nännit.. - Terveys ja hyvä olo

Daniina
Walbu
alkuperäiselle vastatakseni...

Nännit kypsyy lopullisesti vasta raskauden aikana, silloin nännipiha muuttaa mm. väriään ja rinnat muotoutuu sellaiseksi että lapsi saa niistä hyvin imettyä. sun ikäisillä naisilla nännit on perustilassaa sillee "ei kovana", itselläkin (22v) ne jäykistyy ainoastaan jääkylmässä suihkussa. Eli ei ole tarkoituskaan että ne koko ajan olisi kovana.

Nännit kypsyy lopullisesti? Itse imetin 9kk ja mun nännit on ihan samanlaiset ku ennenki...anyway.. en tajunnu..

Sivut

Kommentit (62)

miss.
agarina
Mmmh. Voiko nänneihin tehdä fritsun? Havaitsinpa tässä, että toinen nänni on lähes tumman violetti ja toinenkin hieman tummahko, enkä keksi asialle muuta selitystä kuin poikaystävän suun. :roll:

Eiköhän. On mullaki joskus ollu huulessa tummanvioletti läikkä, kun yks poika pussaili turhan innokkaasti, niin veikkaisin, et nänneihin voi tulla samanlain.

anne.t

Minun kummitädilläni on kuulemma niin pienet nännit ettei hän pystynyt edes kunnolla imettämään. mutta ei kai niille voi mitään tehdä, paitsi jotain plastiikkakirurgisia toimenpiteitä

Nannerl

Mulla on myös sellaiset "koirankuonotissit". Lisäksi toinen rinta on suurempi kuin toinen. Ei tämä kuitenkaan tunnu avomiestäni haittaavan.
Itse sain itsevarmuutta rintojeni suhteen ostamalla paljon nättejä rintsikoita, jotka korostavat povea kauniisti. Siten sain sekä omani, että mieheni huomion suunnattua rintojeni parhaisiin puoliin ;)

miss nurse

AP:lle:

Mä olen jo 24-vuotias ja yhden lapsen imettänyt. Silti on "tasaset" nännit. Kyllä ne kylmässä ja kiihottuessa vähän muotoutuu mutta pääosin on ihan tasaset. Mua ei tämä enää tässä iässä "ulkonäöllisesti" haittaa, mutta suren jo valmiiksi imetyksen hankaluutta. Onneksi nykypäivänä on kaikkia apuvälineitä joilla voi saada senkin asian onnistumaan. Ja arvaa mitä? Nuorempana kun inhosin rintojani ja nännejäni, mieheni kehui ne maasta taivaaseen ja sanoi ettei kauniimpia rintoja olekkaan. Ja pää asia että ne ovat minussa kiinni, se tekee niistä parhaat. Tsemppiä!!

Rahel

No eipä munkaan nännit kovetu kun kylmästä ja joskus kiihottuneena. Ei niissä oo edes hirveesti tuntoa. Jostain muistan lukeneeni, että isoissa rinnoissa on vähemmän tuntoa kuin pienissä? Ehkä sen takia ei nännitkään nöpötä? Vaikka toki tuota voi varmasti esiintyä kaikenkokoisissa... Well, jos oikeen kovasti haluaa nöpöttävät nännit, niin ehkä jostain voi hommata sellaset feikkinännit, niinkun Sinkkuelämässä. :lol:

Lania
Caryta
koska poikaystäväni on parikymppinen, luulen hänen pitävän vain ja ainoastaan niistä ihanista rinnoista joita näkyy tv:ssä ja lehdissä, kuten nuoret heput yleinsä.

Toivottavasti toi oli edes vähän huumorimielessä kirjotettu, mutta onkohan enemmän "vikaa" kuitenkaan sun rinnoissa kun poikaystävän ajatuksissa?

Ja, aina ei kannata vaan luulla jotain mistä toinen tykkää ja mistä ei ;)

doris

olen parikymppinen ja nännini on myös aina ja jatkuvasti sisällä/sisään päin - kovettuessakin (todella omituisen ja ruman näköstä :D ). oman kropan hyväksyminen ja itsetunnon nousu iänmyötä on tuonut lisää itsevarmuutta tissiasioissa. ei sitä poikaystävää kiinnosta onko ne nännit sisäänpäin kääntyneet mötikät, vaan se kuinka [color=red][u]itsevarmasti[/u][/color] niitä esittelet ja kiihotat niillä kundiasi ;) ja sehän kiihottuu tissien hieromisesta, vaikka nännit näyttäis närhen munilta :D *vähättelemättä miesten älyä yhtään*

nännipumpusta en ookkaan kuullu. kellään kokemuksia?

pinni

]

Caryta
Siitä asti kun rinnat alko kasvamaan oon inhonnut ja hävennyt niitä, koska nännit (siis nännipihat) ovat vain isot pullistuneet pallot rintojen kärjessä. Mun tissit ei edes näytä tisseiltä, ellei ole aivan tajuttoman kylmä :wink: Olen miettinyt että pystyyköhän niitä leikkauttamaan normaalimman näköisiksi??

ajan kanssa ne nännipihat "laskeutuu".. ainaki mulla teki näin.
mutta en voi mennä väittämään.. onhan jokainen oma yksilönsä..

SunLion

hmm..en osaa sanoa. Onhan noita varmaan erilaisia nännejä, vaikka media antaakin kuvan et kaikil naisil ois jotenki täydelliset tissit jne..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat