Keskikroppa KUNTOON? - Terveys ja hyvä olo

figaro
_neitoh_
Miten sais keskiropan kuntooon?
kun on turhaa noita makkaroita ja maha onku ois vähön niinko raskaana.. tai sillai, en osaa selittää :oops: :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :cry:

Turvotusta saat laskemaan syömällä marjoja ja vihanneksia, jotka auttavat aineenvaihdunnallisesti nesteen poistumisen osalta.

Ja kuten täällä on sanottu, kannattaa tehdä sekä aerobista että lihaskuntotreeniä.

Mitää pikakeinoja ei varmastikaan kenelläkään ole sinulle antaa.

(Kannattaa googlettaa "jumppaohjeet", "treeniohjeet", "kuntoilu" jne. sanoilla... ;) ja lueskella vähän tuolta foorumin harrastus-osiosta sekä täältä aiemmin aloitettuja liikuntaketjuja.. jotain taitaa olla vatsaankin liittyen jo aloitettuna :) )

Sivut

Kommentit (67)

olematon
agentti

[color=red]Ja niille jotka vaan vatsalihakset haluu kuntoon, niin kokeilkaa sellaista liikettä, että nojaatte vatsa lattiaan päin kyynärvarsiinne. Ruumis tasaisena ja vain varpaat ja kyynärvarret maassa. Pysytte siinä tönkkönä kuin lauta 15 sekunttia, niin johan masulihakset kiristyy!!! Pikkuhiljaa sitten pidennätte aikaa. Ja muistakaa samalla jännittää masua ja peppua, tai muuten tulee selkä kipeäksi. TODISTETUSTI PARAS LIIKE. Ja muuten vaikuttaa kaikkiin vatsan seudun lihaksiin[/color]


hei vautsi, tätä pitää kokeilla! :D ite oon joskus kiinteyttäny alavatsan pömppöä niin, et makaa selällään lattialla ja sit nostaa molemmat jalat samaan aikaa aina hitaasti ylös ja laskee melkeen lattiaan ja toistaa sen verran ku jaksaa.

Emilie

Toinen hyvä ja aika raskaskin liike on että asettuu ensin lattialle. Sitten nostaa itsensä v kirjaimen muotoiseen asentoon, niin että selkä on ilmassa ja jalat myös. Ainoastaan takapuoli on kiinni lattiassa. Tätä "vene" liikettä voi tehostaa ottamalla esiin airot. Elikkä suomeksi alatte käsillänne tekemään soutuliikettä ikään kuin teillä olisi airot käsissä. [url]http://www.serlaklubi.com/pics/04/pilates_iso.jpg, eli tuon näköinen liike mutta kädet ovat vain irti maasta, kyllä toimii.

Aimée
agentti
[color=red]Ja niille jotka vaan vatsalihakset haluu kuntoon, niin kokeilkaa sellaista liikettä, että nojaatte vatsa lattiaan päin kyynärvarsiinne. Ruumis tasaisena ja vain varpaat ja kyynärvarret maassa. Pysytte siinä tönkkönä kuin lauta 15 sekunttia, niin johan masulihakset kiristyy!!! Pikkuhiljaa sitten pidennätte aikaa. Ja muistakaa samalla jännittää masua ja peppua, tai muuten tulee selkä kipeäksi. TODISTETUSTI PARAS LIIKE. Ja muuten vaikuttaa kaikkiin vatsan seudun lihaksiin[/color]

Huh, oli pakko testailla ja todellakin tuntuu! Kiitos! Oon niin kyrpiintynyt kaikkiin perusvatsalihasliikkeisiin että.. Mutta miten monella tuollaisen "sarjalla" kannattais aloitella, että tuloksia sitten varmasti alkaa näkymään?

agentti
lillly
agentti

Ja niille jotka vaan vatsalihakset haluu kuntoon, niin kokeilkaa sellaista liikettä, että nojaatte vatsa lattiaan päin kyynärvarsiinne. Ruumis tasaisena ja vain varpaat ja kyynärvarret maassa. Pysytte siinä tönkkönä kuin lauta 15 sekunttia, niin johan masulihakset kiristyy!!! Pikkuhiljaa sitten pidennätte aikaa. Ja muistakaa samalla jännittää masua ja peppua, tai muuten tulee selkä kipeäksi. TODISTETUSTI PARAS LIIKE. Ja muuten vaikuttaa kaikkiin vatsan seudun lihaksiin

Ilmeisemmin kyseessä on ns. Lankku? Tämä on kyllä todella tehokas, mutta sitäkin voi muutella välillä esim. nostamalla toisen käden suoraksi sivulle, lupaan että tuntuu ja paljon!

Lankkupa hyvinkin! :wink:

lillly
agentti

Ja niille jotka vaan vatsalihakset haluu kuntoon, niin kokeilkaa sellaista liikettä, että nojaatte vatsa lattiaan päin kyynärvarsiinne. Ruumis tasaisena ja vain varpaat ja kyynärvarret maassa. Pysytte siinä tönkkönä kuin lauta 15 sekunttia, niin johan masulihakset kiristyy!!! Pikkuhiljaa sitten pidennätte aikaa. Ja muistakaa samalla jännittää masua ja peppua, tai muuten tulee selkä kipeäksi. TODISTETUSTI PARAS LIIKE. Ja muuten vaikuttaa kaikkiin vatsan seudun lihaksiin

Ilmeisemmin kyseessä on ns. Lankku? Tämä on kyllä todella tehokas, mutta sitäkin voi muutella välillä esim. nostamalla toisen käden suoraksi sivulle, lupaan että tuntuu ja paljon!

vanja

niinkun on jo monta kertaa keskusteluissa puhuttu, ei ne makkarat lähde pelkillä vatsalihaksilla vaan ihan rasvanpolttoreenillä. eli lähde lenkille, ui, pyöräile!

agentti
Aimée
Huh, oli pakko testailla ja todellakin tuntuu! Kiitos! Oon niin kyrpiintynyt kaikkiin perusvatsalihasliikkeisiin että.. Mutta miten monella tuollaisen "sarjalla" kannattais aloitella, että tuloksia sitten varmasti alkaa näkymään?

Oleppa hyvä! :D
Tosta en osaa kyllä sanoa, mutta ei kannata hirveetä rääkkiä heti aluks aloittaa. Luulisin, että kaksi tai kolme kertaa peräkkäin (pienen lepuutuksen jälkeen) tekee tota 15 sek ja sit nostaa ennemmin sitä aikaa, kuin toistoja. Esim. sit kun toi 15 sek alkaa tuntumaan helpolta, niin sitten 25 sek ja kun se tuntuu helpolta, niin sit 35 sek jne. :)

Mizzz

Pilates on hyvä! Ihan kotosallakin. Samoin agentin selostama liike. Itse olen huomannut eron vaikken kovin kauaa ole treenannut ja nyt siinä pysyn jo n. minuutin. :)

_neitoh_

Miten sais keskiropan kuntooon?
kun on turhaa noita makkaroita ja maha onku ois vähön niinko raskaana.. tai sillai, en osaa selittää :oops: :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :cry:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat