Painonvartijat - Terveys ja hyvä olo

vihollinen

En ainakaan löytänyt tähän liittyvää keskustelua mistään..
joten ajattelin kysyä, et kuinka helppo tota on käyttää?

Ja mistä niitä olis saatavilla?

Kiitos.
[color=red]
edit- otsikko by sunlion[/color]

Kommentit (8)

vihollinen

Ok, kiitti :)

Maksaakohan se jotai? tai oletettavasti siis maksaa, muta maksaako paljonkin? Kun siis mun ei tarvis niinku laihduttaa tai mitää, mut haluisin semmosen ihan vaan sen kannalta, et tulis syötyä terveellisemmin, jne..
Joten sen takia,en siitä mielelläni maksais.. ainakaan paljoa :D

Lizzie

Niitä saa sieltä Painonvartijoista, ja sitä on tosi helppo käyttää.
Mulla on 2004 pistetaulukko käytössä, en tiedä onko nyt tullu joku uudempi.
Tuntuu että netissä ne ainakin ovat lisänneet hyvien rasvojen syömistä, siis kannustavat siihen, pari vuotta sitten rasva oli kirosana sielläkin.

nakymaton_ninni

Painonvartijoiden kirjekurssi maksaa n.89 e. CD-romppu saman verran. Paikkareilla kaikki kyllä maksaa, mutta toisaalta vastineeksi saa paljon materiaalia ja ruokaohjeita. Painonvartijoiden viikkoryhmiin liittyessä on monesti tarjouksia että pääsee jäseneksi ilmaiseksi tai alennettuun hintaan. Tämän maksun lisäksi tulevat kerran viikossa/aina kun siellä viikkoryhmässä käydään n.10-12 e kertamaksu.

Monet kokevat tämän liian kalliiksi, toisille elämä muuttuu edullisemmaksi kun kaikki raha ei enää mene herkkuihin.

Itse olen joskus kokeillut pisteiden laskua, joka on varsin helppo tapa laihduttaa. Ts. ei tarvitse miettiä. Itse jätin Paikkarit pois sen takia, että siellä laihdutettiin liian alhaisilla kalorimäärillä. Itse olisin saanut syödä n. 1000 kcal edestä/vrk.

Myynti-ilmoitukset on kiellettyjä, mutta huuto.net:issä ainakin myydään monesti niitä cd-romeja ja muita Painonvartijoiden oheistavaraa.

Lycka till. :wink:

eia

Moni on laihtunut tosiaan paikkareilla runsaastikin, itse olen juuri aloittelemassa. Kysykää kolmen viikon päästä että onko tehinnu ;)

Lumi~

mä olen ottanu mun tädiltä noita "tärkeimpiä" juttuja ylös.. siis kopioinut ylös kaikkien sellasten ruokien pisteet mitä useimmiten tulee syötyä.. ja sit ne liikuntapisteet myös.. tosin mulla ei oo oikeen pitäny toi pisteillä syöminen:( noh, vielä täytyy yrittää.. tänään nimittäin on onnistunu:) vain yksi piste on jäljellä minkä saisi syödä vielä.. siinähän on siis sekin ideana että kaikki pisteet tulisi myös syödä päivän aikana..

kannattaa kysellä tutuilta, jos joku on jo painonvartioissa, että saisitko kirjoittaa joitain itsellesi tärkeimpiä juttuja ylös.. ois aivan ilmaista ja ajaisi melkein saman asian..

Saijaa

Periaatteessa noita elintarvikkeiden pisteitä voi helposti laskea itsekin, ilman taulukoita. Yksi painonvartijoiden piste vastaa noin 60 kaloria. Siitä vaan laskemaan :)

TaskuMyy

Its ekävin pari krt paikkarreissa, että sain pistetaulukon ja pari kirjaa ostin, mutta se tuotekirja on vähän huono ko tuottee muuttuu koko aika ja tulee uusia :(
Mutta aika paljon kandee mennä tuolla linjalla: 60kcal -> 1p.
Rutkasti ylipainoinen(yli 30kg) niin pisteita suosittelen pitäväni hetken 24p :) Koska jos heti puotat esim. 18p niin on liian raju muutos ruokavalioon..

Tiikeri

Lumi~, Mielenkiinnosta haluan tietää (tavoitteena tiputtaa 20 kiloa), mitkä olisi ne tärkeimmät asiat Painonvartijoiden mielestä? Laittaisitko kiltti joko tänne tai privana?

eia, miten sulla kävi - laihduitko Painonvartijoiden avulla? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat