huono olo melkein kokoajan? - Terveys ja hyvä olo

Clae

Itsellä on ollut huono olo kolmisen kuukautta. Vähän tuntuu jonkinlaiselta närästykseltä, mutta en käsitä, miten sitä on kestänyt näin pitkään.

Sivut

Kommentit (29)

eew_1

Minulla on nyt ollu pari päivää sellainen outo olo.. Monesti päivän mittaan minulle tulee sellainen "etto" olo, että jos työntäis sormet kurkkuun niin tulisi oksennus. Olen syönyt hyvin ja terveellisesti. Voiko se johtua stressistä? ja onko muilla kokemuksia samasta asiasta? :x

eew_1

tuota en oo harrastanu seksiä puoleen vuoteen.. että en usko sitäkään. Jos nyt saunasta ja vessanpöntön kannen päälle istumisesta ei tuu raskaaksi.. :lol: (nauraa itselleen) ;D Kun välillä on hyvä olo, mutta välillä taas tulee sellanen huonon olon tunne.. neuvoja?

Maruchka

Stressi aiheuttaa vatsavaivoja myöskin. Varsinkin erilaisia katarreja ja haavoja.
Kannattaa lisätä ruokavalioon Gefilus-tuotteita ja katsoa auttaako.

eew_1

niin voi olla.. mutta silti kuitenkin ihmetyttää.. :( Jotenkin kuitenkin alkaa sitte pelottaa, että jos tämä on raskaus pahoinvointia, mutta eihän se voi olla mitenkään mahdollista, koska tein viime kuussa testin ja oli negatiivinen (ONNEKSI) ja en oo harrastanu seksiä..

eew_1

luin tuossa yhdestä palstasta, että ne ihmiset jotka ovat kärsineet stressistä, ovat myös kärsineet pahasta olosta, mutta oksennusta ei vain tule.. että ei kai mulla taida olla mitään hätänä? :)

eew_1

ja halusin lisätä vielä, että eilenkin, kun olin ajattelematta sitä stressaavaa asiaa niin huono-olo katosi kokonaan? ja yölläki kun nukun ja jos herään niin ei oo huono-olo ja nyt aamullaki ja eilenki aamulla sitä ei ollenkaan ollu? voiko se tosissaan olla siitä johtuvaa.. JOS luette nuo mun edelliset kirjotukset, niin saatte vihiä, että mitä tarkotan :D

figaro

Ihan hyvin voi olla. Tosin parin päivän huonovointisuus voi olla sitä mahatautiakin, joka ei vain mene oksennukseen asti vaan on päällä huonona olona ainoastaan.

eew_1

niin mustakin tuntuu, koska raskaana en voi olla(ONNEKSI), kun en ole harrastanu seksiä pitkään aikaan. ja testin tein viime kuussa koska menkat oli myöhässä.

tiikeli
eew_1
niin mustakin tuntuu, koska raskaana en voi olla(ONNEKSI), kun en ole harrastanu seksiä pitkään aikaan. ja testin tein viime kuussa koska menkat oli myöhässä.

Juu. Et varmasti ole raskaana. :D Stressistä toi voi johtua, tai sitten pelkästään siitä että pelkäät että tulee huono olo. Ihminen on aika taitava kehittämään itselleen "oloja" pelkästään ajatuksen voimalla. Mullakin on ollut sellaista, lopulta paniikkihäiriöön asti. :?

Mut jos tota pitkään jatkuu niin ehkä kannattaa kysellä lääkäristä. Voi olla joku vitamiinin/raudanpuute vaikka söisikin mielestään terveellisesti.

eew_1

niin mäkin veikkaan, kun se alko maanantaina ja menkat ois pitäny tulla sunnuntaina.. :) Nyt kun lukee näitä teiän kirjotuksia niin olo kokojan paranee :)

Ladybird

Huono olo voi johtua vaikka matalasta verenpaineestakin, tai jostakin pöpöstä, liian vähästä syömisestä, kuukautiskierron eri vaiheissa saattaa tuntua "öklöä oloa", korvatulehduksesta yms.. Syitä voi olla monia. Parin päivän huono olo tuskin on mitään hälyttävää, jos se jatkuu viikkoja niin kannattaa piipahtaa lääkärissä.

Mistake

Mulla on tosi usein huono olo ei kuitenkaan ihan okseta mutta vähän heikottaa, mielestäni syön ihan monipuolisesti, ehkä se johtuu ehkäisystä :o

eew_1

mistake: en käytä mitään e-pillereitä.. että mulla se ei voi johtua siitäkään.. :( mutta onneksi se on nyt menny ohi, johtui aika varmasti stressistä, joka minulla oli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat