Koira juos polveen, auts - Terveys ja hyvä olo

Lania

Sillainko niinku tavallaan niksahti yli? Mulle on joskus käyny samalla tavalla, ja kipeeltä se kyllä tuntuu mutta ei kai siinä kovin pienellä mitään kummempaa vaurioo saa aikaseks, just joku sellanen venähdys tai muu.. veikkaisin että lepo auttaa eniten. Tietty jos kipeenä jatkuu niin sitten jotain muutaki!

Kommentit (11)

Jimmy KImmel
sopuli
Sanokaas kaikki viisaat sisaret, et mitähän se on voinu saada aikaseks, tai et mitä kannattas tehdä ensiavuks?
Hetkonen... Eikö sairaanhoitajalla pitäisi olla jonkinlainen näppituntuma tuollaisten asioiden suhteen..? :?

Jimmy KImmel
sopuli
Tai et voiko oikeen muuta, kun pitää kylmää ja odotella.
Oon huomannut, että melko vahva humalatila vie huomion aika tehokkaasti pois säryistä ja pikku kuumeista... Teet sitä paitsi helkkarin hyvän vaikutuksen huomenna röntgenissä, kun haiset vähän vanhalle viinalle... :wink:

sopuli
Lania
Sillainko niinku tavallaan niksahti yli? Mulle on joskus käyny samalla tavalla, ja kipeeltä se kyllä tuntuu mutta ei kai siinä kovin pienellä mitään kummempaa vaurioo saa aikaseks, just joku sellanen venähdys tai muu..

Juu, tavallaan silleen yliojentu ku koira juos suoraan siihen. Toivotaan et siel ois joku vaan vähän venähtänyt.

Jimmy KImmel
Eikö sairaanhoitajalla pitäisi olla jonkinlainen näppituntuma tuollaisten asioiden suhteen..? :?

No ehkä "kylmä, koho, kompressio" verran :D Ajattelin lähinnä et jos joku ois täällä tienny, et mikä siihen ois voinu tulla tollasessa "yliojennuksessa". Tai et voiko oikeen muuta, kun pitää kylmää ja odotella.

Piru ku tekee käveleminen kipeää... huomen pitäs mennä kuvauttaa. Kohta ne varmaan kysyy et kuka mua muksii, kun viimeks oli olkapäässä murtuma, nyt polvi ja poskessa on tupakalla poltettu rakkula :lol: Hyvä mää! :oops:

sopuli

Soitin ensiapuun, särkylääkettä nyt vaan ja kylmää niinkun ajattelinkin. Toivotteli onnea, että ois nyt vaan vähän venähtänyt, eikä mitään vakavampaa.
Kai se on aamulla mentävä lekurille. Damn :evil:

sopuli

ÄÄK! Koira juos ulkona suoraan mun polveen niin, et polvi tavallaan yliojentui (koira tuli edestä). Sillon jo vihlas aika ikävästi, mut nyt se on ihan tosissaan kipeä. Kävellä sillä kyllä pystyy, mut on vähän arka jos jalan ojentaa suoraks.

Sanokaas kaikki viisaat sisaret, et mitähän se on voinu saada aikaseks, tai et mitä kannattas tehdä ensiavuks? Kylmägeeliä laitoin jo :) Hemmetti, kunhan ei nyt ois rikkonu tuolta koivesta mitään! Onks kenellekään käyny samallalailla?

IituRusina

Voi kyllä on! Olin ~10 vuotias, kun oltiin koirakoulun porukalla talviriehassa, koirat painoi pellolla irti, ja yhtä-äkkiä tajuan, että kaksi isovillakoiraa ja oma leonberginkoira juoksee suoraan päin, iskivät aika kipeästi polviin, ja tyttö oli kentässä. Se sattui, ja oli jalat muutaman päivän kipeät, ei niitä mitenkään hoidettu, eikä mikään onneksi hajonnut, ajan kanssa...

Deni

mä löin tänään polveni koulun tuoliin :) en pysty kävellä paljon yhtään tai suoristaa jalkaa. kai sitä pitää huomenna terkkarille mennä :?

sopuli

Miun jalka on alkanut paranee ja ilmeisesti siis selvisin pelkällä säikähdyksellä! Täytyy alkaa olee varovaisempi, kun toi koiruus ei tajua yhtään väistää (kerran oon jo löytäny itteni mahaltani maasta) :x Tutulla meni nimittäin polvi, kun koirat juos päälle :shock:

Mimia

Mä teloin kanssa polveni tänään, en tosin koiraan vaan pyörään.

Olin töiden jälkeen niin väsynyt että yliarvioin voimani, en jaksannutkaan nostaa jalkaa niin ylös kun kuvittelin ja iskin polveni suoraan pyörän runkoon. Kiva mustelma on nyt polvessa ja polvi on ihan turvonnut.
Miksi elämä on tällaista ](*,) :?:

olematon

Mullaki juos koira tollee samalla tavalla polvea päin, ja se meni kyllä onneks ohi ihan "tavallisella" hoidolla mitä venähdyksiin sun muihin nyrjähdyksiin käytetään... tuin polven ja laitoin siihen jotain voidetta... sattu kyl kävellä jos ei ollu tukea. :s

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat