Iho-ongelmia nänneissä - Terveys ja hyvä olo

vaahtera

Täällä on muutama muukin nännikeskustelu mutta en löytänyt niistä ihan vastaavaa... Tätä on vähän hankala kuvailla, mutta mulla on nännipihoissa outoja pieniä kohoumia, vähän niinkun ihon alla olis jonkunlainen näppylä tai sieltä olis puhkeamassa finni. Semmosia vähän röpelöisiä pikku pisteitä. En kuitenkaan oo kuullut että nänneissä finnejä yleensä olis eikä noi muutenkaan ihan niiltäkään vaikuta... Itse nännit on lisäksi aika kirjavan väriset, en tiedä onko se ihan tavallistakin, mutta väritys on semmonen kellertävän ja tosi tummanpunaisen läikikäs. Näyttää erittäin rumalta. Eniten nää röpelönäppylät/finnit/mitkälie ihmetyttää, tosi inhottavan näköistä, vaikka ne siis pysyy siellä ihon alla. Lisäksi nännit on ihan tosta kärjestä sen verran kuivat että pieniä ihohippuja saattaa hilseillä irti. Mistä vois johtua ja mitä ihmettä tämmöset voi olla?! En keksi mitään kotikonsteja päästä näpyistä eroonkaan enkä kyllä lääkäriin oo menossa kun ei tää kuitenkaan satu eikä vaikuta muutenkaan mitenkään huolestuttavalta... Apua?

Kommentit (8)

Malin

Mulla on ihan samanlaisia, joskus koitin puristaa, ei niistä tuu ku vähäsen sellasta talin tyyppistä, mutta ei ne mihinkään katoa :D Ymmärrän kyllä tuon rintaongelman, en itsekään pidä omistani. Liian isot ja riippuvat, ne eivät koskaan ole olleet mitenkään söpöt tai terhakat...ei kiva :D

vaahtera

Oikeassa on vähemmän, vasemmassa aikas paljon eikä niin kovin pieniäkään oikeestaan... mutta joop, täytyy nyt harkita viittiikö niitä lääkäreitä tämmösellä vaivata, harmi jos ei saa pois kotikonstein. :) Tietääkö joku mikä näitä sitten aiheuttaa?

KataTheBlondi

Jos ne on sellasia pieniäpieniä niin anna olla. Mulla ainakin on oikeassa 3 sellasta finnintyylistä joka ei ole finni, ja toisessa 2... Ei kai niille mitään voi. Totta kai voit käydä kysymässä lääkäriltä että mitä niille voi tehdä vai voiko?

vaahtera

Mä en kyllä ihan tällaisia ole missään nähnyt... mut en voi toisaalta sanoa että olisin erityisemmin tarkkaillutkaan. Mitään vinkkejä sitten, miten niistä pääsis eroon? Muutenkin huono itsetunto näiden rintojen kanssa, saati sitten että niissä jotain paiseita kasvaa... :/

Lintu

Minustakin nuo näppysi vaikuttavat tavallisilta, nänneissä/nännipihassa olevilta näpyiltä. Itselläni on niitä, ja olen nähnyt niitä useimmilla naisilla jotka alasti olen nähnyt. Voit olla varmasti huoleti!

Mimia

sanoisin että nuo näpyt ainakin on ihan normaaleja, tuskin finnejä, joten niitä ei kannata mennä puristelemaan pois.

Nännien kuivuuden saat pois rasvaamalla niitä. Ihan samalla tavalla nekin kuivaa kuin myös muukin iho.

Värisyksestä en osaa sanoa sen enempää. Mene lääkäriin jos se mietityttää kovasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat