Rentoutumiskeinonne? - Terveys ja hyvä olo

Lukretia

Telkkarin katsominen on paras. Sohvalle pitkälleen ja jotain hyvää sarjaa katsomaan. Netissä surffaaminenkin rentouttaa.

Sivut

Kommentit (37)

Celestia

Silloin kun viimeks oon töissä ollut niin tein pääosin iltavuoroja eikä töiden jälkeen jäänyt enää kovin paljoa vapaa-aikaa. Yleensä sitä tulikin sitten raskaan työpäivän jälkeen vaan otettua oikein piiitkä ja lämmin suihku ja sen jälkeen makoiltua sohvalla jonkun hyvän leffan/tv-ohjelman parissa :) Siinä sitten samalla söin jotain hyvää pientä iltapalaa. Kullan tarjoamat hieronnatkin rentoutti mukavasti :) Noiden + kunnon yöunien avulla sitä sitten jaksoi taas melko hyvin seuraavana päivänä töihin.

Daniina

Miten rentoudutte rankan päivän/viikon jälkeen?

Itselläni on tapana lysähtää sängylle hyvän kirjan kanssa, tai leipoa jotain hyvää. Myös kävelylenkki ulkona rentouttaa. Ja pitkä kuuma suihku :D

Mulle alkoholin juominen ei oo hyvä rentoutuskeino, entistä väsyneempi oon vaan seuraavana päivänä. Ja kiukkunen. Toista oli sinkkuaikoina...

tanjazuzanne

Kävelylenkki, venyttely, hyvä elokuva, pieni herkuttelu ja jos on enemmänkin rahaa, niin pieni shoppailureissu keventää kanssa mieltä. Sitten toisinaan lähtee tuulettumaan kavereiden kanssa toisaalle.

Lania

Mää vaan makaan sohvalla tekemättä mitään. En mäkään sillai juo alkoholia rentoutuakseni, ei siitä kyllä tosiaan kovin _rentoutunutta_ oloo saa.

dyingbride

arkena otan usein töiden tai koulun jälkeen jonkun kivan lehden kouraan sekä kahvia ja menen sänkyyn lukemaan ja laitan musiikin soimaan.

viikonloppuisin jos en mene mihinkään suurempiin partyihin, niin jumitan koneella muutaman bissen kanssa. itse asiassa teen niin nytkin vaik huomen on duunia :lol:

Tigerheart

Leikin meidän ihanien kissojen kanssa. Varsinkin se, kun kissa kehrää sylissä, rentouttaa kummasti. :D Luen jotain hyvää kirjaa, lekottelen sängyssä, nukun pitkään aamulla, otan kuuman suihkun, halittelen kullan kanssa yms. Katson hyvän elokuvan, tai syön jotain namia. Ja myös se pelkkä "laiskottelu" on mukavaa, eli ei tee yhtään mitään. :lol:

Shanya

Musiikkia kuunnellen ja eläinten kanssa ollessa ajatukset siirtyy pois kiireistä ja huolista. Mieltä virkistää ja rentouttaa myös kaikenlainen pikkunäperrys, kuten vaikka leikekirjan kokoilu.

Jimmy KImmel

Se helpoin ja perinteisin on se sohvalla pötkötys "aivot narikkaan" -viihteen parissa.

Sitten on niitä muita juttuja, jotka vaativat enemmän tai vähemmän vaivaa. Lenkkeily, hyvä ruoka ja seksi ovat rentouttavia, mutta koska vaativat hivenen ponnisteluja, niin en suoranaiseksi rentoutumiseksi laske niitä... :lol: Perjantaipullo on myös rentouttava pitkän työ- tai kouluviikon päälle, mutta senkin otan enemmänkin hauskuuden kuin rentoutumisen kannalta.

tiikeli

Netissä olo rentouttaa vaikka ei luuliskaan, ainakaan kaikkien keskustelujen perusteella. :wink: :lol:

Sit tietty kissojen kanssa oleminen, päikkärit, ja pari siideriä on kans hyviä rentoutumiskeinoja...

Mäkään en laske seksiä rentoutumiseks! :D Onhan siinä jälkeenpäin rentoutunut, mutta väsyneenä ei silti tuu ekana mieleen harrastaa seksiä. Ellei oo tosi puutteessa.. 8)

Briannah

Käperryn murun kainaloon sängylle, sohvalle... jutellaan ja rapsutellaan toisiamme. :oops: Onkohan kyseessä joku apinavietti? :lol: Mutta kyllä se rentouttaa kummasti.

Jos olen yksin ja rentoutua pitäisi, niin mieluiten lähden koiran kanssa kävelemään tai sitten alan lukemaan jotain hyvää kirjaa. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat