miten fritsut pois? - Terveys ja hyvä olo

emilia__

Eli onko jotain keinoo millä vois nopeentaa fritsujen lähtemistä...? :|

Sivut

Kommentit (37)

Rahel

Hmm... Mustelmiahan ne on eli verenpurkaumia. Vois kuvitella, että niihin auttaa joku viileä, esim. jääpala pyyhkeen sisällä. En oo kyllä kokeillu... Taitaa valitettavasti kyllä olla, että ne katoaa vaan ajan kanssa..

PinkPanther

mobilat auttaa myös! Se laajentaa verisuonia ja näin ollen kuljettaa pois kuona-aineita, eli tässä tapauksessa myös sen verenpurkauman. Haalenee tosi nopeasti. Kannattaa tietty kokeilla jotain mustelmavoidetta, mutta mobilatilla selviää halvemmalla.

PinkPanther

AIVAN!! :wink: Myö ei niitä kullan kanssa harrastella, joskus on kulta imassut innoissaan vähän turhan rajusti kaulasta niin illalla pieni punainen jälki on nähtävissä, mutta seuraavana aamuna ei mitään.

sira
deadDream
Varmimmin ne saa pysymään poissa -> Ei tee firtsuja.

Ei varmaan kukaan muu, kuin ensimmäisiä kokemuksia janoavat teinit teekään nuita tarkoituksella. Tai niin ainakin luulisin :lol: Jotku on tosi "fritsu-alttiita", siis tulee tosi helposti jälet varsinki kaulaan.

vihollinen
maaruli
Oon myös kuullut että kannattaa mennä saunaan sen hammastahnan kanssa... Tiedä sitten, mulla ei oo niistä niin kokemusta. :D

Joo, toi on totta.
Nim. Kokemusta on :D Koitin tota keinoa joskus, niin se todella auttoi.. lähti kokonaan pois jo muutamassa päivässä.

DemonOfTheDay

ömh..jos ne häiritsee tosissaan tai on jotku juhlat tai sukutapaaminen ymv niin apteekista ainakin saa ihan varmasti tällaista ruhjeiden ja mustelmien häviämistä nopeuttavaa ainetta..muistan kun kaverilla oli mustelmia jaloissa töistä juuri viikkoa ennen meidän ylppärijuhlia ja se osti sitä ainetta ja ne hävis ihan parissa päivässä...hammastahnan oon kuullu toimivan kans..tai laita peitepuikkoa jos ei muu auta :D

vihollinen
DemonOfTheDay
tai laita peitepuikkoa jos ei muu auta :D

Tota ei kannata tehdä!!! Se vaan pahentaa tilannetta :D siis ulkonäöllisesti.. Siis koska kaulan iho on niin paljon naamanihoa vaaleampi ja heikompi, niin ei siihen mikään naamalle tarkoitettu pakkeli sovi.. Tiedän vaan tapauksia, jotka ovat tehneet noin, niin sen jälkeen fritsun kohta on ollut entistäkin näkyvämpi, semmonen oranssinen.. hyi.

arkadia
sira
deadDream
Varmimmin ne saa pysymään poissa -> Ei tee firtsuja.

Ei varmaan kukaan muu, kuin ensimmäisiä kokemuksia janoavat teinit teekään nuita tarkoituksella. Tai niin ainakin luulisin :lol: Jotku on tosi "fritsu-alttiita", siis tulee tosi helposti jälet varsinki kaulaan.

Siis mulle semmosia pieniä fritsuja joskus jo ihan semmosesta, kun seksin aikana toinen "näykkii" kaulaa. :roll: Ja se on niin kivaa, ettei siinä pienet jäljet mua edes haittaa. Fritsujen kannalla en kuitenkaan muuten oo..

DemonOfTheDay
vihollinen
DemonOfTheDay

Tota ei kannata tehdä!!! Se vaan pahentaa tilannetta :D siis ulkonäöllisesti.. Siis koska kaulan iho on niin paljon naamanihoa vaaleampi ja heikompi, niin ei siihen mikään naamalle tarkoitettu pakkeli sovi.. Tiedän vaan tapauksia, jotka ovat tehneet noin, niin sen jälkeen fritsun kohta on ollut entistäkin näkyvämpi, semmonen oranssinen.. hyi.

ihan tosi?? :shock: ei mulla vaan oo koskaan mitään ollu..toisaalta oon harrastanu fritsuja joskus 5v sitten teininä jotenka ehkä muistan väärin...?

vihollinen
DemonOfTheDay
vihollinen
DemonOfTheDay

ihan tosi?? :shock: ei mulla vaan oo koskaan mitään ollu..toisaalta oon harrastanu fritsuja joskus 5v sitten teininä jotenka ehkä muistan väärin...?

Joo, no noin ainakin on käynyt niillä jotka ovat yrittäneet peitellä.
Tai jos kaulasta haluaa peittää, ni sit täytyy erikseen ostaa jotai ihan sairaa vaaleeta meikkivoidetta, tms :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat