Alavatsalihakset.. - Terveys ja hyvä olo

Piste

Miten voin treenata alavatsan kiinteäksi? Teen joka toinen päivä 50 vatsaa, mut ei oo vaikuttanu muuhun kun vaan ylävatsan lihaksiin. Treenaanko liian vähän? Kuinka usein pitäisi treenata?

Kommentit (10)

Fanni

Vastaus on Abrevo Lusunaiser! (kirjotin miten sattuu :oops: ) jonka saa tilata ostostv:ltä :D Mulla on sellanen, mutta mä oon kylläkin tilannu saman laitteen Ellokselta, yli puolet halvemmalla :wink: Kyllä mun pömppis on tuosta pienentynyt, mutta jos et viitsi tätä laitetta tilata, niin ennen sitä mä treenasin että istuin tuolin reunalla ja siitä oioin jalkojani ylös ja alas. Se on kyllä tehokasta! Ton saman voi myös tehdä maassa, kun istuu ja nojaa reilusti taakse päin.

En nyt noista treenikerroista oo niin varma. Muistathan kuitenki pitää ainaki 1-2 lepo päivää/per viikko. Levätessä lihas kasvaa :wink:

Miffy

Tai sit on ihan tämmönen, et menet selinmakuulle, nostat kintut kohti kattoa ja nostelet lantiota, pientä liikettä. Tai sitten, edelleen selinmakuulla, nostat jalat vaakasuorassa ylös lattialta ja sit nostelet lantiota.

Toisaalta, mun käsittääkseni pitkä vattalihas on yhtä lihasta ja oon taipuvainen uskomaan, et alavatta jso ongelma nimenomaan on niin parhaiten auttaa se et treenaa rasvat pois.

Nannerl

Ihan missä tahansa voi tehdä sitä treeniä, jossa supistelee syvää poikittaista vatsalihasta, ikään kuin yrittäisi saada farkunnappia kiinni. Itse sain aikoinani alavatsaan kiinteyttä myös pilatestyyppisillä harjoituksilla (tosin se mun alavatsan kiinteys on menneen talven lumia :roll: ).

agentti
Miffy
Tai sit on ihan tämmönen, et menet selinmakuulle, nostat kintut kohti kattoa ja nostelet lantiota, pientä liikettä. Tai sitten, edelleen selinmakuulla, nostat jalat vaakasuorassa ylös lattialta ja sit nostelet lantiota.

Nää on hyviä ja sit se on tosi tehokas, että makaat lattialla jalat koukussa jalkapohjat tiiviisti maassa ja rutistat alavatsaa, nostat lantiota sen verran, että ristiselkä osuu maahan.

bananab

Sitten on olemassa niinkin yksinkertainen liike, että menee selinmakuulle ja vain vetää vatsaa sisään useita kertoja ja kaupan päälle se muokkaa vyötäröä.

babygirl

Veli tässä neuvoi hyvän vinkin miten voi alavatsalihaksia treenata:
Mene selin makuulle, nosta kädet ja jalat yhtä aikaa kohti kattoa, nosta vähän hartioita lattiasta. Pidä tässä asennossa jonkin aikaa, laita kädet ja jalat alas ja rentouta. Toista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat