Liikahikoilu :/ - Terveys ja hyvä olo

figaro

Voisiko johtua puhtaasti hormonitoiminnasta? Monet hormonit vaikuttavat aineenvaihduntaan.. Käypäs lääkärissä ja kerro asiasta. Pyydä testauttamaan mm. kilpirauhasarvot.

Kommentit (5)

elina_meng

Tämä on ISO ongelma. Kainalot työntävät hikeä niin että hukun siihen :x

Apteekista ostetut valmisteet Triple Dry, Hicoderm, Absolute Torr auttavat kaikki pari viikkoa mutta sitten teho loppuu kuin seinään.

Mitä ihmettä teen?

Hiki ei sinällään haise muutakuin menkkojen aikana, mutta on inhottavaa ja noloa kun paidassa on aina märät läntit :?

Annie the Pooh

Kannattaisiko käydä lääkärissä? Mikähän tuollaisesta vastaisi, joku ihotautilääkäri?

Mulla on toiminut tuo Tirple Dry aika hyvin, kunhan muistaisi laittaa.. viime aikoina on kyllä hikoilukin vähentynyt. Pitää vaan muistaa aina vaihdella dödöjä, niistä menee teho jotenkin ja sit käy haisemaan. :(

marru

Mulla ainakin on hikoilu melkein kokonaan loppunut tai vähentynyt paljon. Olen kokonaan luopunut dödön käytöstä liikunnan harrastamisen myötä. Nykyisin liikun aika paljon 4x viikossa treenit.

Olisiko kunnossasi parantamisen varaa?

muista juoda myös vettä vähintään litra päivässä, jotta kuona-aineet pääsee poistumaan elimistöstä virtsan mukana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat