personal treenaaja - Terveys ja hyvä olo

ini

onko kukáan käyttänyt personal traineria?haluaisin kysyä että onko kauheeta rääkkäystä ja auttaako se?mikä hintasia olivat?erityisesti oulun alueen tapauksista olisin kiinnostunut...

Kommentit (7)

Jeii

Haluaisin jonkun, joka tekis miulle monipuolisen kuntosaliohjelman, vaikka itsekin olen kurssin, jolla harjoittelun ja ohjelman rakennuksen perusasiat opetettiin, käynyt.

Tämä joku saisi myös potkia minut todella tekemään sitä ohjelmaa laiska kun olen :wink:

Mutta näin opiskelijana en uskalla edes hintoja arvailla.

Elida

Ainakin Elixian saleilla kunto-ohjelman teko ja sen seuranta kuuluu jäsensopimukseen. Jokainen jäsen saa oman ohjaajan, joka tekee kuntosaliohjelman, tuntiohjelman ja muutenkin kokonaisen kuntoilusuunnitelman ja sitä seurataan ja kehitetään toiveiden mukaan aina muutaman kuukauden välein.

Itse olen pitänyt paljon. Ohjaajat, personal trainerit on todella osaavia. Olen kuntoillut sen verran paljon (entinen tanssija), että vertailupohjaa löytyy.

figaro

Joensuussa Fitness&Aerobic Clubilla annettiin ohjeistus kyllä, mutta ei ainakaan tarjottu mitään seurantaa. En tiedä olisiko saanut, jos olisi kysynyt..

mimmah

ESIMERKIKSI OULUSSA ON TÄLLAINEN SALI KU:BEAUTY CENTER
Avoinna ark.14-20, la 13-17, su 15-20 Mg-kortilla joka päivä 7-23
Isokatu 32 C, 4 krs. OULU puh.(08) 375 257

sinne kannattaa mennä tutustuu...se kuuluu tähä cms ryhmään jonka saleja on ympäri suomea...hyviä jäsentarjouksia yms....

täältä voi katsoa jos löytyy omalta paikkakunnalta:

http://www.cmsclub.fi/sivu.php

porvoossa verdessä maksaa personal trainer 798E muistaakseni 3kk mutta kun liityt tähän cmsclubiin tai menet tällaiseen saliin jäseneksi niin siellä sisältyy omaohjaaja kaupan päälle ja maksaa 54E/kk..saat käydä jumpissa salilla,spinningissä niin paljon kuin haluat....

blaah:)

Mä satun asumaan Persnal trainerin kanssa :)

Mennään joku päivä käymään salilla ja hän tekee mulle ohjelman, jolla Blaah:n ongelmapaikat saa kyytiä \:D/

Darvi

Hyvä PT tekee sinun tavoitteellesi sopivan ohjelman ja ruokasuunnitelmankin ja motivoi sinua, mutta perimmäisen motivaation on lähdettävä sinusta itsestäsi. Ilmeisesti tasoeroja on sitten melkoisesti, koska olen nähnyt surkeita PT:n tekemiä saliohjelmia. Yksi syy siihen tietenkin voi olla, että asiakas luulee tietävänsä jotain ja sitten vaatii sen mukaan, vaikka PT tietäisi paremman tavan. Että kaipa asiakkaalla on oikeus saada huono ohjelma, jos sellaista haluaa. Rääkkihän on sellaista kuin haluaa, eihän kukaan pakota asiakastaan tekemään mitään vastoin tahtoaa.

PT:n jatkuvan käytön ymmärtää, jos on rahaa ja haluaa päästä helpolla, mutta kannattaisi siinäkin tapauksessa edes hieman olla itse perillä treenauksesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat