Rinnat - Terveys ja hyvä olo

Kepatäti

Ei oo mullakaan tissivakoa! Tai siis sellasta mitä oletan teidän tarkottavan, mun tissit on ihan liian kaukana toisistaan :?

Sivut

Kommentit (171)

Minny

Mulla on dd-kuppi ja oon aina inhonnu sitä että mulla on niin valtavat rinnat, kun muuten mitat on n.160 cm ja 60 kg.. Kukaan ei koskaan ymmärrä miten joku EI voi olla haltioissaan siitä että luoja on suonu tällaset meijerit mutta mulle näistä ei oo ollu kyllä pätkääkään iloa.

Heti kun tulin murrosikään ja rinnat olivat jo silloin suuremmat kun kaikilla muilla niin pojat aina huutelivat perään että isotissi isotissi hähhähhää ja kyllä niistä jaksettiin aina huomautella mutta kukaan poika ei kuitenkaan koskaan osottanut muuten kiinnostusta mua kohtaan. Oon tottunu siihen että mua aina osotellaan ja mulle naureskellaan selän takana. Eli itsetuntoa nää ei ainakaan ole kohottaneet vaan päinvastoin.

Lisäksi näistä on haittaa myös fyysisesti.. en voi käyttää nättejä alusvaatteita koska harvoissa paikoissa ees myydään yhdistelmää 75dd..mulla on aina hartiat kipeenä ja en pysty harrastaa kaikkia urheilulajeja mitä haluasin kun rinnat pomppii päin näköä..juoksulenkille en voi edes kuvitella lähteväni.. Rintojeni ulkonäkö ei myöskään ole todellakaan kaunis ilman rintsikoita.. Ne roikkuvat kuin 50-vuotiaan synnyttäneen naisen rinnat..

Onneksi tapasin nykyisen poikaystäväni joka kerrankin kiinnitti huomion johonkin muuhunkin asiaan kun daisareihini, esim. kauniisiin silmiini, siihen mitä pääni sisällä liikkuu jne. Enää jätkät ei huomauttele mun rinnoista oikeestaan kun kännissä. Luojan kiitos seurustelen vakituisesti koska on lähes mahdotonta löytää mies joka katsoo muutakin kuin mun rintoja..

Tulipas nyt vaahdottua.. :lol: anyway nykyään oon pystynyt kyllä jo hyväksymään nää osana itteäni, nuorena oli vaikeampaa, mutta kyllä silti nyppii välillä varsinkin tää näitten ulkonäkö..jos joskus on rahaa niin kyllä rintojenkohotus ja/tai pienennysleikkaus kutsuu..

Tölkki

Mulle tulee vako sit jos on rintsikat päällä ja oon kyllä saanu kuullakkin tissieni koosta (85C).. Hirvesti ei ole mitään nätin näköisiä liivejä tarjolla kovinkaan usein.

olematon

mulla on B:t , mut mun mielestä ei mitenkä järin kauniit kyllä oo. Etenki ku murrosikä oli, en tykänny näistä yhtään.. nykyään alkanu jo tottuu siihen et on sellaset ku on ja so what. Musta tuntuu et mulla on melkeen aina "teinitissit" paitsi jos on kylmä tai niihin koskee :roll:

Susannna
Celestia
Susannna
Onko teillä yleensä normaalisti ovulaation aikaan rinnat kipeät ja ehkä turvonneetkin?

Kyllä vain, mulla on aina ovulaatiosta menkkojen alkuun asti rinnat tosi arat, jopa kipeät välillä ja ihan selvästi isommat mitä yleensä. Liivit kiristää ja muutenkin on sillon joku Pamela-olo välillä kun rinnat turpoo sen verran paljon aina ennen menkkoja :lol:

:lol: okei.. no kun aloin vain miettiä kun mielestäni mulla ei yleensä oo niin aikaisin kuukaudesta rinnat olleet arat, mutta nyt ovat kahtena kuukautena peräkkäin olleet selvästi. Molemmilla kerroilla ajatellut että olenkohan raskaana.. mutta kai se on sitten ihan normaalia. :)

Emmily_
Hilavitkutin
Onko muilla A -tissisillä olematon tissivako? Tuntuu että rintani ovat kuin toisiaan välttelevät magneetit. :|

Ja sitten vielä, nännit ovat semmoset sileät, kovin harvoin jähmettyvät. Muuttuvatko kaikkien nännit ikinä kestokoviksi?

Vaahtokarkkinännit täälläkin.. :( Ei niinkään rintojen pienuus mua haittaa (A..) mutta tuo muoto.... :cry:

Hilavitkutin

Onko muilla A -tissisillä olematon tissivako? Tuntuu että rintani ovat kuin toisiaan välttelevät magneetit. :|

Ja sitten vielä, nännit ovat semmoset sileät, kovin harvoin jähmettyvät. Muuttuvatko kaikkien nännit ikinä kestokoviksi?

Sharon

Pöh. Mä en näe mitään syytä, miksi rintojen tarvitsisi olla minkään muun kokoiset kuin ne ovat. Paitsi jos liian isot ovat tiellä tai rasittavat selkää ja todella pienet eivät istu kaikkien vaatteiden kanssa.

Mulla on siis A kuppi ja olen erittäin tyytyväinen. Ja jopa useat puolitututkin ovat sekasaunoissa kehuneet. :D En ole koskana tunkenut mitään täytettä rintsikoihin, mun mielestä olisi lähinnä tyhmää esittää muuta kuin mitä on. Näkee se mies tissit joka tapauksessa luonnollisina.

Joskus eka e-pillerit turvotti mun rintoja B kuppiin ja mua suorastaan hävetti ne. Ei tuntunu yhtään omilta eikä sopinu mun kroppaan kun oli tottunut 'omiin.'

Lumi_
Miffy
Paraneeko kenenkään itsetunto millään todellisella tavalla siitä, että saa isommat rinnat?

Paranee. Ja tiedän mistä puhun, sillä mulla on silikonirinnat. Ja HUOM(!!!) ei mitkään tupla D:t vaan ihan vaan B:t koska aiemmin mulla ei ollut rintoja ollenkaan. Nyt kun on,itsetuntoni ON parantunut ja olen tyytyväinen itseeni. Liian monet ihmiset muuten ajattelee että kaikilla joilla on silikonit, niin on jotai D:t vaikka näinhän se ei ole.

:D

nienor

Hei.Olen kohta 16 vuotias tyttö ja kuukautiseni ovat alkaneet vähän alle vuosi sitten MUTTA rintani eivät ole kasvaneet ollenkaan sen jälkeen!Tämä on tosi noloa jne..Kuukautiseni ovat aina välillä kivuliaat(tuntuu ku joku vetäis puukolla alaselkää auki) ja joskus epäsäännölliset(pari kertaa on ollu 2 kuukaudessa) niin että oiskohan e-pillereistä apua sekä rintojen kasvuun(tärkeämpää) ja kipuihin ja säännöllisyyteen? Ja voiko varata ajan suoraan neuvolasta vai pitääkö mennä terkkarin kautta?Kiitos kaikesta avusta! :oops:

vihollinen

Kipuihin ja säännöllisyyteen on ainakin apua.. ja en nyt sanois onko niist apua niinkään rintojen kasvuun, ennemminki rinnat on vaan turvonnut.

Mene vaikka koulusi terveydenhoitajan kans puhumaan asiasta, niin hän ohjaa sut sit koululääkärille, jne..

Jzzu

Ei ne pillerit ole rintojen kasvatukseen!
Ei se vaan toimi niin.

Sie oot vielä sellasessa iässä että sun tissit kyllä vielä voivat kasvaa vaikka kuinka monta kupillista että ihan turhaan stressaat: rinnat kun kasvaa jopa tuonne 25 ikävuoteen saakka.

figaro

Naisten rinnat kasvavat n. 25 ikävuoteen saakka. Älä niiden vuoksi itseesi hormoneja pumppaa.. e-pillerit ovat kuitenkin ensisijaisesti ehkäisyyn.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat