Pieniä näppylöitä emättimessä. - Terveys ja hyvä olo

crystal

Eli minulla on ollut jo jonkin aikaa sellaisia todella pieniä näppylöitä emätinaukon ympärillä. Niitä ei nä mutta ne tuntee sormella. Eli ne eivät siis ole isoja, sivätkä kutise tai kirvele. Käyn suihkussa joka päivä ja joskus kaksikin kertaa päivässä. Mistä ihmeestä ne oikein ovat tulleet. Olen seurustellut Poikakaverini kanssa yli 7kk ja en ole ollut kenenkään muun kanssa yhdynnässä. Poikakaverilla on ollut ennen minua todella paljon eri seksisuhteita. Luin jostakin että miehillä kondylooma voi olla ilman minkäänlaisia oireita. Mietin vain että voisikohan näppylöihin olla jotain muuta selitystä kuin kondylooma..

Kommentit (6)

taizu

Kuulostaa, että nämä näpylät on pelkkää ihokudosta eli "samaa" rauhasta, mitä meillä on muuallakin iholla, mikä siis näkyy kun olemme "kananlihalla"

itse olen kondystä kärsinyt ja yhä alalimakalvoilla on näppyä, mutta selvisi, että tuo onkin vallan normaalia... joten olen vain nyt taudin jälkeen ajatellut että se on aina tuota kondyä.

Normaalia ovat näppylät, mutta jos ne muuttuvat rypäsmäisiksi, tulee hiivaa, kutinaa tai muuta "mukavaa eritettä" niin sitten papa-kokeeseen> sieltä selviää hyvin, mikä juttu siellä myllää!

Noi hätä!

marru

hei
mielestäni kannattaisi käydä näyttämässä lääkärille.
kuulostaa jotenkin joltain sukupuolitudilta?
Sukupuolitaudit voi aiheuttaa myös lapsettomuutta hoitamattomana, joten asia olisi ehkä syytä varmistaa.

En todellakaan keksi mitään selitystä näppylöihin.

taizu

Minulla on nimittäin tuota näppylää koko ajan, nyt taudn jälkeen olen vain tarkastellut alapään kuntoa eri tavalla useammin, mutta olen huomannut, että tuo näppylä on tosiaan normaalia.

Mutta jos oikein tosissaan tuo huolettaa, niin Marru antoi kyllä hyvän ohjeen!

crystal

Niin muuten.. löysin eilen poikakaverini peniksen päästä, melkein esinahan alta joitakin näppylöitä. Hän sanoi niiden olevan joitakin kasvunäppylöitä?? onko sellaisiakin olemassa?

taizu
crystal
Niin muuten.. löysin eilen poikakaverini peniksen päästä, melkein esinahan alta joitakin näppylöitä. Hän sanoi niiden olevan joitakin kasvunäppylöitä?? onko sellaisiakin olemassa?

Se on samaa ihokudosta kuin mitä meillä naisillakin. Sekin vaikuttaa näppylältä, vaikkei olekaan.

Ellei se ole normaalista poikkeavan värinen, hajuinen, kutisee.. tms.

Mutta uskon tässä tapauksessa, että samaa ihoa tuo!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat