Läheisriippuvaisuus - Terveys ja hyvä olo

Marika_

mä oon turhankin "riippuvainen" mun aviomiehestä :oops:
ei se oo maininnu että sitä häiritsisi, itsekin melkonen takiainen...mua ei todellakaan haittaa :D

koko ajan pitää olla mun sen kainalossa nyhjäämässä ja pusuttelemassa ja kertomassa kuinka paljon sitä rakastan jnejne...mutta kyllä mä yksinkin tykkään olla joskus.

Kommentit (5)

Neppis_

joo, täällä vähän samaa makua. Jos ei poikkiksen seuraa nii sitten kaverin... ei yksin olo oikein oo mun juttu.
Haluu puhuu ja purkaa ain jollekin.. nii kuuntelemist unohtamatta ..

Ja kyllä oon aikas lailla pusuja ja haleja ruinaa . hi.
mut sitä se on, häpeilemättä .. Rakastan lähimmäisiäni .. :) ?

Isabell

Eli onko kenelläkään kokemuksia läheisriippuvaisuudesta? Rupeaa tuntumaan että itselläni on jonkin verran tähän liittyviä oireita. Katson kokoajan kelloa milloin poikaystäväni pääsee töistä,en osaa olla yksin vaan pitää kokoajan puhua/olla jonkun kanssa ym..Tämä on ärsyttävää etenkin itselleni koska en halua olla riippuvainen kenestäkään niin kovasti tai olla muille riesaksi. Mikä tähän voi olla mahdollisesti syynä ja miten tätä saa hoidettua? Voikohan tämä johtua siitä että aloitan työt vasta kuukaudenpäästä ja siksi niin yksinäinen kun muut jo ovat töissä? Aargh,auttakaa! :cry:

HollowLife

Juu onhan mulla kokemusta. Jätin exäni nimenomaan sen takia, että suhde tuntui liian vaikealta. En vaan kestänyt olla läheisriippuvainen ja kaukosuhteessa. En edes tajunnut silloin että olin riippuvainen hänestä, mutta nyt jälkeenpäin oon ymmärtänyt kaiken paremmin.

Omalla kohdallani uskon läheisriippuvuuden johtuneen omasta heikosta itsetunnosta. Huomion keskittäminen toiseen oli tavallaan tapa kääntää pää ongelmalle. En tiedä voisko sulla olla jotain ton tapaista taustalla.

Toivottavasti asiat kääntyy sun kohdalla parhain päin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat