Kutinaa ja alavatsakipua - Terveys ja hyvä olo

Jeba

On tässä jo jonkin aikaa tuo alapää kutissut ja alavatsaan sattunut.
Eilen kävin sitten labrassa ja ottivat valkovuoto näytteen. Ja niistä ei löytynyt mitään, eli hiivaa ei siis ole eikä mitään muutakaan tulehdusta.

Tässä sitten mietin että mikäköhän se sitten voisi olla? Kellään ollut vastaavaa?

Kommentit (6)

Jeba

Kaikki bakteeri näytteet otettiin. Eikä mitään ollut.
Papakoe otetaan ensiviikolla kun menen vuositarkastukseen. Klamydia testi minulle on tehty n.vuosi sitten ja sen jälkeen en kumppania ole vaihtanut...
Kaipa senkin voisi ensiviikolla vuositarkastuksen yhteydessä ehkäpä tehdä.

Jzzu

Sehän vois olla kondyloomakin ainakin ton kutinan puolesta, sehän on virus et en sit tiedä näkyykö se bakteerikokeissa.
Papassa se kyllä näkyy ja pissatestissä.

Ada

Mulla lauantaista asti ollut järkyttävä kutina alapäässä. Kävin heti lauantaina gynellä, se sano, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Sano, että ei hiivaa eikä luultavasti muutakaan tulehdusta. Sanoi, että luultavasti hormoniperäistä...Alan kyllä pikkuhiljaa olla kypsä tähän kutinaan, että epäilen suuresti sitä hormonijuttua. Kävin sitten eilen ostamassa Canesten-lääkkeen ja käytin sen eilen. Saa nyt nähdä auttaako...Gyne kyllä otti papan, mutta en yksinkertasesti jaksanut oottaa vastausta, koska kutina niin voimakasta. Valkovuodon määrä ei hirveänä ole lisääntynyt, mutta tuon kutinan vuoksi yhdistäisin hiivaan. En tiiä missä mättää, koska ei voi olla mikään sukupuolitautikaan. Apua!?

pikku-kata

Sama homma täällä... Ollu kutinaa jo useamman kuukauden, joka tosin on välillä lähteny pois mut tullu aina takaisin. Nyt on n. kuukauden ajan ollut aivan järkyttäviä alamahakipuja, jotka kyllä helpottaa kun menee vessaan vääntämään tortut... Mahakivut oli ensin aika harvassa, nyt on ruvennu olemaan joka viikko ja alkaa pikku hiljaa tympimään tää... Lisäksi on ruvennu alapää haisemaan aivan hirveälle, just semmoselle kalalle... Pysty normaaleja farkkujakaan pitämään kahta päivää kauempaa kun ne alkaa haisemaan aivan järkyttävälle.

Eilenkin kun biletettiin poikaystävän ja hänen kaverinsa kans niin tämä kaveri kysyi vitsillä että ootko sä raskaana ja mä että "joo" (kyse siis vitsailusta!) ja tää kaveri tuli tuli muka kuunteleen mun mahaa... No sitte se sano et "haisi pillu"! Vähän rupes hävettään! Mut sen kyllä uskon et haisi, ihtelläki tuntu välillä nokassa... Ja tuon hajun takia on ruvennu seksikin menee päin persettä, ku ihteä tuo haju inhottaa niin tuskinpa se poikaystävänkään mielestä kovin kiihottava haju on... Ja käy aivan järkyttävän kipeää...! Gynekologi määräsi kyllä yhden kuurin mikä poistaa tuon hajun, mutta enpä oo vielä saanu sen verran ylimääräistä rahaa käteen että vois sen käydä apteekista hakemassa...!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat