Vartalo ihanan pehmeäksi? - Terveys ja hyvä olo

namak

Käsille mulla on ainakin yksi neuvo.
Käsille vähän ruokaöljyä/oliiviöljyä tms. ja vähän sokeria. Hiero käsiä jonkun aikaa ja huuhtele lämpimällä vedellä pois. Tulee muuten pehmoset. :wink:

Sivut

Kommentit (19)

Kiira

Minä käytän hunajaa kasvoille. Ennen saunaan menoa levitän suht. paksun kerroksen hunajaa kasvoille --> saunaan ja antaa vaikuttaa niin kauan kuin jaksaa saunassa istua :) Todella pehmeä iho tulee!

zera

Mä oon kans kokeillu tota kahvinpuruilla kuorimista, ja tulee todellakin ihanan pehmeä iho. Siinä on vaan yks miinuspuoli. Sen jälkeen vartalo nimittäin haisee niin voimakkaasti kahville, etten voi käyttää sitä kun en siedä kahvin hajua. :(

moisu

Tästä olikin jossain jo puhetta, mutta en löytänyt sitä :oops: ! Elikä mikä on teidän mielestänne paras vartalolle tarkoitettu voide josta tulis ihanan pehmeeks iho? Oon ettiny tällasta jo pitkään mutta en oo eikein löytäny... plussaa olis jos siitä jäis ihana tuoksu! Elikä etin siis jotain ihme mömmöä jota ei oo olemassakaan :lol:

Veera

Mulla on kyllä toiminu ihan parhaiten maailmassa vauva öljy :oops: .
Lainasin kerran kaverilta ja rakastuin oitis.

Heti suihkun jälkeen kostealle iholle niin aina vaan parempi tulos.

Pirpana

Oma ykköseni on Body Shopin kookoksentuoksuinen vartalovoi. Tönköhköä purkissa mutta lämpenee käsissä notkeaksi jolloin levittyy tasaisesti. Tuoksu on huumaava, sopivan mieto sekä raikas. Iho jää myös kauniin hohtavaksi.

Pennsylvania

Saippuaan sekoitetuilla, käytetyillä kahvinporoilla ihon kuorinta ja Body Shopin vartalovoita päälle. Hivelen itsekin pintaani tuon käsittelyn jälkeen aina yhtenään, kun tulee niin käsittämättömän pehmeä.

Morgan
Pennsylvania
Saippuaan sekoitetuilla, käytetyillä kahvinporoilla ihon kuorinta ja Body Shopin vartalovoita päälle. Hivelen itsekin pintaani tuon käsittelyn jälkeen aina yhtenään, kun tulee niin käsittämättömän pehmeä.

Tuo kuorinta toimii muuten vielä paremmin perusvoiteen kanssa :)

Msuh
Pirpana
Oma ykköseni on Body Shopin kookoksentuoksuinen vartalovoi. Tönköhköä purkissa mutta lämpenee käsissä notkeaksi jolloin levittyy tasaisesti. Tuoksu on huumaava, sopivan mieto sekä raikas. Iho jää myös kauniin hohtavaksi.

Tuota haistelin eilen ja tuoksui kyllä ihan syötävän herkulliselta :mrgreen: Body Shopin mansikka - vartalonkuorintageeli on minun suosikkini, saan sillä ihon ihanan pehmeäksi O:) Ja tuo vauvojen kylpyöljy on toinen...

moisu

Kiitti! Kokeilin jo tota vauvaöljyä :lol: ihme kun en oo aikasemmin kokeillu.. toimii ku rasvattu! aijon seuraavaks kokeilla noita body shopin mömmöjä :D

takethat

Eikö siitä öljystä jää sellainen ällö pinta ihoon? Vai häviääkö se, imeytyy? :o
Oman ihon pehmeyteen auttaa joka suihkukerran jälkeinen rasvaus, kaikkialta. Esim Dove-rasvalla :)

kaneli

Mä oon miettinyt noista öljyistä myös, että imeytyykö ne sitten hyvin? Itsellä ainakin pienenä meni iho "tukkoon" noita kokeillessa. Nykyään ainoa toimiva rasva on apteekin perusvoide, mielellään suht rasvainen ja kaksi kertaa päivässä laitettuna. (Nimim. Hajoan Tähän Atopiaan!!!)

disturbed

Mä soitin eilen miehelle:
"Onks sulla ne kahvinporot vielä siinä sun keittimessä jäljellä?"
"Juuuh"
"Mä haluan ne"
"Ok..?"

Eikä sen ilme muuttunut yhtään sen hoksaavammaksi kun selitin into piukeana sekoittavani ne perusvoiteeseen ja kuorivani sillä hipiäni :lol:

Itse en kahvia juo mutta mies juo ja sillä on "paha" tapa jättää se suodatinpussi puruineen keittimeen kunnes keittää taas kahvia ja laittaa uuden tilalle. Jotain hyötyä tuostakin pahasta tavasta.

Kun olin kuorinut itseni kyseisellä setillä (uskomattoman pehmeä hipiä jo sen jälkeen) niin hinkkailin kostealle iholle vauvaöljyä ja annoin kuivua itsestään.

Nyt on niin siloinen iho että!!

Vauvaöljystä tuli muun uusi paras ystäväni.

Ostin itelleni jotain marketin halvinta kahvia jotta raaskii heittää sen kahvin pois ja käyttää vain purut jos ei miehen varannoista sumppipuruja irtoa.
Toinen vaihtoehto millä voi kuoria on sokeri joka niinikään sekoitetaan perusvoiteen joukkoon.

Saippuakin käy kosteusvoiteen tilalta jos haluaa päästä vielä edukkaammin.

Suwa

OI että!! Voisin kokeilla ite tuota hunajaa naamaan juttua + kahvijuttua. Itte oon muutaman kerran laittanu öljy+sokerisekoituksen käsiin. Kyllä on ollu sit pehmoset käjet. ^^

marimma
Kiira
Minä käytän hunajaa kasvoille. Ennen saunaan menoa levitän suht. paksun kerroksen hunajaa kasvoille --> saunaan ja antaa vaikuttaa niin kauan kuin jaksaa saunassa istua :) Todella pehmeä iho tulee!

Joo ja on ihan mielettömän kivaa lipsutella huuliakin.
Kaikkein parasta hunajaa on sellanen tosi karkea hunaja :) Yleensä meillä aina saunahunajaks on aikasemmin ostettu mehiläistiloilta sitä "huonoa" hunajaa mitä ne ei saa myydä kauppaan asti koska ei täytä vaatimuksia :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat