Yksityislääkärit/Helsinki - Terveys ja hyvä olo

Abigail

Diacor on myös ihan hyvä. Sinnekin voi netistä varata ajan. Hinnat vaihtelevat hirveästi lääkäriaseman ja itse lääkärin mukaan. Olen saanut yksityisellä aina hyvää palvelua.

Kommentit (4)

Miffy

Mä käytän juuri Mehiläisen palveluita. Vielä en ole löytänyt sellaista täydellistä lääkäriä, jonka luo aina menisin. Tosin myös Mehiläisessä olen saanut mielestäni huonoakin hoitoa - lääkäri ei ole mm. suostunut katsomaan poskionteloita vaikka olen pyytänyt. Pääosin kokemukset ovat kuitenkin tosi hyviä. Mehiläisiä myös on monta ja netissä on toimiva ajanvaraussysteemi.

Wammy

Minkälaisia kokemuksia löytyy käyttämistänne yksityislääkäreistä helsingissä? Hinta-laatu ja palvelu? Esim. Mehiläistä kehutaan. ja käsittääkseni esim. gynepalveluissa saa yksityispuolella parempaa palvelua, pitääkö paikkansa? Kertokaa kokemuksianne

Sasuska

Minäkin kehun Diacoria. Tosin mutu-tuntumalla sanoisin, että Suomen Terveystalolla olisi halvempaa... Ehkä, mutta kalliimpaa se joka tapauksessa on kuin jossain julkisella.

Aina on ollu hyvät lääkärit, kerran oli vähän omaperäinen ihotautilääkäri... Suosittelen Diacoria! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat