Rusehtava valkovuoto - Terveys ja hyvä olo

Lips_

Otin nyt ensimmäisen kerran sen rautatabletin, jo loppu ruskea vuoto! :lol: Hah!

Sivut

Kommentit (47)

Lips_

Miulla on sellasta ruskeaa vuotoa jatkunut jo hmm, viikon. Mutta taidampa syynkin tietää. Raudan puute. Olen jostain lukenut, että jos menkkojen pitäisi alkaa, ja ei tulee muuta kuin tumman ruskeaa klönttistä vuotoa, on tällöin raudan puute.

Ei ihmekkään, sillä viimeisessä koulun terkketarkastuksessa, miulle tehtiin verikoe, ja terkka sanoi, että raudanpuutetta on.

Miepä ostinkin jo rautatabletteja. Että eiköhän ne menkat kohta ala tulemaan! :D

taizu
with
:D juu no nyt voin sitten hengittää taas vähän rauhallisemmin
Tees niin. :D taizunkilinkka vastailee tänne, jos vielä huolettaa ;)

taizu

Minulla ennen pilsuja oli niiiin epäsäännölliset kuukautiset, ettei millään laskumenetelmällä voinut tietää, milloin seuraavat alkoi.

Ei syytä huoleen, ellei tule kipuja tai vuodossa on kummallista kummallisempi haju ja väri, mutta pillerit tosiaan takaa sen, että kuukautiset säännöllistyy ja välivuodotkin siinä loppuu (vaikkakin pilsuja aloittaessa voi tuota vuotoa olla, samoin merkin vaihdossa..)

Ooh, jopas tässä taas pädetään, vaikken mikään gyne olekaan. :oops:

taizu
with
kun mulla vähän samanlainen ongelma, enkä tiedä pitäiskikö sitä lääkärille mennä. kun suunnilleen ollaan kierron puolivälissä, ja semmoista vuotoa alkaa ilmestyä :/

Oletko aloittanut pillerit? Ne aiheuttavat välivuotoja ennen kuin kroppa tottuu pillereiden hormoneihin. Samaa välivuotoa voi aiheuttaa epäsäännölliset kuukautiset, stressi, alkoholi (muistan vuodelta nakki, että itse kuukautisvuoto lisääntyi, kun maistoin hiukan viiniä nuorena sukulaiseltani, ei tahtonut loppua tulla ollenkaan..!)
Tai olisiko jotakin muuta syytä, miksi nyt on sitä välivuotoa?

Mattu

mulla tuli taas toiset menkat ja vuotoa tulee vieläkin, inhottavaa :?
ajattelin mennä ens viikolla lääkärii ja jospa ottais pillerit ku mulla on nii epäsäännölliset menkat ollu et huh.. mut tää vuoto on outoo ja 2 menkat tuli, oli vaa reilun viikon väli..

taizu

Tai sitten stressi tai muut uudet kuviot elämässä/elämisessä on itse siityänyt menkkoja tai jos on epäsäännölliset kuukautiset niin silloin voi vuotaa miten keho tykkää.

Apua!

Niih.. Toivottavasti ei mistään vakavasta ole kyse.. viikon kesti ekan kerran ku alko ruskeeta tököttii tulee ja sit se lakkas.. nyt taas vähän ajan päästä tuli uudestaan.. :?

Abigail

Siis sinulla ei ole koskaan vielä ollut menkkoja? Jos näin on, niin se ruskea tahna on merkki siitä, että ne alkavat ihan piakkoin ensimmäistä kertaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat