Imppaus?? - Terveys ja hyvä olo

millis

Ajattelin nostaa esille... Eli: Oletko impannut/ Kokeillut? Mitä ja kuinka usein? Mitä mieltä asiasta?
Hyvällä ystävälläni on paha imppaamisongelma.

Sivut

Kommentit (35)

tiikeli

En tod. ole kokeillut, hengenvaarallista touhua tuo. Menee nopeasti överiksi ja hengitys lamaantuu tms. Ennemmin polttelisin pilveä, kuulostaa tosi "vaarattomalta" imppaamiseen verrattuna.

Vaikka sitäkin vastaan olen jyrkästi!! :evil:

Miffy

En todellakaan ole enkä ikinä edes kokeilsii. Hyi! En kyllä tiedä koko touhusta kovinkaan paljon, mutta mitä jostan huumevalistuksista muistan, kyseessä ei ole ihan vaaraton leikki.

piiku

noup!
On muuten järkyn hajusia ne sytkät jotka on tehty sitä varten et ei ihmiset vetäis sitä kaasua, meinaa oksu tulla ku sytyttää tupakan niillä
YÖK!!

Disturbance

Olen, Lontoossa porukalla oli mukana pienia pulloja ilokaasua etenkin bileissa, ja nuoria ja tyhmia kun oltiin niin joskus kun ei parempaakaan keksitty niin mentiin imppailemaan johonkin kaytavaan ja naurettiin hulluina.

Ilokaasua saa Lontoossa ainakin seksiliikkeista, niissa kehuvat etta parantavat kokemusta... Mutta en kylla ymmarra sita, kun kaasu tehoaa vain noin puolen minuutin ajaksi, rupea siina nyt kesken aktin koluamaan jotain pulloa esille...

Enaa en moisia harrasta.

Neppis_

En oo kokeillu, mut oo nähny vieres ku kaveri(t) imppaa. Ja ei kaunista.
Sillä ehkä et halpaa ja "nousee" päähän .. mut aivot kärsii ja aivan liikaa! Aivosoluja tuhoutuu varmaa tuhat kertaa enemmän ku edes viinan juonnista. Ja no sitä tietoo et aivosolut ei uusiudu ihan niin nopeesti takas ku mitä imppaus vie niitä :(

Ei kenenkään kannattas. Ennemmin vaikka pilvee (kannabis/hasis/marijuana) .. mut en tietty suosittele mitään päihdettä/huumetta ..

Toivottavasti voit yrittää "valistaa" miten äärimmäisen epäterveellistä se on, sitä paitsi se tyhmentää pidemmällä aikavälillä ..

MURR!

Notti

Imppaus on äärimmäisen vaarallista! Butaanin haisteluun voi kuolla jo ekalla kerralla ja riski se vaan kasvaa, mitä enemmän sitä haistelee! Siitä saa pään sekaisin, mutta ruumishuoneellekkin on lippu valmiinaa. On ihan yhtä järkevää, kuin venäläinen ruletti aseen kanssa ja turvallista! Sama koskee liimoja. Älkää missään nimessä sekoittako päitänne sellaisilla aineilla, jos se on sekaisin saatava, niin sitten jotain turvallisempaa kehiin!

(tämä paasaus siis heille, jotka aikovat tai näin tekevät ja tätä sattuvat lukemaan)

tiikeli
Notti
Sama koskee liimoja.

Tai sitä lakkaa (tms) mitä ne pistää tippoina kaljaan. :evil: Voi olla tappavaa vaikka kuinka "varovasti" käytettynä. :?

Ainiin, ja eiks se oo niin ettei tuhotut aivosolut uusiudu ollenkaan?

Zuzannah
Miffy
Joo niin se on :( Sitä on kurja miettiä kun vetää vaik Minttu-viinaa :lol:

OT
älä puhu nyt aivosoluista ja alkoholista. vetelen täällä salmiakkikossua :shock:

Notti

Hmh..mä kyllä muistan lukeneeni tutkimuksesta, jossa todettiin, että aivosolut "palautuu/parantu" kolmenkuukauden selvänäolo kuukauden jälkeen. Kyse lieneen siinä, että ne osat, jotka eivät ole ollut käytössä tms. korvaavat tuhoutuneet tms?

Nuit alkomaholi juttuja on tullut päntättyä, kun oma isä on alkoholisti..jossain myös luki, että alkoholisti voi kuolla, jos lopettaa yhtä'äkkiö ryyppäämisen. :shock:

Zuzannah

mun bilsan ja galenoksen pänttäämisen tietämyksen mukaan tuhoutuneet hermosolut ei parane, vaan muut hermosolut voi "sopeutua" ja ottaa tehtäväkseen tuhoutuneiden solujen tehtäviä ja voi myös löytyä uusia hermoratoja.

ja toi on kans totta että jos alkoholisit lopettaa yhtäkkiä, keho lamaantuu ja siihen voi todellakin kuolla :?

Lania
Zuzannah
mun bilsan ja galenoksen pänttäämisen tietämyksen mukaan tuhoutuneet hermosolut ei parane, vaan muut hermosolut voi "sopeutua" ja ottaa tehtäväkseen tuhoutuneiden solujen tehtäviä ja voi myös löytyä uusia hermoratoja.

Mä oon lukenu suht uusista lääkärilehdistä että nykytiedon mukaan aivosolut kylläkin uusiutuu, mutta vaan vähäsissä määrin ja hitaasti. Mutta voi olla että sillä meinattiin tota Zuzannahin kirjottamaa asiaa, en tarkalleen muista.

Kukkis

En ole kokeillut, enkä kokeile. Mutta on moonesti nähny kehitysmaista dokumentteja, joss ne lapset imppaavat. Heillä ei ole mitään muutakaan. :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat