Mariah Carey-dieetti... - Terveys ja hyvä olo

Lips_

Musta tuntuu, että toi voi pitää ihan paikkaansa. :o

Sivut

Kommentit (34)

Rocksanna

Tämä päiväisessä Iltasanomissa Mariah Carey kertoo miten on onnistunut laihduttamaan 15 kiloa

"- Minä olen laihtunut omalla laihdutusmetodillani, jota kutsun suupala-dieetiksi. Ruoka-aikana saan syödä mitä vaan, mutta vain niin pieniä annoksia, että ne mahtuvat yhteen haarukalliseen, Carey selvensi Lenolle."

Siis mua rupeaa nyt oikeesti sapettamaan toi muija... Sen pitäis olla enemmän tai vähemmän (toivottavasti vähemmän) roolimallia tms ja sit se laukoo näitä supermahtavia elämäntotuuksia ja laihdutusoppeja! :x

Rocksanna
Jzzu
Mariah Carey on kyllä ihan just niin idiootin olonen muutenkin et en kyllä ton fiksumpia lausuntoja siltä odotakaan. :roll:

joo mulla on joku sellanen kuva et se joskus heitti et hän oikeastaan kadehtii näitä afrikan nälästä kärsiviä ihmisiä kun he on niin laihoja. Jeesus sentään. Joku viekää se nainen ladon taa! :evil:

blaah:)

uskon että Mariah tarkoitti sitä, että esim. jos hänen tekee mieli syödä esim. suklaakakkua niin hän syö sitä yhden suullisen jotta saisi sen hmon pois. Koska jos kiellät itseltäsi jotain täysin, himo vain sitä kohtaa kasvaa. En usko että hän suhtautuu samalla säännöllä esim. salaattiin.. Ja ei kai hänen koko ateriansa nyt yhdestä haarukallisesta ruokaa koostu :roll:

Ja eikös tämä dieetti ole se, mitä joku markkinoi ranskalaisten naisten elämäntapadieetiksi?

PinkPanther

ranskattaret pitävät linjansa syömällä pieniä annoksia säännöllisesti, monta kertaa päivässä, mutta ei mitään suupaloja kuitenkaan. ja kaupungilla heillä on aina mukana jotain pientä välipalaa, kuten myslipatukka tai hedelmä. Näin pysyy verensokeri tasaisena ja ei tule syötyä paljon. Tuo luki HyväTerveys -lehdessä, äitin lehtihyllyllä vierailin viikonloppuna :wink:

Amalia

Jospa se syö vaan pieniä haarukallisia kerrallaan, jolloin ei ehdi syödä niin paljon :roll: ? Koska jos sen ateriat tosiaan koostuu vaan yhdestä haarukallisesta per kerta, toi on tosi omituista.

Sarah

Ymmärrän että juttu otetaan liian kirjaimellisesti ja kauhistellaan kun tulee tuollaisenkin julkkiksen (jota bimbonakin pidetään) suusta :wink: Mutta tottahan se on, että paras tapa on pienet annokset monta kertaa päivässä. Liekköhän tosissaan kirjaimellisesti tarkoittanut tuon yhden haarukallisen kattavan koko aterian eikä yhden lajin (vähän riisiä, vähän lihaa, salaattia..)..? :lol:

KRedit-

tollasille julkisuudenhenkilöille pitäisi tosiaan vvetää raja johokin.
Kuitenkin toimivat monelle nuorelle roolimallina. Tuollainen kannustaa nuoria laihduttamaan sairaalloisesti.

toiselta kannalta ajateltuna: ihmisillä jotka kärsivät liikapainosta, julkisuuden henkilöiden onnistuminen laihduttamisessa ja sen mainostaminen voi toimia kannusteena "jos hän pystyy, pystyn minäkin"

Mutta ei too mariah oo mun lemppareita ikinä ollut. en oikeastaan tykkää yhtään :D

june

Sillä oli jossain vaiheessa kyllä oikeasti varaa laihduttaa. Siinä mielessä toimii esimerkkinä, että vaikka on julkkis niin kaikilla ei ole sellaista täydellistä aineenvaihduntaa, että voi syödä mitä vaan lihomatta. Mariah oli vissiin joskus kokoa 42 jos en väärin muista, eli on tuosta varaa vähän pudottaakin. Nyt taitaa olla 38 (en tietäisi muuten, mutta luin juuri lehtijutun) :oops:

june

Duby olet varsin oikeassa. Onneksi viime tarkastamalta ronskius ei ole vaikuttanut hänen työskentelykykyynsä laulajana mitenkään. Mua ärsytti ja harmitti lukea, kuinka hän alkoi laihduttamaan sen takia, että kyllästyi kuuntelemaan "läskiksi" haukkumista lehdistöstä yms. yms. Kurjaa. :cry:

Lania
june
Onneksi viime tarkastamalta ronskius ei ole vaikuttanut hänen työskentelykykyynsä laulajana mitenkään.

Mjoo, ei ees rotevampi ulkonäkö ku muilla oo vieny sitä laulajana yhtään parempaan suuntaan :roll:

(sori oon vaan aina vihannu sen hönkimistä)

Rocksanna
Lania
Mjoo, ei ees rotevampi ulkonäkö ku muilla oo vieny sitä laulajana yhtään parempaan suuntaan :roll:

Mun taas täytyy sanoa, et kyllähän se on oikeesti lahjakas laulaja, genre vaan on mielestäni väärä, eli siis ei sovi sen äänelle ja tyylille noi ihme gangsta-meiningit mitä se nykyään harrastaa... Olis pysynyt niissä lässynlässybiiseissä millä se tuli aikanaan pinnalle. Tais käydä sillekin pimulle legendaariset et sai yhtäkkiä liikaa ja liian nuorena ja siitäkös se pää näyttää sekoavan.

nia

mutta kyllähän kaikki nyt vaihtelua kaipaa. koko toi mtv genre ei oikein ole mun juttu, mut siis mariahil on kyl aika uskomaton ääni ku se on niin moniulotteinen. Olishan se nyt hullua jos se koko ikänsä jaksais samoja lässytyksiä jauhaa, ja kyllä yleisökin ajan myötä kyllästyis?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat