Miten lihottaa ylävartaloa? - Terveys ja hyvä olo

angeliquee

Mulla on sellanen ongelma että oon tosi pitkä ja laiha, ja laiha varsinkin ylävartalostani. Tissit on hädin tuskin A-kokoo ja käsivarret on kun mitkäkin tikut. Jalat näyttävät yläkroppaani verrattuna läskeiltä, joten luultavasti kaikki ylimääräinen rasva varastoituu aina reisiin... :?

Mitenkä siis saisin sitä rasvaa varastoitumaan reisien sijasta yläkroppaan??

Kommentit (8)

Miffy

Et mitenkään. Mistään tietystä kohdasta ei myöskään voi laihduttaa. Se on ikävä fakta :( On paljon kiinni jo geeneistä, minne rasva vartalolla asettuu.

Jimmy KImmel
Miffy
On paljon kiinni jo geeneistä, minne rasva vartalolla asettuu.
Tai kirurgin veitsestä... :wink: Menee saivartelun puolelle, mutta plastiikkakirurgi voi tarvittaessa vaikka sitä p*rsettäkin levittää ruiskuttamalla lisätäytteeksi lisää rasvaa... :lol:

Illuusia

No mulla ainakin tuli rasvaa lisää yläkroppaan kun aloin syömään pillereitä. Tissit kasvoi jopa b:stä c-kuppiin. Rasvaa tuli kyllä muuallekkin mutta liikunnalla ja terveellä ruokavaliolla lähtee. Se on kyllä ikävä totuus ettei sitä voi valita mihin rasva varastoituu. Mulla on kyllä aina ollut vähän sama ongelma. Jos ei muuta niin alkaa syömään enemmän ja reenaa muuta kroppaa, jota haluaa kiinteyttää. Eipä näytä auttaneen yläkropan lihasten hankkiminen. Tanssin 11 vuotta joukkuevoimistelua ja "tissini" näytti enemmänkin lihaksilta. o_O Noh, kaikki on niin yksilöllistä...

tata
Illuusia
Se on kyllä ikävä totuus ettei sitä voi valita mihin rasva varastoituu.

Oisko vähän kätevää jos pystyis :D Tosin näytettäiskö me sit kaikki muodoilta samalta? :-k Ehkä sittenki ihan hyvä näin :(

marika_
tata
Illuusia
Se on kyllä ikävä totuus ettei sitä voi valita mihin rasva varastoituu.

Oisko vähän kätevää jos pystyis :D Tosin näytettäiskö me sit kaikki muodoilta samalta? :-k Ehkä sittenki ihan hyvä näin :(

Kaikilla olis E-kupin tissit ja sopivasti pyöree persus - eikä grammaakaan rasvaa muualla :lol:

Et joo, ehkä ihan hyvä ettei voi vaikuttaa, selkäongelmat saattas lisääntyä.. :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat