puhdistusainetta? - Terveys ja hyvä olo

DemonOfTheDay

Ei ole mahdollisuutta. Kaikki sukupuolitaudin mahdollisuudet on kyl aikasemmin suljettu jo pois.
Nyt se "näppy" muuttu sellaseksi haavaumaksi, tai et siitä ois nahka palanu päältä pois tai jotain....kipeäääääää...hmm tuli kai lääkärireissu. :x

Kommentit (5)

sopuli

Eihän oo kondylooman mahdollisuutta?
Kaverille ilmesty limakalvolle sellanen vähän tulehtuneen finnin näköinen näppy (tosin en kyllä itse sitä nähnyt, mut niin se kertoi :D) ja sit se paljastu kondyloomaksi.

DemonOfTheDay

nimenomaan meinasin tota limakalvoille käyttämistä. Mullon joku ihme tulehtunu näppy ja helvetin kipeä, niin mietin et voiko sitä puhdistella sellasella aineella...

Jzzu

Kyl mie ainakin oon käyttänyt, en tietenkään limakalvoille mutta noin muuten kyllä.
Yleensä aina epiloinnin tai sheivauksen jälkeen laitan vanutupolla tai topsilla aseptia ettei karvatupet tulehdu[size=9](etenkin jos tulee verta)[/size].
En oo laimentanu..

DemonOfTheDay

En löytäny aiheesta aikasempaa keskustelua mut jos on niin poistakaa tää vaikka sit kun oon saanu vastauksia...

elikkäs siis voiko alapään alueelle käyttää sellasta tavallista haavoille tarkotettua puhdistusainetta esim. laimennettuna? On kai apteekissa ihan sille alueelle tarkotettujakin aineita mut muuta ei tähän hätään kotoa löydy :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat