kylmät kädet - Terveys ja hyvä olo

angela

mulla on ihan sama ongelma kesällä jos käsiä vähän kastelee se on yli kylmää ja talvella olen ihan jäässä ja varpaat siis pitää olla koko ajan villasukat

Sivut

Kommentit (17)

marru

Kannattaa kokeilla avantouintia. Ihanaa.

Tai sitten kylmiä ja lämpimiä suhkuja vuorotellen kotona tai pyöriä lumihangessa.

Ei missään tapauksessa saa ruveta lämmittelemään käsiä lämpimällä vedellä... sittenhän siihen tottuu eikä voi lopettaa sitä.
mieluumin kastat kädet lumihankeen ennekuin tuut sisälle, johan vilkastuttaa verenkiertoa.

Akupunktiosta voi olla myös apua. Mutsi joskus kokeili. apu tosin oli vain väliaikainen.

Tiger

minä myös kärsin kylmistä käsistä, kesät talvet, aina.. Meillä se kulkee suvussa. Itselleni ei oikeen mikään auta, hetken auttaa sormien liikuttelu ja hierominen..

tytto

Mistäköhän mahtaa johtua kylmät kädet ja miten sen sais "pois"?Itselläni kädet muuttuvat melko usein ihan tumman sinisiksi vaikkei ole edes kylmä...

sanni

Mulla täysin sama ongelma. Kädet ovat kylmät ja palelevat jatkuvasti. Ne ovat usein aivan kirjavat/siniset, sormenpäät aivan jäässä koko ajan. Osaatteko ihmiset kertoa, mikä tähän auttaisi?

sanni
Miffy
Niin, ja hieronta... vaikka :)

Juu, se toimii kyllä... minuutiksi tai pariksi. Sen jälkeen kädet taas aivan jäässä. Huono pintaverenkierto näemmä, mutta millä ihmeellä sitä voi vilkastuttaa? Jaloissa aikalailla sama ongelma, AINA kylmät ja palelevat.

Jzzu

Miulla ollu kans aina huono ääreisverenkierto, en tiedä onko jotenkin geneettistä mutta isällä ja siskolla ainakin sama vika että aina kädet ja jalat kalikkoina.
Eipä tuo juurikaan haittaa, ainu että kulta saa paskahalvauksen kun peiton alla laitan omat jalat sen jalkoihin kiinni. :lol:

Silky
Jzzu

Eipä tuo juurikaan haittaa, ainu että kulta saa paskahalvauksen kun peiton alla laitan omat jalat sen jalkoihin kiinni. :lol:

Hahaa!! Toimii myös meillä! :lol:

Narsku

täällä myös kädet ja varpikkaat aina ikiroudassa!! :( mulla saattaa lämpimälläkin kelillä joskus mennä näpit ihan valkeeks jos esim. pitää kovasti kii jostain. musta on muutenkii iän myötä tullu tosi vilukissa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat