Laihduttajat: Mikä on tavoitteesi? - Terveys ja hyvä olo

SunLion

7kg ku sais pois ja pidettyä siinä olis ok...sitte voi lähteä vielä tietty 5kg mutta ei mitenkään pakko.

Sivut

Kommentit (34)

KRedit-
KRedit-
en tietoisesti ja pakkomielteisesti laihduta, yritän muuttaa elämäntapoja.
haluaisin takasin parin vuoden takaiseen painooni.. kahdessu vuodessa tullut vähän alta 10kg lisää. silloin n.48kg.

ai tässä oli ennen kesää siis.. :) toi nyt on vaan yleistavote.

figaro

Kesää kohti mennään ja monilla sen myötä on iskenyt into laihduttaa - kuten laihdutusringissä olemme saaneet huomata.

[color=green]Ajattelinkin kartoittaa, miten paljon meillä on foorumilla kiloja pudotettavana seuraavan kolmen kuukauden aikana :D Iskekääs rastia ruutuun ja kenties viestin muodossa henk.koht. tavoitteet.[/color]

Katsellaan sitten kesällä tavoitteiden toteutumisen kohdalta uudestaan äänestys :D :D Jäädäänkö miinukselle vai ylitettiinkö odotukset... ;)

EDIT. Vaihtoehtoja ei voi laittaa enempää... :(

Lizzie

Oho, nappasin suoraan et yli 14kg, mutta tässähän olikin kyse tosiaan ennen kesää pudotuksesta.
Mun tavote on vähintään 5 kiloa enne kesää, mulla on niin pitkäaikainen "projekti" tää että pääasia on että saan kunnolla läskeistä pois ja niin että pysyy myös. Toki vois tempasta jonkun kaalikeittodieetin mut se nyt ei ole tavoitteena.
Näin siis mulla :)

Niin, ja siis viitisen kiloa on nyt tippunut 2 kuukaudessa. Eli yhteispudotus 10kg kesään mennessä on tavoite!

Carrie

7 kg kun lähtis ennen kesää niin olisin tyytyväinen :) katsoo sitten onko tarvetta enempään, mutta en usko.

Tuo painon lähtökään ei ole pakollista, kunhan mitat pienenee ja läski muuttuu lihakseksi. En kuitenkaan paljoakaan lihastreeniä tee, joten en usko että lihakset alkais painoa lisäämään. Otetaan ensin ylimääräinen pois ja sitten mietitään lihaksia :D

Rixuliini

Vastasin 5 kiloa tai vähemmän, nyt olen jo alittanut sen ultimatetavoitteen, johon en ikinä uskonut pääseväni.
Ajattelin pari kiloa vielä tiputtaa, ettei tarvi sitten stressata jos paino poukkiin kilon tai parin verran..

Neppis_

Vastasin 7 .. noin. ei miul ylipainoo tai muuten "ylimäärästä" ole.. ainakaan huomattavia määriä.
mut ois kiva olla timmissä kunnossa sit kesä helteillä. Nyt kun vaan jaksas ottaa sit itteesä niskasta kiinni. Tarkotus ois ostaa ens kuun rahoista jokin kuntoilu vehje.. sais jollain motivoitua itsensä treenaamaan. Kotona kun ei oikeín "kehtaa" rehkiä, miekkoseni kun ei tarvitse tehdä mitään kroppansa eteen.. hällä kun ei kaikki olut ja lenkki mene tuonne jenkkakahvoihin tai navan alle :)

Huomaa kyllä (ikävä kyllä) että taas on höllännyt liikkumista ja syömis tapoja. Rasvan oon (ihme ja kumma) saanut jätettyä leivän päältä. Muutoin sitten mässyjä, kuten sipsejä on sallinut hieman aikasempaa useimmin... samoin kuin rasvasempaa ruokaakin.. Nii ja liikunta.. En ole yhtään innoissani tuol hyytäväs pakkasessa, vaikka päälle voiskin pukea enemmän. No toivottavasti tää täst , inhottaa höllyvähkö vatsan alue, ja jonkun moiset selluliitit reisissä ja pepun puolel... äyh :?

Kukkaistyttö

Mä laitoin 7 kiloa, jos kerran ennen kesää pudotettavista kiloista on kyse. Kokonaistavoitteena olisi noin 10 kiloa pois. Ja lasken tässä kesän aluksi vasta heinäkuun alun, koska yli puolen kilon viikkotahtia laihduttamista en tue. ;)

Jzzu

Mie oisin varmaan aika tyytyväinen jos vaikka joku viiskin kiloa putoais, pelkkä kiinteytyminenkin riittäisi.
En mie mitään oravannahkaa tahdo kuitenkaan itestäni, on jo sen verran isot luut että jo niiden takia pitäis olla vähän lihaakin [size=9](hieman hoikempi kun olen ollut kulta on valittanut siitä että seksin yhteydessä luuni painavat)[/size].

Rixuliini
Jzzu

En mie mitään oravannahkaa tahdo kuitenkaan itestäni, on jo sen verran isot luut että jo niiden takia pitäis olla vähän lihaakin

Ihana vertaus tuo oravannahka! :lol:

Jimmy KImmel

Pistin tuon 8 kiloa, jonka on pakko lähteä. Muuten asiaa ajattelen hieman samalla tavalla kuin Rixuliinikin, että saisi hieman enemmänkin lähteä, niin jäisi tilaa tuolle poukkoilulle... kahdeksan kiloa vähintään, mutta mieluummin 10.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat