Tapaturmat/haaverit - Terveys ja hyvä olo

malina

Mitäs teille on sattunut viime aikoina? Pieniä tai isompia huolimattomuuksia tai onnettomuuksia.

Eilen olin poikaystäväni ja tämän koirien kanssa ulkona. Pihaan tuli koirille vieras auto ja toinen niistä lähti sitten juoksemaan. Minulla oli molemmat hihnat käsissä, poikaystävä keinutti siskoaan. Juoksemaan lähteneen koiran hihnasta tyhmänä pidin kiinni vain narusta ja kun se lähti juoksemaan, sormistairtosi nahat siihen malliin, että itku oli päästä, kun niitä putsasi. Nyt on kaksi sormea laasteroitu. Eikä todellakaan lähtenyt nahat vaan pinnalta, tuli ihan syvät lommot.

Silmäkulmankin oon ilmeisesti onnistunut survaisemaan johonkin, koska se on vähän turvonnut, mutta mustelmaa ei näy ja sekin on jo laskemaan päin.

Toivottavasti jäi nää kesän tolvailut tähän, niin ei pahemmin käy.

Kommentit (5)

jenzci

poltin perjantaina töissä käden. ranteessa "mukavat" palovammat. kävin aamulla just lääkärissä, nyt on 4 päivää sairaslomaa..

malina
jenzci
poltin perjantaina töissä käden. ranteessa "mukavat" palovammat. kävin aamulla just lääkärissä, nyt on 4 päivää sairaslomaa..

Aih palovammat.. Kielsin juuri poikaystävää lämmittämästä hetkeen saunaa :lol: . Sillä on ympäri kehoa kaiken näköisiä pieniä vammoja siitä puusaunan lämmityksestä, mikä niillä on kotona. Onneksi ei ole sattunut vielä "lääkärin"-vakavaa.

k87

mä saan AINA puusaunan lämmityksestä palovamman. en vaan osaa. molemmissa käsissä on palovammat ruuanlaitosta. se on se uunista ruuan pois ottaminen vaan liian vaikeeta :lol:

ja sit tietty unohtamatta sitä pe illan viinipullonavausepisodia. kertauksen vuoksi: en ruuvannut sitä avaajaa tarpeeksi syvälle korkkiin :arrow: en saanut sitä korkkia sivusuunnassa lenkuttamallakaan irti :arrow: pullo jalkojen väliin :arrow: vato :arrow: ajaava leukaan. ihan hirvee tälli oli ja nyt tästä on leuassani mustelma. on mua vähän oudosti katottu pari päivää. pussailu tekee kipeetä jos on liian intohimosta :wink:

tänään sit töissä jäin kylmiön oven väliin. en ees tied mihin mun kylki osu niin kovasti, mutta jenkkakahvaani on tulossa mojova mustelma sinnekin

:lol: että tällasta.

KataTheBlondi

Noh jaah... mystisiä mustelmia yo-juhlien jälkeisenä päivänä...

ja koiran hammas osui etusormen päähän kun oli huolimaton ote MULLA namupalasta :( Yritin siis seisottaa ja koira ei jaksanut odottaa ja naks. Pieni "reikä" siinä sormenpäässä on ja hieman nipistelee kun tätäkin juttua kirjoittaa.

_hansuH

Tossa kesäkuun alussa törmäiltiin poikakaverin kanssa pyörällä. Poikakaverin pyörän polkusin jäi mun eturenkaan pinnojen väliin sillä seurauksella että sarvien yli lensin. Vasemman käden olkaluun pää murtui kyynärpäästä, leikattiin ja nyt ollu tommosessa kantositeessä. Nyt sitte ranne mustana ku käsi roikkuu kantositeessä. :? Toivottavasti tämä jää ainoaksi tapaturmaksi tänä kesänä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat