Kipeä sormi - Terveys ja hyvä olo

jessi

Joo kylmästä reuma oireilee kans. Mut ei se tarkota et sul reuma riehuis siel mut varmaan oot altis..
Arvaa harmittiko mua ku tuli "lasten reuma" sitte takasi täysikäsenä. Ei ees voi kunnol harrastaa liikuntaakaan..Kumpa asuis ees jossai lämpimässä ni ois vähä helpompaa ehkä :P

Kommentit (5)

Sleepingangel

Itse olin viime viikon kylmäpuolella varastolla, että oisko se kylmä sit tehny vähän huonoo sormille? En tosiaan reumaa enää kaipaa takasin.

jessi

Mulla tuli kans mieleen toi reuma..Itellä oli pienenä pari vuotta, sit taukoo muutama vuos ja nyt taas..:( Sormissa, jaloissa.. Nyt tullu sen verran tujut lääkkeet et pikkase auttaa, ainaki sormiin.

Sleepingangel

Itse pelkään myös sitä reumaa.. Pienenä "kärsin" siitä 7vuotta. Mutta täytyy ensviikko vielä katsoo ja mennä lääkäriin, jos edistystä ei tapahdu.

sopuli

Mulla on ollut kans välillä sormet kipeenä, lähinnä just keskarin nivel ja olin jo varma et mulla on reuma :shock: No, kun lopetin työt vaivakin hävisi, et luulenpa,et johtui rasituksesta.

Pari kertaa, kun oli tosi kipee ja kosketusarka, niin laitoin kylmägeeliä ennen nukkumaan menoa, hjelppas :) Mut kannattaa varmaan mennä lääkäriin, jos ei mene ohi!

Sleepingangel

Aloitin tossa vähän aikaa sitten varastotyöntekijän hommat. Eli tavaroiden nostelua pääasiassa. Nyt olen kuitenkin huomannut, että toinen keskisormeni on todella kipeä. Särkyä ja kosketusarka. Voisikohan olla ihan ohimenevää, kun yhtäkkiä on ruvenut nostelemaan paljon tavaroita. Välillä useampaa sormea aristaa, mutta pääasiassa vain tuota yhtä. Olisiko voinut venähtää...? Asia vaan vaivaa mieltäni, kun heti töiden alettua iski moinen vaiva :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat