Laidtutus+rintojen pienentyminen? - Terveys ja hyvä olo

harry thompson

kyllä lähtee, ainakin miehillä. pappani laihdutti 20 kg. rinnat pienentyivät ja muuttuivat riippurinnoiksi. naisilla rinnat pienentyvät vain, jos niissä on ylimääräistä rasvakudosta. muuten rintojen koko ei muutu.

Kommentit (13)

SunLion

hmm..mulla ei oo pienentyny vaik oon laihtunu. Kerranki on lähteny läskit oikeesta paikasta!

Sillon kun laihduin 25kg, kuppikoko pienenni varmaan B:stä A(A):n

sopuli

Mulla pieneni kans rinnat, kun laihdutin. Ei sitä vaatteet päällä huomaa, kun on tota tissiä kuitenkin sen verran, mutta... Ilman vaatteita ne sit näyttääkin kauheilta :lol:

Abigail

Jep, rinnat pienentyi kuppikoon kun laihduin ja laihduin siis laihasta vielä laihemmaksi. Hyvähän se vaan on, kun rintojen koko muuttuu muun vartalon mukana. Sopusuhtaisuus tekee vartalosta kauniin.

miima

kyllähän noi pienentyy, mutta tuskin luulis haittaavan :) Ku ei se laihana sillai näy, jos oot muutenki laiha niiei rintojen pienuus haittaa.

Itellä kans a-kuppi ja ihan tyytyväinen siihen.

minde^

Olen ruvennut keventämään ruokavaliotani ja harrastamaan liikuntaa.
Haluaisin laihtua jonkun neljä kiloa ja haluasin enemmän kiinteyttää.en laihduttaa, niin pelkään että pienet rintani katoavat olemattomiin, jos vielä laihdutan. Onko syytä pelkoon? Onko kenelläkään kokemusta? Rintani on 75a

lek

Kyllä ne pienentyy tahtomattakin. Itelläni on D kuppi ja ainaku alotan tiukan urheilun, C kuppi on aivan sopiva. Vasta tissien pienentymisen jälkeen lähtee jaloista ja näin suomalaisina viimesenä massusta!

bella

Kyllä ne vaan on tissit "kadonneet" täälläkin,olen laihtunut kymmenisen kiloa ja rinnanympäryksestä on huvennut senttejä useampikin,varmaan myös osittain selkäläskien kiinteytymisen takia.. :roll: Tosin eipä ainakaan itseäni haittaa yhtään,pieni on kaunista :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat