Apua!!! paniikki rinnoista!! - Terveys ja hyvä olo

Miss H

Tuskin täällä kukaan pystyy varmasti sanomaan mikä se on. Mutta käy nyt ihmeessä näyttämässä sitä lääkärille / terkkarille. Ihan oman mielenrauhasikin takia.. Mullakin on tossa kainalon ja rinnan välissä semmonen patti mikä kipeytyy välillä kovastikin ja olin aluks ihan paniikissa kun huomasin sen, mut se sit tutkittiin eikä ollu mitään. Edelleen se kipeytyy mut enää ei tarvii panikoida kun tietää ettei siinä oo mitään. Ja siis kun nyt varmaan oot aika nuori niin onhan se epätodennäköstä että siinä mitään kummallista ois, mutta käy nyt näyttämässä niin ei vaivaa.

Kommentit (9)

figaro

Hienoa, että kävit näyttämässä. Minä taidan seurata esimerkkiä.. Tosin aion ottaa puheeksi sairaalan polilla käydessä ja jos siellä eivät osaa sanoa mitään niin varmaankin sitten päivystykseen.

Fanni

Tänään kävin lääkärillä. Se siis on joku tulehdus, aivan niinkuin arvelitte ja sain antibioottikuurin viikoksi :) Lääkäri sanoi että tälläiset tulehdukset voivat kuitenkin helposti levitä rinnan tiehyiden kautta ja joskus niistä saattaa kehittyä myös paise :o Jos tämä ei ole mennyt ohi parissa viikossa, joudun ultraääni-tutkimukseen. Mutta helpottunut oon kyllä todella ettei kyse ollut mistään pahemmasta :)

figaro

Samaa sanon minäkin. Käy ihmeessä lääkärillä. Allekirjoittaneen pitäisi itsekin käydä näyttämässä (tosin meinasin asiasta mainita seuraavan kerran polilla käydessä) kipeytynyttä rintaa.. On omituisen kova koko rinta :roll:

Jzzu

Todennäköisesti kyseessä on joku tulehtunut rauhanen, täällä ei kukaan näkemättä ja ilman lääkärin tutkintoa pysty sanomaan juurikaan muuta.
Mars, lääkäriin sieltä!

Fanni

Tää patti on siis "nännipihassa" ja just sellasen "pilkun" alla. Mikskä niitä "pillkuja" oikeen sanotaan... siis niitä jotka on siinä nännin ympärillä. :P

vihollinen

Kyllä mullakin on ollut ja on tälläkin hetkellä kyhmyjä rinnoissa.. gynegologi ne on tutkinu aina käynnillä, ja todennut että ne on vaan tavallisia rasvapatteja, joten ei mitään hätää..ja mullakin osa niistä on nimenomaan hyvinkin arkoja.

agentti

Juu, no oon kyllä sitä mieltä, että voi olla mitä vain, mutta oon joskus kuullut, että juuri nuo syöpäkasvaimet ei yleensä ole kipeitä eikä arkoja. Elikkä ei luultavammin ole syöpäkasvain. :)

Käy näyttämässä lääkärille!!!

Fanni

Anteeksi että aloitin uuden keskustelun tutusta aiheesta eli rinnoista, mutta mulla ei ollut aikaa käyttää hakua! :?

Rinnoissani on ollut ehkä noin viikon ajan(tai ehkä kauemmin :?: ) arkuutta ja eilen illalla huomasin toisen rinnan nännin vieressä "kyhmyn" joka on siellä ihon alla. Ja tämä kyhmy on todella kipeä :shock: Mikä ihme se voisi olla? Tuli ensimmäisenä mieleen tietenkin kaikista kamalin, mutta sitten ajattelin että olisikohan se joku rintarauhanen? Asia vaivaa mua todella paljon, koska rinnat ovat todella aristavat, varsinkin tämä toinen.

jos tiedätte niin vastatkaa!! :P

...olen aika paniikissa :oops:

nakymaton_ninni

Eh... eikös sitä ole yläasteesta asti sanottu, että tutkikaa tytöt rintojanne ja jos löytyy kyhmy niin samantien näyttämään sitä terveydenhuoltoalan ammattilaiselle? :wink:

Ts. en usko että yksikään Cosmolainen osaa kuvauksen perusteella kertoa, onko se nyt vaaraton vai ei... :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat