Kaksoisleuka pois! - Terveys ja hyvä olo

syksynlehdet

Oriflamella on sellainen kaksoisleukaan auttava voide nimeltään
Bust Boost Firming Bust & Neck Gel

Kiinteyttävä geeli rintojen- ja kaulan iholle. Hoitogeelin teho perustuu ainutlaatuiseen aminohappojen ja kasviuutteiden yhdistelmään: ginkgo bilobaan, ginsengiin, salviaan ja hamamelikseen. Voide kiinteyttää ja vahvistaa rintojen ja kaulan ihoa sekä ehkäisee ikääntymisen merkkejä. Levitetään päivittäin puhtaalle iholle. 50 ml.

Asiakkaani ovat tätä kehuneet.

http://www.my.oriflame.fi/oriflameleenaylinikkila

Sivut

Kommentit (23)

Will P

Rasvaimuun :lol: Maksaa parisataa jyröö ja tulee hyvä. Eikös se kaksari keräänny myös jostain kuona-aineista eli ei toi läpsyttely ehkä ole pahasta. Se on tää elintaso...

Fanni
SunLion
laihtumalla..

Hmm :-k Tietenki riippuu kuinka iso se "kaksoisleuka" on. Luulisin ainaki että esim. Jope Ruonansuu ei saa enää omaansa pois elinvuosinaan... :D Niinku ainakaan ilman kirurgin veitsiä. ;)
Jotenki on sellanen mielikuva että jos ensin on oikeen lihava ja kaksoileuka ja laihtuu, niin se leuka alkaa sitte "vaan" roikkua, vai meneekse ihan kokonaan pois? hmm.. :roll:

Morrigan

Miekin haluaisin tietää! vaikka muuten laihtuisi niin leuka jää :D eikös muuten joku liike ole että työntää kielen suusta mahdollisimman pitkälle..? :o

maaruli

Mä oon muuten kuullut sellasta että esim etu ja keskisormella läpsyttelee leukaa alhaalta päin. Sen tärinän pitäis kait jotenkin vilkastuttaa verenkiertoa ja sitten se rasvakin siitä palais.. :D

Jzzu
maaruli
Mä oon muuten kuullut sellasta että esim etu ja keskisormella läpsyttelee leukaa alhaalta päin. Sen tärinän pitäis kait jotenkin vilkastuttaa verenkiertoa ja sitten se rasvakin siitä palais.. :D

Mie oon kans tosta kuullu, jotenkin vaan aika urbaanilegendalle kuulostas tollanen. :roll:
Tiedä häntä...

Silky

Kyllä mielestäni on olemassa sellaista kasvojumppaa, jonka avulla voi aika nopeastikin kaventaa poskia ja leukaa.. Muistaakseni siitä on joku kirjakin tehny. Ainakin sen muistan että ystäväni harrasti tälläista kasvojumppaa kotosalla juuri joidenkin ohjeiden mukaan, ja valitteli joka aamu kun ei meinannut enää pää kääntyä kun on niin treenannut kaulalihaksiiaan.. :lol:
"hyvä että kieli enää suusta ulos tulee.. " :lol:

nookuliina_

hihii ^_^ ISäpuoli kerran antoi miulle vinkin et täytyy liikuttaa suuta oikeen kunnolla kun sanoo vuoron perään X , Y :D näyttää muuten harvinaisen tyhmältä ja tehosta ei oo mitään takeita.. Toimii kuulemma parhaiten kun on lenkillä ja vastaan tulee muita ihmisiä. :D *nauraa*

Niitu

Taitaa se laihdutus/rasvaimu olla ainut tapa... Itse luulin pitkään, että mulla on "vain" tuo kaksoisleuka... Mutta sitten yhtäkkiä ilmeni että oli niitä ylimääräisiä kertymiä muuallakin... Viiden kilon jälkeen oli kaksoisleukakin poissa.

Nyt en enää anna saman vahingon toistua

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat