Alapään turpoaminen seksin jälkeen! Auttakaa! - Terveys ja hyvä olo

Rasberry

Onko sulla Agarina sit yleisesti ilmennyt mitään kuivuutta tai vähäistä valkovuotoa? Valkovuodon tarkoitushan on (suunnilleen) pitää emättimen bakteerikanta tasapainoisena ja poistaa pahat ja ylimääräiset baktreerit. Jos valkovuoto on kuivuuden vuoksi vähäistä, jää bakteerit emättimeen vellomaan ja aiheuttamaan sitä iki-ihanaa hiivatulehdusta.

:-k

Sivut

Kommentit (17)

Emmily_
des
Emmily_
Mullakin turpos ennen, välillä todella isoiksikin! Nyt ne on leikattu pois ja turpoaa vain hyvin harvoin ja silloinkaan ei paljon. :)

Sssiis mitkä on leikattu pois :shock: ?

Pienemmät häpyhuulet. :)

des
Emmily_
Mullakin turpos ennen, välillä todella isoiksikin! Nyt ne on leikattu pois ja turpoaa vain hyvin harvoin ja silloinkaan ei paljon. :)

Msuh
marimma
Tuliko tuo masturboinni aikana/jälkeen vai oliko se ennen sitä

Itse asiassa se tuli sen aikana. Rohkaistuin soittamaan päivystykseen ja siellä käväisin. Mukava siinä sitten maata haarat levällään kun komea mieslääkäri ja hoitaja kauhistelevat paisunutta häpyhuultani yhteen ääneen :lol: Useampia neuloja pistelivät (kivuliaasti) paisuneen kohdan lävitse. Totesivat sisällä olevan nestettä ja antoivat antibiootit. Jos turvotus ei sunnuntaihin mennessä ole laskenut, 'paise' puhkaistaan pienellä operaatiolla. Nyt onneksi jo paljon helpottuneempi olo [-o<

Msuh

Eli tästä ongelmastani pistin jo erillisen keskustelun pystyyn, mutta kehotettiin tänne tulemaan.

Eli äsken huomasin oikeanpuoleisen häpyhuuleni turvonneen aivan järkyttävän kokoiseksi. Se punoittaa, on kipeä ja kova. Istuminen ja käveleminen sattuvat. Luin jostain, että kyseessä saattaisi olla joku tulehtunut rauhanen. Hoitaako tavallinen terveyskeskuslääkäri tällaista?

Edit: Tämä siis ei tapahtunut yhdynnän, vaan masturboinnin jälkeen :roll:

kaisanen

jos oikein ymmärsin tästä keskustelusta, niin leikkauksessa ei pienennetä häpyhuulia vaan poistetaan rauhanen.

kyseessä on bartholinin rauhanen (rauhanen sijaitsee molemmilla puolilla), joka turpoaa kovin paljon, on kosketus arka jne. itseltäni kyseinen rauhanen poistettiin vuosi sitten, koska tulehtui niin pahasti. antibiootit eivät auttaneen ja rauhanen oli tulehtunut useita kertoja. eipä enää vaivaa kyseinen vaiva:)

kaneli
des
Emmily_

Olettaisin että sisemmät häpyhuulet on pienennetty. Niinhän voidaan tehdä, jos ne ovat häiritsevän suuret, esim. hankautuvat vaatteisiin tms.

Mitä tuohon turpoamiseen tulee, niin itselläni turposi kerran toinen sisemmistä häpyhuulista ilman mitään järkeiltävää syytä. Yhtäkkiä se oli n. 2 kertaa paksumpi, helakan vaaleanpunainen ja tuntui olevan täynnä nestettä tms. Turvotus kesti n. päivän ja meni sitten itsestään ohi.

Msuh
Emmily_

Kauhistuin itsekin :lol:

Meikäläisen turvotus on onneksi jo kokonaan laskenut ja antibioottikuurikin loppuu pian :)

SunLion

tosiaan kova sessio voi saada aikaan että paikat tulee helläks ja naisella paikat turpoaa (kuten miehellä penis jäykistyy, eli paisuvaiskudos "turpoaa") kun verenkierto lisääntyy alueella..

Rasberry

Siis mulla on ainakin pari kertaa alapää hellänä juuri kuvailemallasi tavalla aivan äärettömän kovan session jälkeen :lol: ja niin että oon itse ollut aivan täysillä meiningillä mukana. Uskon että alueen limakalvot on kuitenkin niin herkät, että "liiallinen" edestakaisin hinkkaaminen saa ne ärtyämään, joka aiheuttaa sitä turpoamista.

Tosiaan kylmä vesi saa turvotuksen rauhoittumaan :)

mystify

Mä uskon että voit olla ihan rauhassa, suihkuttele vaikka viileällä vedellä vähän aikaa niin se saattaa hyvinkin helpottaa oloa. Todennäköisesti jos vähän rajummat otteet ollut niin on voinut tulla pientä haavaa tms. joka aiheuttaa sit turpoamisen ja arkuuden.. Ja tietyst jos on tuntunu hyvin mukavalta tokihan se veri pakkautuu sinne alapäähän meillä mimmeilläkin hiukan eri tavalla ;) Mut tosiaan se viileä vesi ja laita vaik perusvoidetta jääkaappiin ja sit alapäähän niin sekin voi helpottaa. Turvotus laskee todennäköisesti parin päivän sisällä, jos ei niin sit kannattaa ehkä jo ihmetellä :)

*ValleyGirl*

Harrastimme mieheni kanssa seksiä, jonka jälkeen lähes heti, kun mies oli lauennut sisälleni ja tullut ulos alapääni, lähinnä pienet häpyhuulet, turposivat todella isoiksi ja kipeiksi. Emättimen aukko siis lähes "turposi" kiinni. Tätä seurasi paha olo, joka voimistui koko ajan, heikottaminen ja kylmä hiki. Kävin makuulleen ja nostin jalat ylös, jonka jälkeen vähän ajan päästä oireet katosivat ja turvotus laski.

En ollu syönyt pitkään aikaan ja lisäksi seksi oli aika rajua hyväilyjen osalta. Nuo muut oireet voisivat selittyä hetkellisellä matalalla verenpaineella, mutta tuo turvotus huolestuttaa. Häpyhuulet olivat siis todella turvonneet ja kosketusarat.

Toivottavasti joku edes vastaa jotakin, täällä ollaan ihan huolesta soikeena! =D

agarina

Mulla on nyt tällainen tilanne päällä.

Tänä syksynä ollaan armeijan vuoksi kyetty harrastamaan seksiä n. 1-3 kertaa kuukaudessa. Nämä kerrat ovat aina keskittyneet muutaman päivän sisään, ja meidän tapamme harrastaa seksiä on aikas ronski. Aiemmin siitä ei ole ollut yhtään mitään haittaa, mutta tämän syksyn aikana (heinäkuusta alkaen) olen alkanut muurautua umpeen.

Seksi sattuu suurimman osan ajasta. Tuntuu, että olen vain kireä ja kuiva. Vaikka esileikiteltäisiin kolme tuntia ja olisin täydessä kiihkossa, muuri on läpitunkematon. :roll:

Pahinta on se, että aiheutin miehelle verenvuodon omalla kireydelläni. Terskan ja esinahan välinen pieni "kieleke" repesi ja mies oli muutaman viikon hyvin kipeänä. Minulla puolestaan on paikat hellinä ja suorastaan arkoina jo yhdenkin seksikerran jälkeen useita päiviä - eikä kuitenkaan tahdo jättää käyttämättä mahdollisuutta harrastaa seksiä.

Selventäkää nyt mulle jotenkin tätä kaikkea. :?

Rasberry

Lainaus:
Pahinta on se, että aiheutin miehelle verenvuodon omalla kireydelläni. Terskan ja esinahan välinen pieni "kieleke" repesi ja mies oli muutaman viikon hyvin kipeänä.

Meillä kävi miehen kanssa kerran juuri näin! Yhtäkkiä mies huomasi takaapäin-asennosta että lakanat oli veressä. Minähän sitten paniikissa kuvittelin et ite olin sotkenut :? mut kyllä kovasta stondiksesta lähtee rutkasti verta, huh huh :shock: (I'm sure everyone's interested..)
Tämä tapahtui kyllä kovassa rynkytyksessä.

Muuta en osaa kyllä avuksesi sanoa, kuin että liukkari :roll: meillä mies kotiutui armeijasta jo tammikuussa, mutta koska seksielämä on vilkasta eikä miehen varustus mistään pienimmästä päästä, ajoittain tuntuu että päivän tauko tekisi paikoille hyvää vaikka kuinka mieli tekisikin. Liukkarin mukaanotto esimerkiksi jo esileikki-vaiheessa venyttää ja kosteuttaa limakalvoja sen verran että antavat hyvin periksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat