Terveyssiteet - Terveys ja hyvä olo

taotao83

Onko teille tullu terveyssiteistä ihottumaa? Mulle tulee Allways siteistä. Se ihottuma kutisee eli pakko laittaa joka päivä rasvaa, mut onneks se lähtee pois ku kuukautiset loppuu. Minun oli pakko vaihtaa side merkkiä ku se kävi aika sietämättömäksi.

Sivut

Kommentit (193)

Jzzu

En ole vuosiin käyttänyt siteitä, enkä muista niistä silloin kun olen niitä käyttänyt mitään ihottumaa tulleen.
Ettet olisi allerginen jollekin mistä side on valmistettu?

Miffy

Mäkin suosittelen kuukuppia!

Ei ärsytä, ei hierrä, ei aiheuta kutinaa tai muutakaan, on ekologinen, ei edes tunnu oikein laitettuna, ei vuoda ohi, säästää rahaa jne jne jne :D

*Jinnai*

itselleni ei tule terveyssiteistä ihottumaa, mutta ne kutittavat aika paljon. siksi käytän vain tamppooneita. ja tamppoonit eivät vuoda "läpi" niin helposti.
olen kuullut kupista, mutta voisikko joku kertoa siitä. mistä niitä voi ostaa, paljon maksaa ja muutenkin käytöstä ja kokemuksista??

Maruchka
Miffy
Varmaan siinä taittelussa, siis sen sinne oikein samisessa...? Älä huoli, siinä menee parit menkat ennen kuin luonnistuu ;)

Ei mulla ole ollut ikinä mitään ongelmia tuon suhteen, vaan sen, että kupin asennus ja tyhjennys vievät kauhean paljon enemmän aikaa. Eihän sitä tietysti tarvitse niin usein tehdä, silti vain tuntuu kauhian hankalalta :?

Rixuliini

Mulla ei ole siteen kanssa normaalikäytössä mitään ongemia, mutta sitten urheillessa käytän kyllä tamponia, sillä side hiertää ja kutittaa aika ikävästi, varsinkin ratsastaessa..

Miffy
Maruchka
Miffy
Varmaan siinä taittelussa, siis sen sinne oikein samisessa...? Älä huoli, siinä menee parit menkat ennen kuin luonnistuu ;)

Ei mulla ole ollut ikinä mitään ongelmia tuon suhteen, vaan sen, että kupin asennus ja tyhjennys vievät kauhean paljon enemmän aikaa. Eihän sitä tietysti tarvitse niin usein tehdä, silti vain tuntuu kauhian hankalalta :?

Nuo oppii kyllä ajan kanssa, kyllä siihen menee aiaka ennekuin se on täysin mukavaa :) Mutta, niin ainakin mulla meni joskus pienenä tamponien kanssa...

En kyllä takas vaihtais! Kuppi on paljon kertakaikkiaan terveellisempikin. Ja tosiaan, mun ei tarvi vaihtaa kuin tosi harvoin. Eli helppoa ja mukavaa :)

www.kuukuppikunta.net on osoite, joku vissiin tuossajotain kyseli ;)

SunLion
Miffy

Nuo oppii kyllä ajan kanssa, kyllä siihen menee aiaka ennekuin se on täysin mukavaa :) Mutta, niin ainakin mulla meni joskus pienenä tamponien kanssa...

En kyllä takas vaihtais! Kuppi on paljon kertakaikkiaan terveellisempikin. Ja tosiaan, mun ei tarvi vaihtaa kuin tosi harvoin. Eli helppoa ja mukavaa :)

www.kuukuppikunta.net on osoite, joku vissiin tuossajotain kyseli ;)

ite oon pohtinut tuota yön aikasta takasin virtausta...että kuinka terveellistä se mahtaa olla.. :roll:

Sinsemilla

höh... itte oon aina käyttäny siteitä, kun ei oo tampoonin kanssa onnannut... ;) tai sit oon vaan huono...eli en oo jaksanu enää yrtittää, kun joskus oon niitä kokeillu eikä oo luonnistunu... mut hyvin oon pärjänny siteillä... pitäskin varmaan kokeilla tuota kuukuppia sit joskus... vai onko se yhtä hankala asettaa kun tampooni? eli ei vaan mee... ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat