Luontaistuotteet, etenkin ruusujuuri - Terveys ja hyvä olo

Jeii

Kyselisin, että ovatko luontaistuotteet yleisesti tuttuja? Jos ovat, mitä käytät ja ovatko olleet sanansa veroisia?

Ja tuo ruusujuuri kiinnostaisi etenkin. Tilasin juuri näytepakkauksen tuota piristävää, energiaa antavaa, muistia parantavaa yms. yms. tuotetta ja aloin pohtimaan, että onko siitä esim. haittaa e-pillereiden käytölle.

Sivut

Kommentit (31)

Rahel

Tässä ainakin yks linkki tuosta ruusujuuresta. Sivulta löytyi pari jatkolinkkiäkin: http://www.luontaistuntijat.fi/lehti_1_03/ruusujuuri_1_03.htm

Ja luontaistuotteista yleisesti. Oon jonkin verran käyttänyt, en kuitenkaan säännöllisesti. Kultapiiskuteetä ja Frantsilan Lähde-teetä oon käyttänyt varsinkin kuukautisten aikaan, ne poistaa turvotusta. Ja joskus vuosia sitten käytin Helokinsiemenöljykapseleita (onkohan nää luontaistuotteita?) allergiseen ihottumaan, toimi varsin mainiosti.

figaro

Tyrnikapselit tekevät hyvää vatsalle ja vaikuttavat myönteisesti aineenvaihduntaan.

Kalaöljykapselit (EPA) ovat ihan ehdoton lisä päivittäisessä käytössä. Kukaan ei mahda syödä kalaa tarpeeksi ;)

Luontaistuotteista Aqua Slimmer ja Fat Slimmer yhdessä ovat hyvä yhdistelmä laihduttajille. Nestettä poistuu ja painossa tapahtuu kyllä. Ei pitempiaikaiseen käyttöön - voi kuivattaa kehoa muutoinkin, mikäli nestetasapaino ei ole kunnossa.
[color=red]
Rahel: Millaista allergista ihottumaa sinulla oli?[/color]

[color=brown]Onko kenelläkään oikeasti käyttökokemuksia noista ruusujuurikapseleista?[/color]

[color=green]Ja onko kukaan käyttänyt näitä luontaistuotteista löytyviä vaihtoehtoja allergian hoidon suhteen? Eli näitä nappeja, joiden pitäisi auttaa esim. heinännuhaan. Vähän kuin siedätyshoitoa. Tehonneet vai ei?[/color]

Rahel

Mulla oli kosmetiikasta saatu allerginen ihottuma, todennäköisesti hajusteista. Ihottumaa oli kasvoissa, lähinnä poskissa ja se oli sellasta hilseilevää ja punottavaa ja kutis vietävästi. Stressi varmaan osaltaan pahensi; tuo iski kuukaus ennen häitä. En käynyt lääkärillä näyttämässä ja bongasin sitten jostain lehdestä tuon vinkin helokinsiemenöljykapselsita ja Nanoelin ihohivenainekapseleista (tai jotain, en muista tarkkaa nimeä, Nanoelin joka tapauksessa). Eli tästä on aikaa sellanen kahdeksan vuotta.

figaro

Onkohan nuo miten kalliita.. On nimittäin näköjään alkanut ilmaantua hilseileviä länttejä (varmaan osittain ruokavaliomuutosten takia) ja hilseilyä noin yleensä.

Ja voi jeesus sentään naaman reagointia meikkaamiseen!!!

Rahel

Kuulostaa tutulta, mäkään en voinut meikata kuukauteen lainkaan... Muistaakseni hinnat oli tuolloin jotain reilu sata markkaa kuukaudessa niistä helokinsiemenöljykapseleista ja olikohan ne Nanoelin kapselit jotain samaa luokkaa... Mä söin niitä molempia vielä pari kuukautta sen jälkeen, kun ihottuma oli kadonnut. Mutta hinnat on tietysti voinu muuttua. Kannattaa kysellä apteekista.

figaro

Eli ne on ihan apteekkituotteita.. Hmm.. Täytyypä katsoa, kun seuraavan kerran kaupunkiin eksyn.

Kumpi sinusta oli ensisijaisesti se tuote, joka auttoi? Vai olisiko parempi ostaa molempia?

Minulla viikonloppuinen meikkaus teki kasvoihin sellaisia punertavia laikkuja.. Viimeksi olin meikannut aikakausia sitten eli iho ei ole edes tottunut moiseen.

Rahel

Vaikee sanoa, ehkä kuitenkin ne helokinsiemenöljykapselit autto parhaiten, niitä mä käytinkin pisimpää. Niitä saa kanssa ihan luontaistuotekaupoista. En tiä onko noita Nanoelin kapseleita enää myynnissä,en ainakaan googlella löytänyt.

kuosi

piti sanoa vielä se,että sitä öljyä voi käyttää paikallisesti ihoon tai sitten sisäisesti,joko kulauttamalla kurkusta tai käyttämällä ruuissa

EDIT.
ohan ne aika kalliita..kokeile sitä öljyä..muistaakseni se pullo on jotain 18e.säilyy kolmisen kk avattuna jääkaapis

figaro

Kuullostaa eksoottiselta tuo hampunsiemenöljy :D

Tuli mieleen, että olisikohan missään mitään tukkuliikettä tai jotain verkkopalvelua, mistä saisi halvemmalla tilattua :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat