senttejä pois reisistä!! - Terveys ja hyvä olo

SunLion

tee lihasliikkeitä kotona...ne perusjutut: makaa kyljellä ja kohota ylempää jalkaa ja sitten vaihdat kylkeä. Toinen on se kontillaan olo ja siitä jalan kohotus. Nuo tehoaa kyllä, jos niitä viittii tehdä.

Kommentit (4)

LasVegas

Mä olen lenkkeilyt, sekä juossut että kävellyt nyt kaksi viikkoa melkein joka päivä ja lisäksi tehnyt lihaskuntoa 3 krt. viikossa ja kyllä näkyy jo tulosta, sisäreisien ylimääräinen on pienentynyt, senttejä lähtenyt kummastakin n. 2 eli kyllä se liikunta on se joka hoikistaa. Ja terveellinen ruokavalio:D Mulle vaan tulee kaikki niin helposti ongelmaksi (es. syöminen ja liikunta) :oops: Helposti jättää ateriat väliin ja ruoan jälkeen hullulle juoksulenkille.. Ei terveellistä.

tiikeli

Mä ainakin huomaan reisien kaventuneen jonkun verran ja kiinteytyneen (!) niistä aiemmista löllyistä, kun oon kuntopyöräillyt joka päivä 10-15km, eli siis noin 30min. Joskus enemmänkin. Tosin oon sit ollutkin vähemmällä ruuallakin, joten eihän ne sillä konstin pääsekään kasvamaan liian isoiksi. :)

Rasberry

Lenkit jne. tekee hyvää jalkojen lihaksille, mutta älä missään nimessä unohda venyttelyä! Venyttely kovan treenin jälkeen saa lihakset palautumaan, ja vielä lämpöisinä ne venyvätkin paremmin. Venyttely pitkittää lihaksia, jolloin ne vetävät ihoa puoleensa polttamalla rasvaa.

Kannattaa myös lisäksi treenata "koiran kusettaja"-liikettä
:lol: eli siis nojaat kyynerpäillä lattiaan kontallasi, ja nostat n.15 toistoissa jalkaasi koukussa sivulle. Ottaa älyttömän hyvin sisäreiden lihakseen.

sheela

Mikä on paras liikuntamuoto saada reidet ohuemmiksi?
En halua siis mitään lihasreisiä vaan vain rasvaa(senttejä) pois.

Olen juossut jonkun verran viiden kilsan lenkkejä (noin 4 kertaa vkossa)
Mutta on alkanut mietityttämään, että onko tuo jo liian usein?tai että kasvavatkohan reiteni paksuiksi ja lihaksikkaiksi jos noin paljon juoksen :roll:

kertokaa vinkkejä millä ruokavalion ja perus kalorivajeen lisäksi saisin reiteni hoikkenemaan, tai yleensäkin kehoni laihtumaan..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat