Posliinina gynelle?? - Terveys ja hyvä olo

naxpox

Itsekin kun vuoden ollut täys posliini niin tulee gynelläkin posliinina käytyä. Eivät ole mitään sanoneet. Itteä hävettäis jos olis puska...

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

[Krisse"2"]

Onko täälllä sellaisia jotka ovat menneet gynelle silloin kun paikat on ajeltu paljaaksi??? Tälläista kysyn ihan vaan siksi, etä iitse tykkäisin olla posliini mutta mitä ajettelee gynekologi.... (varsinkin kun olen raskaana, niin käyntejä on useammin :oops: )

Jzzu

author="Krisse"2"" kirjoitti:
Onko täälllä sellaisia jotka ovat menneet gynelle silloin kun paikat on ajeltu paljaaksi??? Tälläista kysyn ihan vaan siksi, etä iitse tykkäisin olla posliini mutta mitä ajettelee gynekologi.... (varsinkin kun olen raskaana, niin käyntejä on useammin :oops: )

Mitä se sille gynelle kuuluu???
Ei mitään.

PinkPanther

Joo, ei miunkaan mielestä kuulu gynelle ollenkaan. Eiköhän nuo oo sen verran paljon erilaisia karvoituksia ja osa-/kokokarvattomuuksia nähneet, ettei yksi posliini heitä hetkauta. Eipähän ainakaan tarvitse karvoja olla pois siirtelemässä edestä :lol:

Hawana

minä kanssa luulen, etteä on ne gynet jo tottuneet sitä posliiniakin kattelemaan, aika monilla taitaa nykyään olla ihan karvaton kaveri :lol:

PinkPanther

Siinäpä se, muotia nykyään.. ja onhan tuo nyt hygieenisempikin, miust ainakin tuntuu puhtaammalta, ni ei gynelläkään pitäis olla valittamista, että olis hionnut vähän pöksyissä ja karvoituksen seassa olleet bakteerit tuoksahtais. :D

Hawana

no eipä ois gynellä valittamista vaikka ois haiseva pehkokin, pakkohan se on työnsä tehdä jokatapauksessa. :D

ei kyllä' oo minun unelma-ammatti tuo gynen homma. :roll:

PinkPanther

Nii, no ei piekään valittaa jos on alalle ruvennu. Mut kiittäkäämme onneamme että on ihmisiä, jotka haluavat sorkkia muiden alapäitä!!

Hawana
PinkPanther
Nii, no ei piekään valittaa jos on alalle ruvennu. Mut kiittäkäämme onneamme että on ihmisiä, jotka haluavat sorkkia muiden alapäitä!!

hahaa kyllä :D ja haluavat sorkkia muussakin, kuin tyydyttämismielessä. 8)

Laura P
PinkPanther
Siinäpä se, muotia nykyään.. ja onhan tuo nyt hygieenisempikin, miust ainakin tuntuu puhtaammalta, ni ei gynelläkään pitäis olla valittamista, että olis hionnut vähän pöksyissä ja karvoituksen seassa olleet bakteerit tuoksahtais. :D

Itseasiassa olen saanut valitusta gyneltä posliinista! Hän totesi, ettei ymmärrä koko muotia ja sitä, että naiset saattavat itsensä tulehduksille altiiksi! Vastaavasti kaverini, jolla on ihan aito täyspuska oli saanut gyneltä kehuja. Onhan siinä varmaan osa tottakin, kaipa luonto on jostain syystä nämä karvat meille antanut... Vaikka tärkeintä tietenkin on pitää muuten puhtaudesta huolta (kuten varmasti kaikki täällä teemmekin).

Otin kyllä kommentit lähinnä huumorilla, onhan se nyt jotenkin outoa, että vanha ukko noin kiihkeästi suhtautuu asiakkaidensa karvoituksiin! Tai sitten ei.

PinkPanther

No toki sen käsittää että ennenaikaan naisilla ei ollut alusasuja, ja kivikaudella kuljettiin melkein alasti.. joten karvoituksen tehtävänä on ollut suojata häpyä ja mm. emätintä kaiken maailman möhnältä. Mutta ei se posliini nyt tänä päivänä mikään tulehdusvaara ole.. ellei lasketa karvatupentulehduksia *raaps raaps* Eiköhän se ole gynen tehtävä ronkkia siellä reiässä eika arvosta kampausta :lol:

Pampsu

Uskoisin nykyään enempi näiden lekureiden näkevän karvattomia/-trimmattuja, kuin täyspuskaa. :shock:
Itse olen käynyt useitakin kertoja täysin posliinina gynellä (mulla ei vakkaria, joten ei aina sama) lekurilla, ja neuvolassakin. Ei koskaan mitään negatiivistä tästä mainittu. Kerran yks naisgyne jopa kysyi karvanpoiston menetelmääni. Kun on niin siisti jälki. 8) Sitten mainostin vahaa ja pinsettejä hänelle.. :D

*Sandy*

Ei mullekaan kukaan oo mitään posliinista sanonut. Ne todellakin näkee varmasti kaikenlaisia. Ja mitäs ne sanois; onpas kiva posliini sulla :wink: Mut jos sua kamalasti tää asia häiritsee, kasvata karvat takaisin siksi aikaa kun käyt gynellä, ja sitten ajelet ne taas pois.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat