vaikeampia käyttää ja vaativat jo hyvää lihaskuntoa. Olen melko tiukka, joten 4cm halkaisija kuulostaa isolta olemaan sisällä jatkuvasti.. Eikö se sitten taas vähän "venytä" ja tällein aiheuttaisi täysin päinvastaisen tuloksen?

Tyhmiä kysymyksiä, mutta olen vasta vastikään innoutnut asiasta ja kaipaisin vinkkejä.

Sivut

Kommentit (78)

Puhelinpervo

Ainaki sincity laittaa mukaa treeniohjeet, tai niin ne sivuillaan kirjoittaa.. Ite tilasin seksipankista.. Luulisin et jonkisortin ohjeet tulee mukana.. ? :)

Puhelinpervo

Mun pallot tuli ja nyt ku loppu menkat nii vois rupee treenaa..

Se suositushan on että puoli tuntia päivässä, ei enempää tai kuulemma voi tulla kipeeks lihakset.. Mä ajattelin et alotan vartilla päivässä ja sit siirryn puoleen tuntii.. Tost jokapäiväsestä harjottelusta en tiiä mut kokeilen..

Juu, se mun mielestä on nii et eka isommat, ja niistä vaihto pienempii :D

tints

Tuleeko noissa kuulissa sitten mukana ihan jotkut treeniohjeet? Vai onko se vaan sitä, että kuulat pidetään sisällä ja yritetään liikkua normaalisti?
Mäkin haluaisin sellaset hankkia, mutta oon aina ollut myös vähän skeptinen. Aion kyllä hankkia.. :)

papuna

juuh,ehkä mäkin mietin hetken ennen kun menen oikeesti lenkille niiden kanssa. olis melko noloa tosiaan jos kesken hölkän kävis plussa-pallo ilmiö :lol: plop plop!

Torspo

Mä kävin nyt ostamassa ne kuulat.
Mulla on nyt semmoset isot ja pienet kuulat.
isoista kuulista ei ollut minkäännäköistä haastetta,
pienetkin pysyi sisällä haara-asennossa seisoen ja liikkuessa (aika hyvin on siis palautuneet paikat synnytyksen jälkeen)..

Lenkille en kyllä lähtis niiden pienten kuulien kanssa VIELÄ.
Kiva jos ne tipahtaiskin pöksyyn niin sitten joutuis kaivelemaan niitä ja laittaa taskuun tai menemään puskaan laittamaan ne takas :lol: :lol:

Mielummin vaikka jumppaan kotona kuulat sisällä.

lily

Kaivoin kuulat kaapin perältä pölyttymästä, siellä ne on maanneet ties kuinka kauan odottamassa innostumista. En tiedä onko mahdollista, mutta kahden käyttökerran jälkeen seksi tuntui todella hyvältä sellaisissakin asennoissa, joissa ennen ei ole tuntunut lähes missään.
Mulla on itse asiassa kahdet kuulat, isot narulliset ja pienemmät naruttomat. Aloittelin nyt noilla isoilla. Kuinka kauan yleensä menee, että kannattaa siirtyä pienempiin? Ja kuinka usein pitäisi treenailla? Päteekö tässä sama kuin muussakin treenaamisessa, että välillä pitää pitää lepopäivä?

Puhelinpervo

Aina silloin tällöin supistelen..
Mä tilasin toissa viikolla geishapallot ja sit ku ne tuntuu liian isolta treenin myötä, vaihdan pienempiin ja raskaampiin :D

Garmenita
PinkPanther
Miffy
figaro
Minä treenaan muistaessani kuten katkoisin pissasuihkua :)

Joo mäkin; useimmiten töissä! :)

Samalla lailla minäkin, ja kiitosta on tullut kullan osaltam kuulemma hyvin puristaa ;)

yhdyn, treenaa aika yksinkertaisesti, mutta tehokkaasti ;>

Astraella

Mulla oli viime syksynä ihan mieletön flunssa joka yskitti ja aivastutti ihan mielettömästi. Seurauksena oli, että seuraava seksikerta oli ihan mieletön - ilmeisesti pidättäminen oli tiukentanut alapään lihaksistoa niin että orgasmitkin tuntuivat maata järisyttäviltä. Huomasin nyt seksiä harrastaessani, että tuntemukset ovat laimentuneet ja kaivoin kaapista kuulat esiin. Toivottavasti tehoavat!

Pampsu
marru
(Kuten ennekin olen täällä kertonut)

Harrastan vatsatanssia.
Tekee ehdottoman hyvää lantionpohjan lihaksille! Eron kyllä huomaa, vaikka mulla oli ihan hyvässä kunnossa jo sitä ennen. Geisha kuulat jäi mullakin alkuinnostuksen jälkeen kaapin pohjalle. Jos kärsit virtsan karkailusta, vatsatanssi on ehdottomasti lajisi.

Vatsatanssissa lisäksi tietysti tulee muutenkin kuntoa ja "jenkkakahvat" on hävinneet. Ryhti on muuttunut paljon paremmaksi, selkäkivut on poissa. Niska ja hartiasäryt on poissa. Olo on muutenkin tosi "hehkeä" . Itsevarmuutta on tullut paljon lisää, varsinkin tanssinäytösten myötä.

Parhaiten tanssi on kyllä toiminut mulla stresssin poistajana. Stressin myötä kun yleensä alkaa jännittämään niska ja hartiaseudun lihaksia. Ja se taas vaan pahentaa oloa.

Katso lähin tanssiyhdistyksesi linkistä ja lähde rohkeasti mukaan. Iällä, koolla tai kunnolla ei ole väliä. Kaikki me ollaan joskus oltu aloittelijoita. Rohkeasti vaan mukaan oppimaan jotain uutta ja eksoottista.
www.vatsatanssi.fi

Kannattaa myös googlettaa, sillä valitettavasti kaikki yhdistykset eivät ole käyneet päivittämässä tietojaan tuonne.

Tämä pitää paikkansa, alavatsanlihakset saavat tehostettua jumppaa. Mutta tähän vatsatanssiin voi yhdistää vielä ne geishakuulatkin antamaan oikein täsmäjumppausta :wink: Kokemuksella voin sanoa sen olevan varsin tehokasta 8) :shock:

papuna

mä olen ajatellut hankkia tollaset kuulat kans...

myyjä "väitti" että ne sisällä voi mennä vaikka lenkille!? mitenköhän toimii? onko kellään kokemuksia?
lantionpohjanlihakset on kyllä hyvässä kunnossa,mutta kaippa silti niille voisi pikku ekstra treeniä hankkia. sais taas jotain uutta tsemppiä sinnekkin..

Sharon

Treenailen oikeastaan vain tositoimia harjoittaessa. Olen kysynyt mieheltä, mutta ei se mitään puristeluja tunne, ainakaan tietoisesti. Huokauksista kyllä kuulee, että tuntee se. ;)

marru

(Kuten ennekin olen täällä kertonut)

Harrastan vatsatanssia.
Tekee ehdottoman hyvää lantionpohjan lihaksille! Eron kyllä huomaa, vaikka mulla oli ihan hyvässä kunnossa jo sitä ennen. Geisha kuulat jäi mullakin alkuinnostuksen jälkeen kaapin pohjalle. Jos kärsit virtsan karkailusta, vatsatanssi on ehdottomasti lajisi.

Vatsatanssissa lisäksi tietysti tulee muutenkin kuntoa ja "jenkkakahvat" on hävinneet. Ryhti on muuttunut paljon paremmaksi, selkäkivut on poissa. Niska ja hartiasäryt on poissa. Olo on muutenkin tosi "hehkeä" . Itsevarmuutta on tullut paljon lisää, varsinkin tanssinäytösten myötä.

Parhaiten tanssi on kyllä toiminut mulla stresssin poistajana. Stressin myötä kun yleensä alkaa jännittämään niska ja hartiaseudun lihaksia. Ja se taas vaan pahentaa oloa.

Katso lähin tanssiyhdistyksesi linkistä ja lähde rohkeasti mukaan. Iällä, koolla tai kunnolla ei ole väliä. Kaikki me ollaan joskus oltu aloittelijoita. Rohkeasti vaan mukaan oppimaan jotain uutta ja eksoottista.
www.vatsatanssi.fi

Kannattaa myös googlettaa, sillä valitettavasti kaikki yhdistykset eivät ole käyneet päivittämässä tietojaan tuonne.

tytti|

itte olen kokeillut pissatessa tehdä katkoja, muttei ole onnistunut kovin hyvin. joten ajattelin sellaiset kuulat ostaa, minkälaiset olisivat hyvät aloittelijalle?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat