Roskaruokahimo - Terveys ja hyvä olo

Miffy

Totta. Ja sitä kun ei msitään saa teitää, että millä kannalla kukin heistä on.

Sivut

Kommentit (52)

Jimmy KImmel
Miffy
Mutta toisaalta, ne kebab-paikan pitäjät eivät edusta mitään turkkilaista suuryritystä ;)

Mutta jos ne kannattaa maansa nykyisiä oloja, eivätkä halua minkään sortin muutosta. Huonosti maan oloja tunnen, mutta käsittääkseni siellä on tasa- sekä ihmisarvo asiat hiukan eri luokkaa kuin länsimaissa. Eikä länsimaissakaan hommat ihan kohdallaan ole, mutta h*lvetin hyvin verrattuna Turkkiin...

Jimmy KImmel

Käykö mäkin tai vastaavien vastustajat esim. Turkkilaisen/Turkkilaislähtöisen omistamassa kebab paikassa? Turkissa kuitenkin on tasa-arvo ongelmia ja kaikenlaista hiukan kyseenalaista. Vai onko se ainoastaan Yhdysvallat mitä pitää "boikotoida"?

Silky

Mä en käy esim Mäkissä periaatteen takia. Olen asettanut itselleni tavoitteen välttää pikaruokaloita ja just esim Mäkkiä. Ja hyvin olen pysynyt tavoitteessani. En halua kannattaa mitään Irakin pommittajia.. (älkääkä nyt vetäkö herneitä nenään tästä, tää on vaan mun periaate) :wink:

Rixuliini

Minä ainakin kannatan ulkomaalaisten pitämiä pikkuravintoloita ja etnisiä pikku ruokakauppoja.
Harvoinpa työtön suomalainen päättää, että hmm, perustanpa pizzerian kun ei muutakaan työtä ole, minusta suomalaisilta puuttuu tuo yrittäliäisyys.
Ainakin täällä kaikki yksityiset pizzeriat ovat melkein järjestäen ulkomaalaisten omistamia, ja itse he näyttävät niissä paiskovan hommatkin.
Eri asia on sitten joku Kotipizza sun muut ketjut.

Jzzu
Miffy

Joo, pitsa on hyvää, varsinkin oikein juustoinen pitsa :) Ite kotona voi sit koittaa tehä oikein terveyspitsaa :)

Oih! Sinäpä sen sanoit!
Miun lempi pitsajuusto on mustaleima. :P
Kotona tehty (mieluiten mutsin tekemä) pitsa minkä kruunaa mustaleima = pala taivasta! :D

Miffy

Joo, Hese onneks jyrää Suomessa, mutta se ei valitettavasti ongelmaa poista :( mäkinkaltaiset yritykset ovat maailman mätäpaise.

Joo, pitsa on hyvää, varsinkin oikein juustoinen pitsa :) Ite kotona voi sit koittaa tehä oikein terveyspitsaa :)

Jzzu

Miulle taas pitseriat on harvinaista herkkua.
En vois ikinä kuvitella hakevani sapuskat päivittäin jostain pikaruokalasta mutta välillä kunnon pitsa on poikaa. :P

Täältä muuten lopetti mäkkäri kun hese vei asiakkaat. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat