Sairastellaan.. - Terveys ja hyvä olo

k87

mulla ei oo ollu mitään pitkään aikaan :o ei mulle yleensä ees tuu jotkut syys/talviflunssat *koputtaa puuta*.

viimeks mulla oli norovirus joskus helmikuussa. ei ollu kivaa :(

Sivut

Kommentit (187)

miru

Ärsyttävää, mulla on hirvee yskä. Yskin lähes kokoajan, yöllä oon nukkunu varmaan pari tuntia. Yritän kohta mennä takasi nukkuun, mutta saapa nähä tuleeko siitä taas mitään. :(

Miss Blood
Miss Blood
Jooh, nyt sitten perjantainen baarireissu kostautui, kun oltiin pyörällä liikenteessä... Täällä viltin alla olen ja nenäontelot räkää täynnä :x Muutama tunti sitten lämmön mittasin ja nousu suunnassa oli :?
Saa nähä millaiseksi tuo olo menee... Hitto kun huomenna alkaa viikon mittainen labraputki, niin mukava siellä flunssaisena ja mahdollisesti kuumeisena yrittää olla skarppina ja saada tehtyä jotain :evil:

Jooh, tuo viime sunnuntainen olo meni ohi, mutta tuli torstaina pahempana ja täysillä takaisin :evil: Enää ei kuumetta ole onneksi, mutta yskä ja kurkkukipu on inhottavat ja ääni tosi painoksissa sekä lisäksi nenä vuotaa 5 minuutin välein, kun räkä on ihan vettä :x Hitto, että tää osaa olla arsesta... En enää muistanutkaan, millasta tää on kun viimeksi ollu näin sairaana vajaa pari vuotta sitten :?

shazzer

38,7 astetta kuumetta, juuri mittasin ja kurkku on sanomattoman kipeä :( Täälläkin vain piipahtamaan, kukapa jaksais koneella olla tässä tilassa, tosin mulla on tää läppäri tässä sohvan vieressä :D
Ei kovin nannaa tämä tauti :( Mutta iski ainakin kerralla kova kuume jospa se sitten vähän aikaa pysyisi poissa.

Aveline

Nenä vuotaa aivan hirveesti.
Syön antibioottia korva- ja ja poskiontelotulehdukseen. Alkuviikosta olo oli ihan kauhee, mut nyt jo alkaa vähän hellittämään, koha vielä sais tuon nuhan kuriin.

Clae

Flunssassa olen kai kolmatta viikkoa. Korvatulehdusta epäilin mutta ei onneksi ole, eikä poskiontelontulehdustakaan. Nenä valuu koko ajan, kuumetta, hirveä yskä ja korvakipu ja limaisuutta. Sain tämän päivän saikkua. :) Ärsyttävää kun nenä on niin ärtynyt niistämisestä niin tulee monta kertaa päivässä verta nenästä

MichelleMind

Täällä yksi kuumeisena kotona yskii ja köhii. :? Flunssa iski viikonloppuna ja tänä aamuna oli kuume noussut.

Toisaalta kiva ettei tarvitse kouluun ainakaan pariin päivään. :D

marimma

nenä tukossa ja yskää pukkaa. Niin ja aivastuksia. Ei sen pahempaa, mutta tarpeeks inhottavaa nukkumaan mennessä :? Noh, teetä vaan lisää :)

yannah

ma oon tosi harvoin kipeena... ehka pari kertaa vuodess joku flunssa.. pikkune sellanen, onneks.. kipeena o kamalaa joten mielummin oon ilman :wink:

Miss Blood

Jooh, nyt sitten perjantainen baarireissu kostautui, kun oltiin pyörällä liikenteessä... Täällä viltin alla olen ja nenäontelot räkää täynnä :x Muutama tunti sitten lämmön mittasin ja nousu suunnassa oli :?
Saa nähä millaiseksi tuo olo menee... Hitto kun huomenna alkaa viikon mittainen labraputki, niin mukava siellä flunssaisena ja mahdollisesti kuumeisena yrittää olla skarppina ja saada tehtyä jotain :evil:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat