Stressaatko?? =O - Terveys ja hyvä olo

brunetti1981

Eli murehitko/stressaatko usein ja miksi?

Sivut

Kommentit (45)

maaruli

Uujea, kaikesta. Koko ajan. Liikaa. Hermoraunioidun. Nytkin sata muka niin kamalan ylivoimaista asiaa tehtävänä. Hmm.. miksi? Sitä käyn jatkuvasti selvittämässä ammattiauttajan kanssa. Johtuu mun ylitunnollisesta luonteesta.. Ja tietty ahdistushäiriökin (tai mikälie) aiheuttaa.

Maruchka

Onneksi olen sellainen ihminen, etten kovinkaan helposti stressaa asioista, yleensä. Välillä taas tulee kyllä sellaisiakin kausia, että joka asia tuottaa hermoilua.

figaro

Stressaan.. ja joutavista. Tämä nuppi on siitä ihmeellinen kapine tuossa keskellä suuren suurta ruhoa, että itse ei voi oikein pahalle tavalleen mitään :roll: Se on, kun ajattelee liikaa.. analysoi itseään ja muita liikaa.. miettii aina ne huonot puolet ensin kaikista asioista. Lieneekö yksi syy siihen, että verenpaineet ovat koholla :(

Stressilelut ovat minun kohdallani joutavia.

brunetti1981
brunetti1981
Eli murehitko/stressaatko usein ja miksi?

Itse olen ihan kamala stressaamaan!! Joka päivä jotakin mikä stressaa ja en tiedä mikä auttais! :cry: Kultani aina kysyy mikä taaas stressaa ja sit me pohitaan sitä ja lupaan olla murehtimatta mut sit se taas alkaa...

Lania
figaro
analysoi itseään ja muita liikaa..

Niin mäkin, mutta musta se on yleensä vaan hauskaa, en oo ikinä kokenu sitä stressaavaks.

En taida stressata mistään. Se on vähän huono homma, koska tietty stressaus vois motivoida, mut kun ei. Ehkä nt keväällä kun ois pääsäreissä tosi paikka, ni alkaa tärinäjännitys, mutta ei sekään sinänsä ressiä oo.

figaro
Lania
figaro

Niin mäkin, mutta musta se on yleensä vaan hauskaa, en oo ikinä kokenu sitä stressaavaks.

Minä mietin liikaa mitä ihmiset sanoo ja miten ne elehtii jne. Siitä sitten vetää omat johtopäätöksensä. Toisinaan jää kaivelemaan ja joskus unohdan nopeastikin :( Ikävä tapa.

Lania
figaro
Lania
figaro

Minä mietin liikaa mitä ihmiset sanoo ja miten ne elehtii jne. Siitä sitten vetää omat johtopäätöksensä. Toisinaan jää kaivelemaan ja joskus unohdan nopeastikin :( Ikävä tapa.

No joo, ehkä toi mun "ikinä" -sana on vähän liiottelua :P

Rixuliini

En stressaa oikeastaan koskaan, teen asiat heti pois alta, niin eipä ole mitään stressattavaakaan. Joskus streessan asioita jotka eivät ole hallinnassani, esim. lentomatka tms.
Hmmm, näköjään siis pelkään hallintani menettamistä, mielenkiintoista.. 8)

figaro
Rixuliini
Hmmm, näköjään siis pelkään hallintani menettamistä, mielenkiintoista.. 8)

Tuo muuten voi olla itse kullakin.. :roll: Mietin juuri, että itse stressaan samanlaisissa tilanteissa myös. Ja toisaalta myös niin, että jos en itse saa tehdä jotain määrättyä asiaa, stressaan onnistumista, jos sen tekee joku muu :shock:

Tyttönen

stressaan opiskelun takia melkeen joka päivä.Ennen joulu muutin, ja silloin stressasin joka asiasta.raha-asioista tulee kans joskus hermoiltua

tanjazuzanne

Ihan pienestäkin stressaan. Miespuoliset kaverit aina naureskelevat, kun ajattelen yksinkertaisenkin asian hyvin monimutkaisesti ja stressaan siitä älyttömästi. :lol: Sitten tulee niitä tyyliin "naiset..." ;-kommenttia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat