Akupunktio - Terveys ja hyvä olo

Shandy

Mä oon ton migreenin takia harkinnut meneväni mutta en ole vielä innostunut ajatuksesta että mua pisteltäis neuloilla.. :roll: pärjään siis toistaiseksi lääkkeillä ;)

Kommentit (6)

nora

Ite olen harkinnu meneväni migreenin takia, tosin se todettiin kuukausi sitten. On kuulemma oireeton migreeni (?!), jäi hieman hämärän peittoon koko asia.

Äitini kävi joskus kamalan flunssan takia, se helpotti oloa kyllä. Nenäliinalle oli käyttöä välittömästi :lol:
Maksaa vain mansikoita yksi käynti mitä olen katsellut hintoja...

marru

Harkitsin akupunktiota kun oli päänsärkyä.
Se parantaa verenkiertoa ja auttaa rentoutumaan.
myös stressin hallintaan.

Äidilläni oli ongelmana kylmät jalat, akupunktio auttoi.
Tosin vain joksikin aikaa.

Siis osittain sama vaikutus kuin avantouinnilla.
Eli käyn mielluumin avannossa.

figaro

Millaisia kokemuksia ihmisillä on noin yleensä akupunktiosta? Minkä vaivojen vuoksi olette hakeutuneet akupunktioon vai onko teidän määrätty kyseiseen hoitoon?

menthol

Korva-akupunktio..

onko kukaan kokeillu, toimiko? Mulla tuli siitä ihan kauhea, SEKAVA ja väsynyt olo.hyh. lopetin 5 kerran jälkeen. mihin se vois sitt ehkä tehota?

kishuli

Mää oon monesti käyttänyt akupunktiota hoitomuotona, johtuen siitä että äitini osaa homman. Jos on migreeni, flunssa tai epilepsia, joka on diaksonoitu pois, mutta joskus tulee oireita ja jatkuessa on neuloja pistelty eri pisteisiin ja kyllä auttaa.
En varmaan jaksaisi epilepsiaan liittyviä oireita, ilman akupunktiota!

Mutta siis suosittelen ihmisiä käymään akupunktiossa, jos ei vaan ole neulakammoa. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat