Mustelmat pakaroissa? - Terveys ja hyvä olo

bombalurina

Nyt oli pakko avautua, josko jollakin muulla olisi samanlaisia "oireita" tai osaisi muuten auttaa.. :roll:

Itselläni on molemmissa pakaroissa "istuin luiden" (siis pepussa olevat luut, joiden päällä paino on istuttaessa) kohdalla jonkinlaiset mustelmat. Ihossa on siis tumma kohta niillä osin. Pohdin tässä, että mitenkä niistä pääsisi eroon ja mistä syystä ne ovat tulleet (vai onko kaikkien muidenkin pakarat tummuneet?). :lol: Kauneussyistä ovat hiukan ikävät..

Ei maailmaa kaatava ongelma, mutta ihmettelempä vaan. :P

Kommentit (9)

antagonismi

Jee joku muu kysy tästä ensin :D

Ukko tos huomautti eilen illalla, että mun pakaroihin (just istuinluiden kohdille) on tullu mustelmantapasia(sano että näyttää vähä mustelmilta mut toisaalta vähän verenpurkaumilta :? ).. Mitäs hemmettiä? :?

Nannerl

Joillekin kyllä tulee herkemmin mustelmia kuin toisille, mistä lie sitten johtuukaan. Mulla oli joskus lantiofarkkuaikana mustelmantapaisia suoliluun harjun kohdalla. En saanut selvyyttä olivatko ne mustelmia vai farkuista lähtenyttä väriä.

ynnej
Nannerl
Joillekin kyllä tulee herkemmin mustelmia kuin toisille, mistä lie sitten johtuukaan. Mulla oli joskus lantiofarkkuaikana mustelmantapaisia suoliluun harjun kohdalla. En saanut selvyyttä olivatko ne mustelmia vai farkuista lähtenyttä väriä.

Mulla on kans tullu mustelmia liian kireiden farkkujen takia. Mä en tiiä mikä on suoliluun harju, mut siinä farkkujen kauluksen kohdalla ne oli :)

vinkulelu

Miulle tuli vaa mieleen että ootte tosi pikkupeppusia tyttöjä :) ja pehmeempi penkki millä istuu..

Ei miulla kyllä ikinä oo mitään tuollasta ollu kai, vaikka muuten tosi tosi helposti mustelmia tuleekin.

Lilie Cassandra

Ei oo pepussa mitään mustelmia ollu, mutta viime kesänä takareisissä isot läiskät kun olin vähän istunut.. :shock: Tullut siis kovasta tuolinreunuksesta

PinkPanther

miula kans pyllyssä istuinluiden kohdalla mustelmat.. kaipa tuota peppua vois salilla kasvatella, niin ei kultakaan aina ajaisi minuu pois sylistään, kun muka istuinluut painaa... phöh.. siinä on just pehmee istuu, ei tuu mustelmia! :lol:

bombalurina

Ei nyt ole ainakaan takapuolen koolla kehumista :P Itsekin arvelin, että voisiko johtua siitä, ettei ole juuri pehmusteita omasta takaa. Mielellänsähän sitä pehmeillä penkeillä istuisi, mutta aina ei ole varaa valita. 8) Nyt kun vielä keinon keksisi, kuinka niistä pääsisi eroon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat