Ladyline- salit? - Terveys ja hyvä olo

*ValleyGirl*

Onko kellään kokemusta LadyLine nimisistä kuntoilusaleista?
[url]http://www.ladyline.fi

Olen ajatellut liittyä oman paikkakuntoni salille, mutta ensin haluaisin kuulla muiden mielipiteitä, että kannattaako maksaa huimaa kuukausimaksua vai mennäkö ihan tavalliselle salille?

Sivut

Kommentit (19)

Susette

Kävin kerran kyselemässä Ladylinen hintoja. Vaikutti erittäin hienolta paikalta sun muuta, mutta kuullessani hinnat tyrmistyin ja totesin vaan, et "täytyy katsoa joskus myöhemmin", vaikka tuota myöhempää ajankohtaa tuskin tulee.. Ei ainakaan niin kauan, kuin elän opiskelijabudjetilla.

Harrastaessani cheerleadingia saimme ilmaiset kuukausikortit Ladylineen, ja silloin siellä tuli käytyä :) Oli hieno juttu.

Rixuliini

Juu, hinta on sitä luokkaa, että ei ihan minulle. Ei nykyinenkään salimaksuni hirveästi pienempi ole, mutta lisäksi pääsen käymään LadyLinen jumpissa samalla kortilla jos haluan.

Olisihan siinä se plussaa, että salilla olisi pelkkiä naisia, mutta minusta on ihan sama ketä on ympärillä kun kuntoilen, jotenkin miehet ovat ystävällisempiä neuvomaan miten jotain laitetta käytetään yms. kuin naiset.

Walbu

En IKINÄ, siis IKINÄ suostuisi tässä elämäntilanteessa maksamaan 50-100 euroa kuukaudessa yhdenkään kuntosalin jäsenmaksusta!

Kannattaa selvitellä esim. kaupungin ylläpitämien salien hintoja. Itse maksan treenaamisesta 1,30 euroa kerralta, eli vaikka kävisin päivittäin, en saisi kuukaudessa viittäkymppiä kulumaan.

Mulle on ihan yhdentekevää, onko salilla miehiä vai naisia, menen sinne treenaamaan enkä katsottavaksi. Ja jos ainoa huolenaihe salille mennessä on se, kuka siellä mahdollisesti juuri SINUA katselee, kannattaa miettiä omia motiivejaan. (Ja tämä ei siis ole kenellekään erityisesti...mua vaan jotenkin niin huvittaa kun kaikki aina kuvittelee muiden salilla käviöiden tuijottavan juuri itseä...)

Jeii

HUI!

Täällä on erittäin hyvä kuntosali, jonka rajoittamaton kuukausimaksu pyörii siinä 30-40 e paikkeilla. Tämä sisältää myös oikeuden osallistua mm. pilates ja body pump tunneille. Laitteet ovat monipuoliset ja henkilökunta erittäin auttavaista, mainittakoon edellinen omistaja, jolla on SM-mitaleita fitneksestä.

Laura P

En ole ollut ladyline-salilla, joten en tiedä siitä sen tarkemmin.

Muuten mielipiteeni on se, että rahaa ei juuri paremmin voi käyttää kuin omaan hyvinvointiin ja terveyteen. Kannattaa liittyä sellaiseen saliin, missä mielelläsi käyt niin ilmapiirin kuin tarjonnankin puolesta, oli se sitten kalliimpi tai halvempi (useinmiten kalliimpi). Itse vaihdoin kalliimpaan puoli vuotta sitten, enkä ole yhtään katunut, sillä käyn uudella, mukavammalla salillani noin puolet useammin. Kyllähän sitä jumppaa vaikka missä jos on pakko, mutta on se aina kivempaa jossain miellyttävässä paikassa, missä on hyvät ohjaajat, hyvät laitteet ja puhtaat ja tilavat pukuhuoneet ja suihkut.

vanja

Oon samaa mieltä, että kuntoilemiseen tarkoitettu raha ei mee koskaa hukkaan.
Usealle kynnys lähtee salille on just ne miehet, jotka bodailee 100kg painoilla vieressä ja itse yrittää kovasti ottaa selville miten kyseinen laite edes toimii. Joten jos pelkkä naisille tarkoitettu sali motivoi, niin mikä jottei.

Hennu

Mulla on ollu semmonen kuukauden kokeilukortti Lady Linelle. Itse ainakin pidin siitä tosi paljon, verrattuna halvempaan kuntosaliin jossa oon käyny; tunnit olivat paljon monipuolisempia ja innostavammat opettajat. Salilla oli enemmän laitteita ja muutenki ne oli aseteltu sinne paljon 'houkuttelevammin'. :) Että pitäähän sitä laadusta enemmän maksaa, mutta itse oon opiskelija, joten saan tyytyä huonompitasoiseen.

bongo

Siitä huonosta päivästä en osaa sanoa mitään, mutta tämä nainen joka tuon sanoi, niin oli -jos ei nyt aivan koko paikan pomo- niin iso jehu kuitenkin. Hän sanoi tämän ystävälleni ladylinen avajaisissa.

Abigail
bongo
Paikkakuntani LadyLinessa oli sanottu ystävälleni, etteivät he halua salilleen opiskelijoita, lapsia, vanhuksia, miehiä eivätkä työttömiä. :shock: miehet ymmärrän mutta OPISKELIJAT ja TYÖTTÖMÄT?

En tiedä miltä paikkakunnalta olet, mutta täällä Helsingissä minut olisi opiskelijana otettu avosylin vastaan LadyLinelle. Mainostettiinpa vielä, että heillä käy paljon opiskelijoita pitämässä kuntoaan yllä. Jospa ystävällesi on vain sattunut asiakaspalvelutaidoton työntekijä, jolla on ollut menossa tavallistakin huonompi päivä.

Schneesturm

En halua sitoutua mihinkään, sen takia tuo LadyLine on huono, kun siellä pitää vissii olla jäsenenä se väh. 12kk putkeen tms. Kuitenkin tiedän paikkoja, joissa saa kk-kortin ilman mitään "jäsenyyttä". Itse käyn jumpaamassa salilla, jossa 10 kerran kortti maksaa 35 euroa. Vähän tuo pistää miettimään, kuinka usein kannattaa käydä, kun toiseen paikkaan sen kuukausikortin sais jo 45 eurolla.

Abigail

Vaikka tuo LadyLine kallis onkin, niin pitää ottaa huomioon, että rahan vastineeksi saa käyttöönsä kaikki kuntosalin tarjoamat palvelut solariumista ryhmäliikuntatunteihin.

bongo

Paikkakuntani LadyLinessa oli sanottu ystävälleni, etteivät he halua salilleen opiskelijoita, lapsia, vanhuksia, miehiä eivätkä työttömiä. :shock: miehet ymmärrän mutta OPISKELIJAT ja TYÖTTÖMÄT? Hekö eivät ole naisia? Tietääkseni ihmisoikeuslaissakin oli joku pykälä statukseen, sukupuoleen ja uskontoon lliittyvästä syrjinnästä..
Rupesi ällöttämään koko v*tun ladyline ihan totaalisesti.

marru

Ystävälläni uonoja kokemusksia, jos eroaa ennen aikojaan niin pitää olla esittää lääkärintodistus. Vaikka aluksi muka eroaminen on kovinkin helppoa.

Kannattaa käydä tutustumassa, ystäville jakavat ystäväpäivän tienoilla kuponkeja. Eli kannattaa kysellä tutustumispaketteja. Ei kannata sitoutua miinkään. Kuntoilusta tulee elposti silloin pakkopullaa.

Muuten tosi laadukas sali, mutta meikäläisen mielestä liian kallista lystiä.

nenwe

Olen käynyt kyseisellä kuntosalilla. Starttimaksu oli tommonen nätti sata euroo, siihen sisältyi muutama solariumkerta ja muutama ohjauskerta sekä urheilujuomaa...niin ja ryhmäliikuntatunneilla sai kans käydä mielin määrin.

muutaman kuukauden jaksoin käydä kunnes rahapussiin alkoi sattua...liian kallista opiskelijalle, mutta sali oli loistava!

mimmah

itse en ole vielä päässyt kuntoilee ladylineen mutta kävin tutustuu,kun pian meille aukee se...hinta oli kova kyl mutta kyllä haluan pitää ittestäni hyvää huolta ja voida hyvin..esim.tupakoitsijat niin paljon niil menee rahaa...sekä se että jos joka v-loppu täytyy juosta ulkona bilettää niin menee kovasti kyl=)odotan innolla=).... :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat