ihmeellinen näppylä? - Terveys ja hyvä olo

figaro

Pääasia, ettet ainakaan paljain sormin näplää sitä näppylää. Tulehtuminen vain pahentaa asiaa :(

Sivut

Kommentit (17)

figaro

Valko-vaseliinia :shock: Vaseliini on tuttu, mutta valko-vaseliini ei. Mihin tarkoitukseen tuota on valmistettu ja lieneekö vieläkin markkinoilla? Ihan vain uteliaisuuttani kysyn :)

RockPrincess

Usein alku- ja lopputalvesta mulle tulee nenään jonkinlainen huuliherppeksen tapainen näppylä, joka ei meinaa millään lähteä. Nyt mulla on sitten taas sellanen ja haluisin pois ennen vappua. onko kellään samanlaista ongelmaa, tietoa asiasta tai lääkkeistä? luulen et se vois johtua nuhasta kun niistää vähän nenäliinalla ja se jotenkin hankautuu.

MiuMiu*

Varmaan lääkäriltä kannattais kysyä...
Mun tietääkseni herpes kyllä voi tulla minne tahansa paikkaan, joten miksei se vois sitä ollakin. Siitä en tiedä käykö siihen ne samanlaiset voiteet mitä mainostetaan huuliherpeksiin

RockPrincess

eikun se on sieraimen yläpuolella aika iso, punertava ja kova. ja siinä on jonkulaista mätää päällä :? kaipa mä sitten suuntaan sinne terkkarille

pikku-kata

Mä ite olen käyttänyt valko-vaseliinia tuollaisiin ja on heti jo ekan yön jälkeen ollut paremmassa kunnossa (yöksi siis pistin sitä). En tiiä että myydäänkö tuollaisia enään, porukat ostanut tuota valko-vaseliinia joskus markka-aikoina ja muutenkin se on aika vanhan näköinen tuubi...

maaruli

Myös mun vanhemmilla on sellanen vanha valko-vaseliinituubi, jota käytin sillon kun joskus värjäsin kotona ripsiäni, ettei väri tartu luomiin. Mutta en kyllä tähän hätään osaa vastata sen käyttötarkoitukseen. Pitäis olla se pakkaus tässä. Mutta ehkäpä pikku-kata sitten valaisee. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat