Crosstrainer... - Terveys ja hyvä olo

KatiMaria

Oon pitkän aikaa jo haaveillu omasta crosstraineristä, mutta... Onko kellään kokemuksia? Epäilyttää vaan, et jos siitä vempeleestä tulee kallis vaateteline ku innostus lakkaa. Äiti pentele meni sellasen ostamaan ja ihastuin aivan kympillä ku kokeilin! :lol: Kannattaako ostaa vaivoikseen??? Se olis niin ihana... :D

Kommentit (4)

figaro

Todella hyvä laitos. Koko kropalle tekee hyvää. Kannattaa käydä vaikka kuntosalilla kokeilemassa.

Ainoa miinus on se, että vie tilaa ja ei ole ihan kevyt laitos siirrellä...

KatiMaria

Oon kokeillut sitä kyllä useaan otteeseen ja paikallisilla kuntosaleilla ei crosseria ole.. Tilaa löytyy et ei ole siitäkään kiinni. Ajattelin vaan sitä motivaatiokysymystä. Taitaa olla vähä joka laitteen kans sama juttu et alkuinnostuksen laannuttua jää nurkkaan pölyttymään.. :D

Lucrezia

Meillä on stepperi kotona. Aluksi sillä askellettiin päivittäin, sitten pari kertaa viikossa. Nyt mamma hoitelee sillä reisiään noin kerran kuussa, itse kokeilin vempelettä viimeksi kesällä.
Omien kuntolaitteiden ongelma on se, että miten saa itsensä hinattua treenaamaan ja jaksaako pitkään. Kuntosalilla on sentään "yleisön" luoma paine, että on pakko treenata.

cosmo85

meillä on se kanssa kotona, mut ei sitä jaksa käyttää., aluksi aivan innoissaan!!=)

käyn salilla 3krt/vk ja siellä crosstrainneria 30-45min/pv, tuokohan tuloksia vai pitääkö nostaa minuutteja?kaloreita tuossa ajassa palaa noin 500-700kcal! riittääkö laihtumiseen?olen 165cm ja 64kg. tuon lisäksi lihasharjoittelua. jos jollakin olisi vastausta olisin kiitollinen. ruokavalioni on melko hyvä, välillä tosin karkkia ja suklaata. syön 4-5krt päivä .. aamupala,lounas,välipala jne systeemillä. ja rehuja,kalaa,lihaa,kanaa,perunoita jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat