Vartalovoit - Terveys ja hyvä olo

archadia

Dermosilillä on kivoja "ihovoiteita" Bodybrown on suosikkini.

http://www.dermoshop.com/document.asp?id=startpage-fi-fi

Sivut

Kommentit (18)

KV

No niin.. Sitähän minäki. :D Osaako kukaan sanoa mikä ois kaikein paras.. Siis niinku avokaado, kookos yms. Muutenki onko kenelläkään kokemuksia?

Miffy

Joo, ne Body Shopin voit on ihania, mut mulle liian kalliita, koska mulla menee rasvaa ihan sikana - 250ml puteli viikossa. Mut onhan noita vartalovoita muillakin merkeillä, esim- Sokoksella just kattelin jotain sarjaa, siin oli ainakin oliivi, kookos ja ruusu. En sitten tiedä et onko yhtä laadukkaita kuin Body Shopissa, edullisia ne ainakin oli.

nakymaton_ninni

Mulla on ollu Shea vartalovoi Body Shopista. Se on ihanan täyteläistä ja aika säästeliäästi käytän puteliani. Viikolla rasvailen perusrasvoilla ja sit hemmottelen itteäni tuolla voilla. Ah...

Nannerl

Täälläkin on käytössä Body Shoppia. Tällä hetkellä olen ihastunut passionhedelmään. Huono puoli siinä on paha maku! Ei siis viitsi kovin paljon rasvailla, jos on tiedossa jotain "aktiviteettia" miehen kanssa...

Aimée

Joo tuo Sheabutter on ihan loistavaa Body Shopin tuotteista ja tosi ihanan tuoksuinenkin! Kokeiltuna noista on Mango, hamppu ja just tuo mainitsemani ja noista se on ollut ehdottomasti paras, mango saattaa pidemmän päälle olla aika äkläkän hajuinen nenään jos enemmän sitä hölväilee ja hamppu nyt oli suoraan sanottuna karmeen hajunen, mut siinä oli hampunsiemenöljyä joka oli taivas maan päällä atopian takia riehaanutuneelle iholle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat