Flunssan hoito - Terveys ja hyvä olo

Pai25

Kertokaas ihmiset vinkkejä flunssan hoitoon ja miten voi helpottaa oloaan ? Itel yleensä tilanne ettei kuume nouse, joten joutuu olemaan nuhassa töissä.. .

Sivut

Kommentit (35)

nasuli

joo, vinkkejä kiitos!
miehellä alko viime vkl flunssa joka vaan jatkuu, ja ny se nuha on minussa..meilläkään ei kummallakaan kuume nouse..
mutta miten taltutan flunssan?

Laura

Mie otan yleensä heti, kun alkaa tuntumaan flunssaselta 2 c-vitamiiniporetablettia. Seuraavat pari päivää otan yksi tai kaksi päivässä. Mulla ainakin auttaa.

Vanilja

Kuulostaa varmaan kamalalta mutta tällasta luonnorohtoa äiti on aina tarjonnut jos joku muksu on ollu kipeenä: kuumaa maito ja siinä valkosipulinkynnen palasia.

Ite oon nyt flunssassa ja joisin kyllä moista juomaa jos sattuis oleen valkosipulia. Myös hunajavesi tai hunajatee auttaa.

Ite aina koitan tollasilla parantaa itteni, lääkkeet tai muut tabletit on vasta se viimenen keino.

Kukkaistyttö

Mullekin on iskenyt ärsyttävä kevätflunssa - ei ole kuumetta eikä mitään pahempaa, mutta kamalan tukkoinen ja vetämätön olo koko ajan. Ei kai siinä muu auta kuin lepo ja paljon kuumaa juotavaa. Ite oon nukkunut ihan mielettömästi tällä viikolla.. Toivotaan että tehoaa. :)

Jzzu

Finrexit toimii omalla kohdalla kipeään kurkkuun ja muuten tukkoiseen oloon, bafucinit vähän lievempään kurkkukipuun.
Nasolinia nekkuun jos se tukossa ja jos kuula kipeä niin panadolia.

Mutta noi finrexit kyllä aika luksusta flunssaan, olo paranee huomattavasti ja päinvastoin kuin monet muut lääkkeet maistuukin tuo ihan hyvälle.
Sitruuna miun lemppari.

Jeii

Meillä käytetään mustaviinimarjamehua (naminami) kuumana :P Pikkusiskoni käyttävät myös valkosipulia lautasella sängyn vieressä nukkumaan mennessään, itse en ole tätä testannut vaikka se kuulemman tehoaa.

deadDream
Maruchka
Virolaiset viinasukat! :lol:
Kastellaan sukat viinassa, puetaan päälle ja laitetaan vielä päälle villasukatkin.

Tuossahan menee viina ihan hukkaan. :shock:

Maruchka
deadDream
Maruchka
Virolaiset viinasukat! :lol:
Kastellaan sukat viinassa, puetaan päälle ja laitetaan vielä päälle villasukatkin.

Tuossahan menee viina ihan hukkaan. :shock:

Voi olla :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat