herpes - Terveys ja hyvä olo

weasel

niin... tosiaan herpes voi aktivoitua stressistä tai jos vastustuskyky on muuten alhaalla -> rakkula ilmestyy..

Kommentit (8)

olematon

mun mielestä sitä, että siitä on havaittavissa herpeksen ne tyypilliset oireet, ku herpeshän voi olla "levossa" ihmisen kehossa monia vuosia ennenku puhkeaa/uusii.

sikkis

onko mulla herpes kun tohon huuleen ilmestyi ihan finnin näköinen näppy, puristin sen ja laitoin siihen desinfiointi ainetta ja sen jälkeen kihelmöi hiukan aikaa. mutta ei enää ollenkaan. ja siis se on ihan finnin näköinen.. ku olen kuullut että herpeksiä puhkeaa usein monta samalla kertaa ja ne ovat kipeitä monta päivää?

olematon

ei herpesrakkula mun mielestä finniltä näytä, mut enpä oo nähny että niitä montakaan ois kellään huulessa. huuleen jos herpes on puhkeemassa se kihelmöi ENNEN kuin rakkula ilmestyy näkyville.

figaro

Herpeksestä tulee sellaista nestettä tai visvaa.. Ei samanlaista töhnää kuin finnistä.

Kannattaa googlettaa kuvahaulla herpeksestä kuvia ja ehkäpä myös huuliherpes-nimellä ihan normihaulla.

sikkis

okei, kiitos vastauksistanne :) ja tässä nyt ei ole mitään keltaistarupea, vaan punainen näppy, niinkuin yleensä finnistä vähäksi aikaa jääkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat