bikini kuntoon ennen kesää - Terveys ja hyvä olo

figaro

Liikuntohjelmia löytyy myös täältä samaisesta topicista. Erikseen on myös joistakin lajeista aloitettu threadeja. Ehkäpä niistä apua trimmaukseen.

Sivut

Kommentit (50)

Neitonen

Hei ihmiset

Kertokaas mulle pari vinkkiä miten saan itteni bikini kuntoon. en ole lihava mutta kyllä sitä ylimääräistä vähän löytyy. olis kiva saada kiinteytettyä itseni. maha ja reidet ovat ongelma paikkani :wink:
[color=darkblue][/color]

Daisy
Lania
"bikini kuntoon ennen kesää"

Mikäs sun bikinissä on vikana kun se pitäs saada kuntoon?

HAH HAH oon niin hauska.

Mulla tuli ihan sama mieleen tosta otsikosta. Kantsii ottaa neula ja lankaa ja korjata ne bikinit tai sitten jos tilanne on aivan epätoivoinen, niin suosittelisin ihan uusien ostamista. Ei vitsit... Ilkeää. :?

_Elisa

kannattaa jättää makeat pois :) itte oon laihtunu noin puolessatoista viikossa 4 kg kun jätin kaikki karkkit pois :) ja sitten kannattaa käydä uimassa ja lenkeillä välillä:) vaikka sauvakävelyllä. siinä kuluttaa 40% enemmän rasvaa kun ottaa sauvat :)

marru

Avantouintikin polttaa reippaasti kaloreita.
Tiesittekö?
Se ei kuitenkaan tunnu kovin rankalle :)

Sit suosittelen vatsatanssia. Siinä pääset alkuun ja ainakin olo on paljon notkeampi hyvin pian. Lisäksi siitä saat vinkkejä omatoimiseen harjoitteluun ja ryhti paranee oleellisesti, jolloin vatsakin näyttää litteämmältä.

Muista hyvä ryhti!
pelkkä ajatuskin saa sinut muistamaan hyvän ryhdin.
Pidä selkä suorana, kun jatkat surffaamista.

Amalia

Lähde lenkille kävellen, äläkä juosten. Reipas kävely kuulemma polttaa rasvaa enemmän kun juoksu, ja siinähän sitä sitten kiinteytyy niin että kolina käy :). Mun siskolta oli kadonnut jenkkakahvat, kun se oli käynyt kävelylenkeillä melkis joka päivä parin kuukauden ajan... Eli jos lenkkeilet joka toinen päivä, oot kesään mennessä ihan timmi :D

Jeii

Mikään liikunta ei polta rasvaa paikallisesti!
Tosin erilaisilla lihaksia vahvistavilla liikkeillä kiinteytyy, joka vaikuttaa kivasti. Lihaksisto kunnossa niin aineenvaihduntakin toimii paremmin.

Kävimpä pitkästä aikaa muuten lenkillä toissa iltana :wink:

Jeii
Amalia
Lähde lenkille kävellen, äläkä juosten. Reipas kävely kuulemma polttaa rasvaa enemmän kun juoksu...

Usein siksi, että juoksulenkki on lyhyt! Kalorikulutuksen kannalta on parempi, että liikuntasuoritus (mahdollisimman tehokkaasti henkilön kuntoon nähden) kestäisi kerralla sen vähintään 30 min.

Eli tehokkaampaa on kävällä ripeästä hengästyen tunti, kun juosta itsensä henkihieveriin vartissa.

sopuli
Cs
jep, hyviä ideoita. mut oisko jtn erikoisia liikkeitä jotka polttaisivat rasvaa/uimarenkaita vatsan, reisien ja pepun seudulta.. :?

Juu, ei se oikein paikallisesti lähde. Lohdutuksen sana: Vatsalta, pepusta ja reisistä rasva alkaa palaa viimeiseksi :D Kun alkaa laihduttaa niin ekanahan kutistuu kavot ja tissit, damn... Itsekin kokeneena saman... Ei se auta, kun urheilla ja treenata.

Elida

Jenkkakahvat saa pois aika kätevästi, kun tekee esim päivittäin tällaisia rutistuksia: seiso suorassa tai ole polvillasi. Kurota ensin oikealla kädellä oikeaa reittä pitkin alas niin pitkälle kun saat ja tuo itsesi sitten suoraksi, tai jopa rutista vähän vasemmalle. Eli tällainen keinuva liike. Muista pysyä "kahden seinän välissä", eli selkä suorana sivulle. Toista sitten vasemmalle sivulle. Hyvä määrä tehdä on esim. yhden kappaleen ajan, puolet kappaleesta oikeaa kylkeä, puolet vasenta. Voit tehdä esim. kappaleen tempoon tai sitten tempoa vaihdellen. Voit ottaa myös käteen painot, jolloin vaikutus tehostuu. Tämä on jenkkiksille kaikken tehokkain liike.

Reisiin ja pakaroihin auttaa kaikista eniten askelkyykyt. Itse olen huomannut, että kannattaa tehdä ensin toinen jalka ja sitten toinen, näin liikkeen saa polttamaan eniten rasvaa. Eli jälleen puoli kappaletta toista jalkaa ja puoli toista. Muista pitää askelkyykyissä jalat eri raiteilla, älä yritä pysyä samalla viivalla, sillä se rasittaa niveliä. Liikkeen saat tuntumaan, kun painat etummaisen jalan kantapäätä tehokkaasti lattiaa vasten.

Vatsasta rasvaa polttaa tehokkaimmin aerobinen liikunta. Se on valitettavan totta, että niitä hyviä vatsalihaksia ei näy rasvakerroksen alta, mutta polttaahan vatsiksien tekokin rasvaa. Muista tehdä rutistuksia, kiertoja molemmille sivuille, sekä alavatsan rutistuksia. Staattinen pito on kanssa erittäin hyvä.

Tsemppiä teille kaikille, jotka kesäkuntoon treenaatte! Salillakäynti on erittäin tehokas vaihtoehto, itse suosin sitä ja ohjattuja tunteja. Muistakaahan, ettei tulokset näy heti, lihakset alkavat kasvaa vasta reilun kuukauden säännöllisen treenin jälkeen. Toivottavasti tästä oli apua.

Jimmy KImmel
marru
Avantouintikin polttaa reippaasti kaloreita.
Tiesittekö?

Ei vaan ole kovin pitkäkestoinen suoritus tuo avantoon pulahtaminen... Voisi olla fiksumpaa (laihdutusta ajatellen) mennä pariksi tunniksi uimahalliin uimaan.

angela

niin no älä ajattele mitään diettiä vaan et syä enää 9 jölkeen tai jos on nälkää niin syö vaa mut teet vatsa lihaksia päiväs 50 ja sivuttain myös 50 ja haaraliikkeet ei kai muuta mut älä syö paljon ennen vatsalihasten tek... koska voi oksettaa sit :) onnea

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat