e-pillerit ja painonhallinta - Terveys ja hyvä olo

DxX

En tiedä minnekä tää kirjotus kuuluu, mutta olkoon nyt täällä.
Eli siis. Mä olen syöny e-pillereitä (meliane) jo useamman vuoden ja nyt hiljattain olen huomannut itsessäni aivan järkyttävää syöpöttelyä.

Syön jatkuvasti, mitä tahansa, useimmin kuitenkin suolaista. Heikon itsehillinnän takia repsahdan aina... Olenkin miettiny, että e-pillereillä voisi olla jotain tekemistä näiden mielitekojen kanssa. En ole ylipainoinen, vielä.. Salillakin käyn, mutta syön varmaan miljoona kertaa yli oman energiantarpeeni. :oops:

Onko teillä kokemuksia? Onko joku lopettanut pillereiden käytön ja näin päässyt eroon syöpöttelystä? Kokemuksia pliis!

Kommentit (10)

Lizzie

Tietenki se että on vuosia syönyt pillereitä ja nyt alkaa lihomaan kuulostaa vähän sille että pillerit on hyvä syntipukki..

Mä lihoin kyllä kun alotin pillerit, mutta enpä myöskään enää sitten ollut joka ilta kaupungissa kahvittelemassa tai bilettämässä, ja parisuhdemässäily on varmasti tuhoisampaa kuin ne pillerit.

deadDream
DxX
Syön jatkuvasti, mitä tahansa, useimmin kuitenkin suolaista.

Minullakin on noin, syön vähän väliä ja enemmänkin suolaista. Makean himo on minulta kadonnut oikeastaan kokonaan (ehkä maksimissaan kerran kuukaudessa tulee joku suklaan himo, ja kun ostaa vaikka yhden geishan ni se siitä ei enää tarvitse makeaa)

Kumma kyllä, vaikka syöpöttelen noin kaikkea suolaista melkein koko ajan en liho enää. Pillerit kun aloitin lihoin ihan suunnattomasti (omasta mielestäni) Nyt en sitten taaskaan liho. :) Ehkä minun kuuluu sitten olla tämän painoinen, en tiedä.

Henni

Minä lopetin hormonaalisen ehkäisyn tuossa viikko sitten. Syitä oli monia ja kesti 8 vuotta tajuta, ettei se sovi minulle. Nyt on selkeä pää ja mässäilyn himo tuntuu kadonneen. Ja seksikin on alkanut maistua pitkästä aikaa :lol:

En usko että pillerit vaikuttavat painonhallintaan muuten, kuin juuri tuolla ruokahalua lisäävällä vaikutuksella, mutta ei sitäkään tule kaikille. Itsellä suurin syy painon nousuun oli juuri tuo seurustelun vakiintuminen ja liikunnan väheneminen. Tuli pötköteltyä kullan kainalossa ennemmin kuin lähdettyä lenkille.

Jzzu
Lizzie

Mä lihoin kyllä kun alotin pillerit, mutta enpä myöskään enää sitten ollut joka ilta kaupungissa kahvittelemassa tai bilettämässä, ja parisuhdemässäily on varmasti tuhoisampaa kuin ne pillerit.

Tästä on itseasiassa olemassa jotain tutkittuakin tietoa että useimmiten pillereitä syytetään väärin parisuhteen ja säännöllisemmän elämän tuomista kiloista.
Olisinkohan joskus kauneus ja terveys lehdestä lukenut.

Shandy
Jzzu
Tästä on itseasiassa olemassa jotain tutkittuakin tietoa että useimmiten pillereitä syytetään väärin parisuhteen ja säännöllisemmän elämän tuomista kiloista.

Mä oon kans lukenut tuota samaa. Ja uskon kyllä että pitää paikkaansa, itse olin ainakin aina jossain menossa ennenkuin miehen tapasin, ja sitten kun alettiin seurustelemaan niin koti-iltoja vietettiin paljon sipsi- tai karkkipussin kera. :oops:

Jzzu
Shandy
Jzzu

Mä oon kans lukenut tuota samaa. Ja uskon kyllä että pitää paikkaansa, itse olin ainakin aina jossain menossa ennenkuin miehen tapasin, ja sitten kun alettiin seurustelemaan niin koti-iltoja vietettiin paljon sipsi- tai karkkipussin kera. :oops:

Kröhöm..
Sama vika. :oops:

Lizzie
Jzzu
ja sitten kun alettiin seurustelemaan niin koti-iltoja vietettiin paljon sipsi- tai karkkipussin kera. :oops:

Kröhöm..
Sama vika. :oops:[/quote]

= parisuhdemässäily ;)

sharey

mulla kävi niin että yasmin-merkkiset pillerit nosti painoa hieman (käytin puoli vuotta), vaikka niissähän pitäis olla sitä nesteen poistajaa. oon kärsinyt joskus syömishäiriöstä ja siksi vieläkin lasken tarkkaan kalorit ja syömiset, enkä syönyt yhtään enempää(jopa vähemmän kuin ennen) mutta silti tuli kiloja lisää n 4kg. huomasin että tuli himo syödä ja teki kaikkea hyvää mutta itsekuri esti syömstä mitään niin voiko pelkkä ajatus tollalailla lihottaa :D:D en tiiä sitä sitten, kova paikka kuitenki se oli kun ollu ennenkin ongelmia ton kanssa :shock:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat