Päässä vikaa? - Terveys ja hyvä olo

laorah

mikäpä siinä kävin lääkärillä, heti alkoi kyselemään, onko ahdistuneisuutta, pompottaako sydän yöllä jne, älysin välittömästi että hän viittasi paniikkihäiriöön! :shock: sitten kertoin puutumisesta ja vapinasta, hän ei oikeen osannut sanoa juuta eikä jaata! lähetti minut labraan, otettiin 5-putkiloa verta! luulee nyt että mulla joptain kilpirauhasissa vikaa vapinan ja todella korken verenpaineen takia.. sanoi myös että optikolla täytyy käydä ja sitte neurologille.. voihan paska.. nytkin melkein itken ku uskon että mulla joku kasvain on, vaikka lääkäri sanoi ettei oo hälyyttävää.. migreeninkin hän mainitsi muiden epäilyksien ohella.. :roll:

Sivut

Kommentit (26)

laorah

ukkokin sanoo jo tosissaan että jos jotain placeboja mulle annettas niin kaikki ois muka sitten kunnossa.. :shock: nää silmähommat on kyllä niin raastavia!!! eilen näytti että hämärässä huoneessa ois satanut jotain.. ja välillä jo näyttää että silmän sivut tärisis ja näkökenttä sivuilta.. oon ehkä luulosairas tai jotain.. viikonloppuna tuntu että apua, kohta en osaa puhua vaikka puhe sujui ihan normaalisti.. :oops:

Maruchka

Epäilisin, että lihakset ovat jumissa niskoissa ja selässä. Se laukaisee sitten migreenit ym. Ja aiheuttaa muutenkin pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta, vapinaa, puutumista... ym.

laorah

mulla on muuten ollu hiton kipeet niskat ja hartiat nyt vähä aikaa, ei kärsi ees päätä laittaa alaspäin.. :( heti säteilee alaselkään tuskallisesti.. sitte mulla on jotenki jalat nykiny, sillen ku yöllä rupee nukahtamaan, niin samanlailla päivällä.. ei niin rajusti mutta lihakset vain. käsien tärinää mulla ei oo ollu viikkoon. oonko jotenki harhaluuloinen jo oireideni kanssa, äiti on vähän vihjaillu siihen suuntaan.. ja kun on tämä stressikin.. oisko aihetta vielä ottaa lääkäriin yhteyttä nuiden valonsäteiden takia? mä en tiedä enää. :shock:

laorah

no niin.. :? päätä mulla ei oo nyt särkeny pitkään aikaan.. lääkäri katto sillon silmätkin lampulla ja mulla piti seurata kynää.. miksi hän teki näin? oisko siinä selvinny jotain, siis mun silmistä?

laorah

kilpirauhasarvot oli hiukan normaalia korkeammat kun sain tulokset, tarkoittaako se, kun minulla oli veret kaikin puolin hyvät ja normaalit, että voin pois sulkea kasvaimet sun muut vakavammat, päänsärkyä minulla ei nyt ole ollut, mutta nään JOKA IKINEN PÄIVÄ niitä saamarin valonsäteitä!!! :x

aada

Migreeniä minäkin epäilisin. Ite olen kärsinyt aurattomasta migreenistä, mutta kaverillani on ollut pahoja migreenikohtauksia, joihin liittyi juuri puutuminen, näköhäiriöt, kamalan paha olo ja mieletön päänsärky. Puhuttiinkin myöhemmin että nekin varmasti liittyivät kovaan stressiin.. Niin kuin minulla myös.

agentti

Migreeniä luultavasti. Vähän samantyyppistä oireilua mullakin on. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mahdatko narskutella hampaita yöllä?

Itsellä tämä ongelma ja se aiheuttaa valtavia kipuja. Narskuttelen hampaita yöllä --> Niska ja leukaluut kipeytyvät --> Korvia, leukoja, niskaa ja päätä särkee --> laukaisee migreenin ja sitten tulee mukaan huippaus ja oksetus.

Kannattaa tuo hammaskalustokin tarkistaa jos ei ongelmaan löydy ratkaisua.. :) Yllättävän moni narskuttelee hampaitaan tietämättään.

Itse olen säikäyttänyt pahemman kerran ystäviä ja poikkiksen narskuttelemalla erittäin kovaäänisesti! :lol: :lol:

laorah

mulla on nyt jonkin aikaa ollut sellainen vähän epätodellinen olo, joskus (harvoin) sattuu yhteen kohtaan päätä, viime yönä sydän hakkasi tosi kovaa ja tuntu niinkuin pian rupeisi vuotamaan verta nenästä.. huoneessani, jossa on todella kirkasta, nään joskus sellaisia vähän niinkuin valonsäteitä.. varasin tänään ajan lääkäriin ja nyt rupes jännäämään jos päästä jotain vakavampaa löytyy.. kasvain tai jotain.. haluisin käydä kuvauttamassa pääni mielenrauhan saamiseksi,utta antavatko lääkärit lähetteen näiden oireiden takia ihan oikeisiin kuvauksiin? mulla on kyllä niskat ja hartiat todella jumissa ja stressikin painaa koulun ja kirjoitusten takia..

Laura

Niska-hartiaseudun jumissa oleminen voi aiheuttaa koviakin pääkipuja. noi kaikki oireet voi olla vaan mainitsemasi stressin aiheuttamiakin. Mutta hyvä se on käydä lääkärissä, niin saat mielenrauhan. Kyllä lääkäri osaa arvioida, tartteeko päätäsi kuvata. Tuskin mitään kovin vakavaa :)

Mimia

Kannattaa tutkituttaa kunnolla pää ja vaatia pääsyä magneettikuviin jos mitään ei ala löytymään eikä lääkkeet auta päänsärkyyn.

Onko sinulla migreeniä? Niskojen jumitus, stressi ym voi laukaista sen. Aurallisessa migreenissä on mukana näköhäiriöitä. Olen saanut itse (luultavasti) pari kertaa aurallisen migreenikohtauksen pelkällä auralla(näkökentän läpi meni liikkuva viiva, eikä katsetta pystynyt tarkentamaan. kesti n.30min). Päänsärkyä ja huonoa oloa ei liittynyt tuohon, mutta sen jälkeen tuli sekava olo. Meidän perheessä lähes kaikilla on disgnosoitu migreeni, minulla ei ainakaan vielä.

Onko sinulla stressiä niin paljon että sydämen tykytys voi olla osa paniikkikohtausta? Tuo on myös mahdollista ja vielä kun pelkäät noiden kaikkien oireiden johtuvan kasvaimesta tai vastaavasta, ei se ainakaan paranna asiaa.

laorah

voi olla paljo mahollista.. en saa ees unta öisin enää.. pillereitäkin tyhmänä rupesin syömään toista liuskaa putkeen.. ei taida paljon auttaa, haluttas vaan itkeä koko ajan.. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat