ihottuma!:O - Terveys ja hyvä olo

Jzzu

Mulla on toi helosan ollu tosi hyvä kaikkiin epämääräisiin näppyihin, finneihin ja ihottumiin, tatskojen ja jopa lävistysten hoitoon.
Kannattaa ainakin kokeilla.

Kommentit (8)

minna689

tarvitsisin vähän apua. Oon sheivannu alapäätäni jo muutaman kuukauden ajan melkein joka päivä. Mutta nyt minulle on tullut punaista ihottumaa bikinirajalle. onko tää ylesitä? en takoita niitä punaisia näppylöitä vaan ihan oikeaa ihottumaa. ja se kutisee vietävästi :( olen yrittänyt laittaa siihen sinkkivoidetta sekä nivean vartalovoidetta. Onko mitään koti konstia miten ihottuman saisi hoidettua? auttaisikohan helosan? koska tuntuu että hajusteelliset vartalovoiteet ovat vain huonoksi ihottumalle.

mtc_crazy

tuota bepanthenia voi laittaa genitaalialueen haavaumiin, että luulis olevan ainaki turvallista..:D mutta mulla tämä on ainakin auttanu noihin ihottumiin enemmän kuin mikään perusvoide.

Mistake

Mullakin on kutissu aina pimappa ku oon ajellu karvat, sit raavin ja sit tulee haavoja ja näppylöitä, eikä rasvaaminen auta yhtää kutittaa vaa aina :/ :( ärsyttävää!

Mistake

Eikä en mä halu antaa niitten kasvaa sellaseks puskaks :// mull on vähän ajan pääst gyne ni voisin samlla kysästä oisko esim. jotain rasvaa tähän ongelmaan :)

Miffy

Voihan siihen jokin apu löytyäkin, mutta miks kiduttaa itteään. Ja voihan sitä "puskaakin" siistiä reunoilta ja lyhennellä karvoja tms.

marru

Kannattaa nyt antaa ihan rauhassa parantua.
En nyt suosittelisi päivittäin ajelemaan!
Suosittelen myös Bebanthenia.
Voit myös kokeilla vauvan talkkia, että iho pysyisi kuivana.

Jos pahasti tulehtuu niin kannattaa rohkeesti mennä lääkärille, niin saat kunnon lääkkeet.

Sänki ärsyttää munkin ihoa.

Kantsii jatkossa (kun on parantunut) kokeilla bikinirajalle tarkoitettua Veetiä.
Sen jälkeen kasvaa ohuempia karvoja.

Ja sitten tietty on olemassa Derma Clear , jolla karvat poistuu pysyvästi. Ainoa probleema on hinta. Hinnaksi tulee about 500-800 e. Käyntikerroista riippuen ja karvojen laadusta riippuen.
Mulla otettiin sillä pois säärikarvat, ja se jäi vähän kesken bikinirajan osalta. Ongelmana oli myös että kosmetologini selvästikin ujosteli bikinirajan siistimistä eikä tehnyt sitä kovin huolellisesti ja hyvin.
Joten täytyy kai etsiä toinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat